W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D. Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaściwe podejście do zastosowania raportu 8D oraz zarządzanie reklamacjami w Polsce. Stereotypem jest, że metodologie 8D wykorzystuje się tylko w przemyśle motoryzacyjnym lub produkcji wielkoseryjnej.
Analizowane są dane dotyczące zgłoszeń reklamacyjnych oraz niezgodności. W konsekwencji takich analiz można oczekiwać obniżenia kosztów obsługi reklamacji.
Oprogramowanie do obsługi reklamacji
Co prawda sama idea 8D wywodzi się z przemysłu motoryzacyjnego to jednak jej wykorzystanie znajduje zastosowanie w administracji, handlu i usługach. Oprogramowanie reklamacyjne (program do obsługi reklamacji) może w znaczący sposób usprawnić proces obsługi reklamacji oraz nadzorowanie niezgodności. Nie bez znaczenia jest fakt wykonywania w systemach informatycznych szybkiej analizy danych.
Magazyn części, a obsługa reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów #WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego.
System reklamacyjny dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. W systemie #WMS Operator może wygenerować odpowiednią etykietę i oznaczyć nią jednostki towarowe lub w momencie przyjmowania towaru do magazynu przyjąć do systemu informacje zawarte na etykiecie nadanej jej wcześniej przez inny podmiot.
ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI, a więc platforma do obsługi reklamacji.

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI, zarządzanie reklamacjami
Program do reklamacji w sklepie
Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach. Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu). Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca. Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.
Reklamacja w znaczeniu potocznym to żądanie klienta kierowane do sprzedawcy lub wykonawcy usługi. Pozostaje w związku z niezadowalającą jakością towaru lub nienależytym wykonaniem usługi. Przede wszystkim żądanie wymiany, naprawy towaru lub ponownego wykonania, ewentualnie “poprawienia”, usługi, jak również żądanie zwrotu całości lub części kwoty uiszczonej tytułem ceny/wynagrodzenia. W efekcie system zarządzania reklamacjami wdrożony w firmie wspiera cały proces reklamacyjny.

System do zarządzania reklamacjami
Aplikacja która pozwala na zarządzanie reklamacjami.
Do reklamacji mogą zostać załącozne dokumenty w formie elektronicznej – skany dokumentów. Mechanizmy automatycznego przesyłania dokumentów zeskanowanych z urządzenia ułatwia pracę np. przez serwer FTP. Dzięki integracji można łatwo włączyć zarządzanie dokumentami i wyszukiwanie do procesów zarządzania i pracy grupowej. Do każdego rejestrowanego dokumentu reklamacji możemy dołączać dowolną ilość skanów (plików).

Automatyczne wysyłanie maili
Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia dla klientów o statusie reklamacji. jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych – naprawy – automatycznie jest wysyłany mail z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji.

RMA system
Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy poprzez ujednolicony system obsługi reklamacji. Oprogramowanie nie ogranicza zdefiniowanych procesów, które mogą być implementowane w ramach systemu obsługi reklamacji. Dlatego, że istnieje możliwość wdrożenia indywidualnego procesu. Zaimplementowanie własnych spersonalizowanych modułów w systemie obsługi reklamacji.

Program dla serwisantów
Program dla serwisantów to prowadzenie rejestru napraw, sprzętu, klientów oraz rozliczeń. Program umożliwia prowadzenie rejestru napraw, sprzętu klientów oraz rozliczeń pomiędzy serwisem, a klientami. Możliwe jest również generowanie konfigurowalnych wydruków (potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy, karta gwarancyjna na naprawę itp). Program do obsługi reklamacji to rozwiązania wpasowujące się w model firmy zajmującej się serwisem i montażem. Zastosowanie standardowych procesów biznesowych sprawia, że program świetnie sprawdza się w wielu branżach.

Zarządzanie reklamacjami
ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI,
czyli orogramowanie do obsługi reklamacji.
Rola Kierownik czyli, system do obsługi reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami, czyli program do obsługi reklamacji. W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D. Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaśc (więcej).

Rola posiadająca szerokie uprawnienia związane z przeglądaniem i zarządzaniem reklamacjami. Posiada dodatkowe opcje związane z zestawieniami wg różnych kryteriów oraz dostęp do raportów SQL server. Raporty definiuje administrator i udostępnia wybranym użytkownikom. Wcześniej jednak raporty należy za (więcej).
Czy potrzebujesz zarządzanie reklamacjami ?

Magazyn części, a obsługa reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. System dostarcza informacji doty (więcej).

W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D. Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaściwe podejście do zastosowania raportu 8D. Stereotypem jest, że metodologie 8D wykorzystuje się tylko w przemyśle (więcej).
Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego czyli, system reklamacyjny.

Gwarancja w programie Reklamacje net, czyli zarządzanie reklamacjami. Gwarancja to rodzaj oświadczenia określającego obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdy sprzedany produkt nie posiada właściwości określonych w oświadczeniu. Gw (więcej).

W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient, inaczej interpretuje wymagania i poddaje w wątpliwość produkt zgodny. Prace wdroż (więcej).
Administrator
ADMINISTRATOR Administrator systemu Studio Reklamacje posiada specjalne uprawnienia do wprowadzania zmian konfiguracyjnych programu z poziomu interfejsu aplikacji. Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie. A także definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu…
Instalacja systemu RMA
Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.Aplikacje działające w technologii ASP.NET firmy SoftwareStudio opierają się w dużej mierze o rozwiązania firmy Microsoft, co nie tylko daje pewność…
Integracja ERP
INTEGRACJA ERP Integracja systemu Studio Reklamacje.net z systemem ERP reklamacje integracja ERP rma iris agd rtv obuwia butów Integracja odnosi się do organizacji systemów komputerowych – informatycznych. Polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak pliki lub urządzenia. W miarę zwiększania się…
Użytkownicy programy do reklamacji
Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika, jego imieniu i nazwisku oraz przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnień w systemie jest określona z dokładnością do roli w jakiej dany użytkownik pracuje. Ponadto użytkownicy mogą mieć przypisane konto analityczne, adres mailowy oraz kod oddziału w jakim pracuje.
Oprogramowanie reklamacje
Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji. Program do reklamacji SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery. Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu. Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową. Może to być tablet, telefon, laptop, komputer stacjonarny. Możliwe jest dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb danej firmy. Zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i rozkładu graficznego poszczególnych elementów.
Branża obuwnicza
Reklamacja obuwia odbywa się bez ewidencji danych dotyczących numerów seryjnych czy terminów przydatności do spożycia, za to pozwala na rejestrację numerów partii produkcyjnej producenta. W przypadku reklamacji obuwia zastosowanie mają przepisy zawarte w USTAWIE Z DNIA 27 LIPCA 2002r. O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ ORAZ O ZMIANIE KODEKSU CYWILNEGO. / Dz. U. Nr 141 z 5 września 2002r.,poz 1176. Obuwie można reklamować do dwóch lat od daty zakupu, jednakże od momentu wykrycia wady do dwóch miesięcy. Warunkiem niezbędnym a zarazem koniecznym do złożenia reklamacji jest posiadanie paragonu fiskalnego potwierdzającego datę i miejsce zakupu oraz kwotę.
Demo Sklepu Internetowego
DEMO SKLEPU INTERNETOWEGO Wersja demonstracyjna programu Sklep Internetowy pozwala poznać szereg standardowych funkcjonalności systemu. Większość producentów oprogramowania do prowadzenie sprzedaży internetowej (handlu internetowego) udostępnia wersje DEMO swoich programów, aby użytkownik przed zakupem mógł zapoznać się nie tylko z zakresem funkcjonalnym oprogramowania, ale także ocenić przydatność i łatwość obsługi. Wielu użytkowników…
Drukowanie dokumentów
Przygotowanie do wdrożenia systemu Reklamacje
Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: wstępne prace projektowe mające na celu dokonania analizy systemu i zdefiniowanie jego głównych elementów, a następnie dokonania założeń techniczno-ekonomicznych. szczegółowe…
Spedycja
SPEDYCJA Integracja z firmą kurierską pozwala na szybszą i łatwiejszą obsługę związaną z tworzeniem paczek, jak również drukowaniem listów przewozowych. reklamacje, wysyłanie przesyłek, wysyłanie paczek, integracja spedycja wymiana rma iris agd rtv obuwia butów Moduł dedykowany do obsługi magazynu w zakresie spedycji w oparciu o firmy kurierskie. Praca z programem…
ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI, program do obsługi reklamacji.
- Magazyn części, a obsługa reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami;
- Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego;
- System dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki;
- W systemie WMS Operator może wygenerować odpowiednią etykietę i oznaczyć nią jednostki towarowe lub w momencie przyjmowania towaru do magazynu przyjąć do systemu informacje zawarte na etykiecie nadanej jej wcześniej przez inny podmiot;
- W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D;
- Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaściwe podejście do zastosowania raportu 8D;
- Stereotypem jest, że metodologie 8D wykorzystuje się tylko w przemyśle motoryzacyjnym lub produkcji wielkoseryjnej;
- Co prawda sama idea 8D wywodzi się z przemysłu motoryzacyjnego to jednak jej wykorzystanie znajduje zastosowanie w administracji, handlu i usługach;
- Oprogramowanie reklamacyjne (program do obsługi reklamacji) może w znaczący sposób usprawnić proces obsługi reklamacji oraz nadzorowanie niezgodności;
- Nie bez znaczenia jest fakt wykonywania w systemach informatycznych szybkiej analizy danych;
- Analizowane są dane dotyczące zgłoszeń reklamacyjnych oraz niezgodności;
- W konsekwencji takich analiz można oczekiwać obniżenia kosztów obsługi reklamacji;
PROGRAM DO REKLAMACJI:
- Rozwiązanie do reklamacji – zarządzanie reklamacjami
Całodobowa możliwość składania wniosków reklamacyjnych oprogramowanie RMA. Klient może wypełnić wniosek reklamacyjny o każdej porze dnia, jak również nocy. Przyczyną tak wygodnego rozwiązania jest to, że oprogramowanie Reklamacje.net działa w środowisku internetowym. Można je obsługiwać poprzez przeglądarkę internetową. Rozwiązanie do reklamacji – RMA system. Takie rozwiązanie to znaczna poprawa wizerunku... - Zarządzanie reklamacjami, analiza reklamacji
Dokładna analiza określenia powodów wystąpienia reklamacji wiąże się z podjęciem prób wyeliminowania ich powstania. Możemy zastosować metodę 8D. Jest ona uniwersalna do określania przyczyn, akcji tymczasowych, korekcyjnych i korygujących oraz przeprowadzania ich weryfikacji. ... - Zarządzanie reklamacjami
Przede wszystkim zarządzanie reklamacjami to nie jest łatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania... - Zarządzanie reklamacjami w programie
Celem zarządzania jakością jest dostarczenie zgodnego produktu do klienta. Niestety świat nie jest idealny oraz zdarzają się przypadki, iż klient dostaje wyrób odbiegający od wymagań. W takim przypadku organizacja musi być przygotowana na zarządzanie reklamacjami. Dlatego zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje procesu związane z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych. Zarządzanie...