Role i użytkownicy

Spis treści Role i użytkownicy

zarządzanie

ROLE I UŻYTKOWNICY

Rozwiązanie o wysokim poziomie bezpieczeństwa i podziału uprawnień użytkowników do wykonywania określonych Operacji. W celu zapewnienia wykonywania takich Operacji oprogramowanie pozwala podzielić użytkowników na ROLE i nadać im odpowiednie uprawnienia.

Asp.Net 2.0

jako część struktury .Net posiada solidną strukturę bezpieczeństwa, zaprojektowaną do współpracy z Microsoft Internet Information Server (IIS). Systemami Operacyjnymi rodziny Windows, systemem plików NTFS. W przypadku zastosowań aplikacji w sieci lokalnej, czyli intranet lub lokalnie pojedynczego komputera oraz pewności, że wszyscy użytkownicy w sieci używają Windows. A także przeglądarki Internet Explorer wóczas można zastosować rozwiązania oparte o autentykację przez Windows.

Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w ASP jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej. A osiągnąć to można za pomocą uwierzytelniania. Czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje. Autoryzacja, czyli określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Decyzję o zezwoleniu lub odmowie dostępu podejmuje się na podstawie funkcji bezpieczeństwa MS Windows i systemu plików NTFS oraz IIS. Innym sposobem wykorzystywanym przez nasze aplikacje jest weryfikacja listów uwierzytelniających z bazą danych bezpieczeństwa wbudowaną w ASP.Net 2.0.

Wykorzystanie standardowych mechanizmów kontroli praw dostępu pozwala na łatwe zarządzanie aplikację przez administratorów. Gdyż oparte o Asp.Net 2.0 rozwiązania pozwają na łatwe zarządzanie kontami użytkowników i ról, wykorzystywanych podczas uwierzytelniania i autoryzacji.

role i użytkownicy

Role i użytkownicy – konta użytkowników

Aplikacja będzie mogła funkcjonować poprawnie dopiero wtedy, jak definiuje się konta użytkowników. Za pomocą których będą mogli się oni logować do aplikacji. Zadaniem tym zajmuje się specjalny dedykowany użytkownik. Administrator, który przypisany jest do roli administracyjnej. Za pomocą której ma on dostęp do formularzy zakładania kont użytkownikom różnych grup funkcyjnych (ról).

Role użytkowników – grupy funkcjonalne

Grupie osób, (albo jednej osobie) można przypisać zestaw praw odstępu do określonych zasobów. Tworząc w ten sposób zespół osób pełniących takie same role w systemie. Zgodnie z zasadami Asp.Net istnieje możliwość przypisywania użytkowników do większe ilości ról. Nasze rozwiązania opierają się na zasadzie, że jedno konto należy do jednej grupy funkcyjnej, czyli posiada uprawnienia do wybranej roli. W systemie domyślnie zdefiniowane są następujące role: administrator, pracownik magazynu, kierownik działu utrzymania ruchu.

SoftwareStudio system RMA online

SoftwareStudio system RMA online

Jest wiele powodów, aby wdrożyć softwarestudio system rma online ! Wdrożenie SoftwareStudio system rma online w firmie pozwala na sprawne działanie pracownikom w wielu działach. Napisz do nas, na wypadek, gdybyś potrzebował aplikacji RMA.net! Czy zastosowanie zarządzanie reklamacjami pozwala usprawnić proces reklamacyjny ? Celem zarządzania jakością jest dostarczenie zgodnego produktu…

SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji

SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji

Kilka argumentów za tym, aby wdrożyć softwarestudio oprogramowanie do reklamacji ! Licencjonowanie oprogramowania RMA.net jest elastyczne. Oferujemy kilka modeli licencjonowania oprogramowania dla SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji. Dlatego SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji wymaga właściwych rozwiązań informatycznych. Dlaczego jeszcze nie widziałeś demo reklamacje online ? Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio…

Producent programów informatycznych

Prosty program do obsługi reklamacji

Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń reklamacyjnych od klientów. Dlatego tak ważne jest, aby zainwestować w odpowiedni program reklamacyjny. Oprogramowanie od SoftwareStudio oznacza prosty program do obsługi reklamacji. Pracownik może w szybki sposób wyszukać konkretne zlecenie po numerze RMA, albo dzięki innym…

obsługa reklamacji online

SoftwareStudio system obsługi reklamacji

10 powodów, aby wdrożyć softwarestudio system obsługi reklamacji ! Zastosowanie interfejsu webowego skutkuje, że program RMA.net jest intuicyjny. Trudno sobie wyobrazić SoftwareStudio system obsługi reklamacji bez wdrożonego programu RMA.net do jego obsługi. Czy widziałeś już demo program do reklamacji ? Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net…

SoftwareStudio reklamacje aplikacja internetowa

SoftwareStudio reklamacje aplikacja internetowa

Dowiedz się więcej na temat softwarestudio reklamacje aplikacja internetowa ! Dzięki zastosowaniu profesjonalnej bazy danych i platformy Microsoft, SoftwareStudio reklamacje aplikacja internetowa idealnie nadaje się do wdrożenia w firmach wielooddziałowych. Tak czy inaczej z naszej oferty możesz korzystać cały rok. Platforma RMA.net pracuje dla Ciebie w chmurze prywatnej. Jak wykorzystać…

System RMA

System RMA

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta. Nadawanie numeru RMA Po utworzeniu zgłoszenia otrzymuje ono…

SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami

SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami

Dowiedz się więcej na temat softwarestudio program do zarządzania reklamacjami ! Platforma RMA.net to oprogramowanie wykorzystujące nowoczesne technologie informatyczne. Przede wszystkim powinieneś zrozumieć SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami. Czy system RMA on-line jest dostępny na Androida? Skuteczniejsza realizacja reklamacji do dostawców jest możliwa dzięki włączeniu dostawców do procesu reklamacyjnego. Zapewnia…

SoftwareStudio aplikacja do nadzorowania reklamacji

Obsługa reklamacji online

Dlatego warto poznać możliwości obsługa reklamacji online! Obsługa reklamacji online takie rozwiązanie oferuje SoftwareStudio. Czy zastosowanie reklamacje online pozwala usprawnić proces reklamacyjny ? Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Na…

SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami

System RMA online

Przede wszystkim musisz uruchomić system rma online. Na zakończenie artykułu na temat system rma online proszę skontaktuj się z nami. Poznaj system rma online. W jaki sposób reklamacje online mogę wdrożyć w swojej firmie? Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych…

System do obsługi reklamacji

System do obsługi reklamacji

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z rozwiązania, jakim jest system do obsługi reklamacji. Pozwala on na szybki dostęp do wszystkich danych…

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?