Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji.
Program do reklamacji skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru.
Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Numer RMA należy umieścić na paczkę oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Program do reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, ale również do monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi po sprzedażowej.
Oprogramowanie reklamacyjne (RMA software) pozwala zautomatyzować obsługę serwisu. Korzyści płynące z wdrożenia systemu do serwisu przekonały już wielu przedsiębiorców. Na oszczędności może liczyć każdy, kto wybierze dobry program do serwisu. Aby jednak był on dobry dla Twojej organizacji powinien być odpowiednio spersonalizowany i dopasowany. Ponadto RMA software zapewnia dostęp do najważniejszych informacji bez przerwy. Oznacza to dostępność 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Formularz w programie reklamacyjnym
Udostępnij klientom formularz RMA za pomocą portalu SoftwareStudio. Aplikacja RMA.net dostarczy spersonalizowaną stronę internetową, aby klienci mogli zorganizować zwrot towaru. Dostosuj swoją stronę www, która będzie przyjazna dla urządzeń mobilnych. W efekcie klienci będą mogli przesyłać i śledzić zwroty bezpośrednio ze swoich telefonów komórkowych (smartfon).
Małe i średnie firmy, które sprzedają Twoje produkty mogą nie mieć potrzebnych zasobów do obsługi masowych zwrotów za wadliwe towary. W rezultacie zatrudnienie zewnętrznego dostawcy logistyki, który dysponuje technologią umożliwiającą bezproblemową obsługę procesów RMA, staje się kluczowe. Zatrzymaj klientów dzięki płynnej obsłudze zwrotów. Rozwiej obawy swojego klienta, gdy przygotujesz szczegóły na temat otrzymania produktu z powrotem.

Oprogramowanie do reklamacji
Aplikacja RMA online versus program do reklamacji
W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego, czyli numer referencyjny lub numer RMA.
Formularz reklamacyjny SoftwareStudio składa się z następujących danych:
- ewidencyjne osoby zgłaszającej reklamacje
- adresowe osoby zgłaszającej reklamacje
- ewidencyjne dotyczące reklamowanego przedmiotu w tym numeru seryjnego i opisu
- Informacje o sposobie dostarczenia reklamowanego przedmiotu
- Określenie żądania klienta czy jest to zgłoszenie reklamacyjne czy też niezgodność z umową.
Zapisany w programie do reklamacji formularz posiada status niezatwierdzony i czeka na zatwierdzenie przez osobę składającą reklamację – jest to proces uwierzytelnienia mający na celu uwiarygodnienie, że formularz został wypełniony przez człowieka. Procedura polega na wysyłaniu wygenerowanego maila na wskazany przez osobę wypełniającą formularz adres mailowy. Mail zawiera krótką informację o przyjętym zgłoszeniu, a także link aktywacyjny po jego kliknięciu wyświetla się specjalna strona internetowa, która aktywuje dane zgłoszenie reklamacyjne.
W tym momencie następuje zmiana statusu tegoż zgłoszenia. Program do reklamacji uwidacznia zapis pracownikom serwisu. Mogą oni podjąć odpowiednie czynności zgodnie z przyjętymi procedurami, jak również mieć bieżący wgląd do reklamacji.
Cechy oprogramowania reklamacyjnego
Cechy programu do reklamacji
- Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy;
- Współpraca poprzez ujednolicony program do reklamacji;
- Jedna baza danych MS SQL 2012 Server, albo też nowsza;
- możliwości analityczne programu do reklamacji dają Państwu błyskawiczną informację o stanie wszystkich zaawansowania zadań.
W programie do reklamacji wyróżniamy następujące elementy:
- Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji;
- Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu;
- Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę.
- Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi.
Program do reklamacji wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protokołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw.
Program RMA jest łatwy w obsłudze i może być dopasowany do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Aplikacja RMA online jest dostępna za pomocą urządzeń mobilnych, smartphonów. Takie rozwiązanie pozwala skutecznie koordynować pracę serwisantów w terenie. Oznacza to zwykle oszczędność czasu pracowników firmy dzięki narzędziom do ewidencji i powiadomieniom.
Istnieje potrzeba wyraźnego rozróżnienia niezgodności i reklamacji, która wynika ze znacznie większej marketingowej roli reklamacji od niezgodności. Pierwszym krokiem w tym celu może być odpowiednio przygotowany internetowy formularz RMA. Aplikacja dostępna online za pomocą której nastąpi automatyczna wstępna weryfikacja zgłoszenia.
- Aplikacja reklamacje
- Oprogramowanie reklamacyjne
- Program do obsługi reklamacji
- Program do reklamacji
- Program reklamacje
- Reklamacje.net
- System reklamacji
- System RMA
- SoftwareStudio system RMA online
- SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji
- Prosty program do obsługi reklamacji
- SoftwareStudio system obsługi reklamacji
- SoftwareStudio reklamacje aplikacja internetowa
PROGRAM DO REKLAMACJI:
- Program do obsługi reklamacji
Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.... - Program do rejestracji reklamacji – Reklamacje.net
Oprogramowanie od SoftwareStudio pozwala na szybką rejestrację nowych reklamacji, jak również segregowanie ich według wybranych przez pracowników kategorii. Zgłoszenia reklamacyjne tworzy się z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Po wpisaniu odpowiedniego adresu WWW wypełnia się puste pola dotyczące opisu wady, rodzaju produktu i innych. Następnie wystarczy zatwierdzić zgłoszenie. Generuje się potwierdzenie zgłoszenia wraz z numerem reklamacji. To […]... - Program do składania reklamacji
Skargi lub reklamacje dotyczące dostarczonych przez firmę produktów mogą być zgłaszane przez składającego skargę lub reklamację w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem poczty, faksu, poczty elektronicznej. Ponadto konsument ma prawo do zgłoszenia reklamacji w formie ustnej. W celu prowadzenia ewidencji odpowiedz sobie na pytanie jaki potrzebujesz program do składania reklamacji?... - Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji
Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.... - System reklamacji
System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej....