Program Reklamacje.net przeznaczony jest do dokumentowania oraz bieżącej kontroli stanu realizacji, a także działań związanych z reklamacjami klientów.
Program Reklamacje.net umożliwia dokumentowanie działań związanych z procesem reklamacji w formie tradycyjnej, czyli wyłącznie nadzorowanie reklamacji lub w formie wynikającej ze standardu Norma ISO 9001. Norma dotyczy nadzorowania niezgodności zaistniałych w systemie zarządzania jakością.
System do reklamacji
System obejmuje wiele obszarów. A jest to zależne szczególnie od branży, w której się go wprowadza. W ciągu 10 lat doświadczeń wdrażaliśmy systemy do reklamacji w:
- branży spożywczej;
- przemysł motoryzacyjny, czyli automotive;
- sprzęt elektroniczny, jak również AGD;
- Fashion, a także obuwie;
- biżuteria, czy też zegarki.
W ramach formy tradycyjnej dokumentacja działań może odnosić się do różnych wariantów zgłoszeń reklamacyjnych:
- reklamacja przedsprzedażna wadliwego produktu;
- posprzedażna reklamacja klientowska;
- wewnętrzne zgłoszenie niezgodności.
Oprogramowanie
Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny oraz czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie oraz zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie Więcej…
Nawet w przypadku, gdy oferowane produkty oraz usługi są doskonałe, a obsługa klienta stoi na niezwykle wysokim poziomie, może dojść do zgłoszenia reklamacji. Potrzebny jest wówczas wdrożony systemrma. Jego celem jest utrzymanie dobrych relacji oraz Więcej…
Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generować zestawienia i jak można to zrobić w oprogramowaniu reklamacyjnym SoftwareStudio?
System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i Więcej…