Zarządzanie reklamacjami w Polsce

Spis treści Zarządzanie reklamacjami w Polsce

W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D. Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaściwe podejście do zastosowania raportu 8D oraz zarządzanie reklamacjami w Polsce. Stereotypem jest, że metodologie 8D wykorzystuje się tylko w przemyśle motoryzacyjnym lub produkcji wielkoseryjnej.

Analizowane są dane dotyczące zgłoszeń reklamacyjnych oraz niezgodności. W konsekwencji takich analiz można oczekiwać obniżenia kosztów obsługi reklamacji.

Oprogramowanie do obsługi reklamacji

Co prawda sama idea 8D wywodzi się z przemysłu motoryzacyjnego to jednak jej wykorzystanie znajduje zastosowanie w administracji, handlu i usługach. Oprogramowanie reklamacyjne (program do obsługi reklamacji) może w znaczący sposób usprawnić proces obsługi reklamacji oraz nadzorowanie niezgodności. Nie bez znaczenia jest fakt wykonywania w systemach informatycznych szybkiej analizy danych.

Magazyn części, a obsługa reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów #WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego.

System reklamacyjny dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. W systemie #WMS Operator może wygenerować odpowiednią etykietę i oznaczyć nią jednostki towarowe lub w momencie przyjmowania towaru do magazynu przyjąć do systemu informacje zawarte na etykiecie nadanej jej wcześniej przez inny podmiot.

ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI, a więc platforma do obsługi reklamacji.

Program-do-obsługi-reklamacji

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI, zarządzanie reklamacjami

Program do reklamacji w sklepie

Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach. Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu). Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca. Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.

Reklamacja w znaczeniu potocznym to żądanie klienta kierowane do sprzedawcy lub wykonawcy usługi. Pozostaje w związku z niezadowalającą jakością towaru lub nienależytym wykonaniem usługi. Przede wszystkim żądanie wymiany, naprawy towaru lub ponownego wykonania, ewentualnie “poprawienia”, usługi, jak również żądanie zwrotu całości lub części kwoty uiszczonej tytułem ceny/wynagrodzenia. W efekcie system zarządzania reklamacjami wdrożony w firmie wspiera cały proces reklamacyjny.

Zarządzanie reklamacjami
Zarządzanie reklamacjami

System do zarządzania reklamacjami

Aplikacja która pozwala na zarządzanie reklamacjami.

Do reklamacji mogą zostać załącozne dokumenty w formie elektronicznej – skany dokumentów. Mechanizmy automatycznego przesyłania dokumentów zeskanowanych z urządzenia ułatwia pracę np. przez serwer FTP. Dzięki integracji można łatwo włączyć zarządzanie dokumentami i wyszukiwanie do procesów zarządzania i pracy grupowej. Do każdego rejestrowanego dokumentu reklamacji możemy dołączać dowolną ilość skanów (plików).

Skanowanie dokumentów
Skanowanie dokumentów
System do obsługi reklamacji

Automatyczne wysyłanie maili

Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia dla klientów o statusie reklamacji. jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych – naprawy – automatycznie jest wysyłany mail z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji.

Automatyczne wysyłanie maili
Automatyczne wysyłanie maili
Zarządzanie reklamacjami

RMA system

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy poprzez ujednolicony system obsługi reklamacji. Oprogramowanie nie ogranicza zdefiniowanych procesów, które mogą być implementowane w ramach systemu obsługi reklamacji. Dlatego, że istnieje możliwość wdrożenia indywidualnego procesu. Zaimplementowanie własnych spersonalizowanych modułów w systemie obsługi reklamacji.

RMA system
RMA system
Program do obsługi reklamacji

Program dla serwisantów

Program dla serwisantów to prowadzenie rejestru napraw, sprzętu, klientów oraz rozliczeń. Program umożliwia prowadzenie rejestru napraw, sprzętu klientów oraz rozliczeń pomiędzy serwisem, a klientami. Możliwe jest również generowanie konfigurowalnych wydruków (potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy, karta gwarancyjna na naprawę itp). Program do obsługi reklamacji to rozwiązania wpasowujące się w model firmy zajmującej się serwisem i montażem. Zastosowanie standardowych procesów biznesowych sprawia, że program świetnie sprawdza się w wielu branżach.

Program dla serwisantów
Program dla serwisantów

Zarządzanie reklamacjami

ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI,
czyli orogramowanie do obsługi reklamacji.

Rola Kierownik czyli, system do obsługi reklamacji.


Rola-Kierownik

Zarządzanie reklamacjami, czyli program do obsługi reklamacji. W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D. Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaśc (więcej).

Zarządzanie-reklamacjami-czyli,-program-do-obsługi-reklamacji.

Rola posiadająca szerokie uprawnienia związane z przeglądaniem i zarządzaniem reklamacjami. Posiada dodatkowe opcje związane z zestawieniami wg różnych kryteriów oraz dostęp do raportów SQL server. Raporty definiuje administrator i udostępnia wybranym użytkownikom. Wcześniej jednak raporty należy za (więcej).

Czy potrzebujesz zarządzanie reklamacjami ?


Zarządzanie-reklamacjami

Magazyn części, a obsługa reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. System dostarcza informacji doty (więcej).

Zarządzanie-reklamacjami-czyli,-program-do-obsługi-reklamacji.

W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D. Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaściwe podejście do zastosowania raportu 8D. Stereotypem jest, że metodologie 8D wykorzystuje się tylko w przemyśle (więcej).

Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego czyli, system reklamacyjny.


Prace-wdrożeniowe-modułu-reklamacyjnego

Gwarancja w programie Reklamacje net, czyli zarządzanie reklamacjami. Gwarancja to rodzaj oświadczenia określającego obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdy sprzedany produkt nie posiada właściwości określonych w oświadczeniu. Gw (więcej).

Zarządzanie-reklamacjami-czyli,-program-do-obsługi-reklamacji.

W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient, inaczej interpretuje wymagania i poddaje w wątpliwość produkt zgodny. Prace wdroż (więcej).

Zarządzanie reklamacjami w Polsce

W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D. Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaściwe podejście do zastosowania raportu 8D oraz zarządzanie reklamacjami w Polsce. Stereotypem jest, że metodologie 8D wykorzystuje się tylko w przemyśle motoryzacyjnym lub produkcji wielkoseryjnej. Analizowane są dane dotyczące …

Oprogramowanie do obsługi reklamacji – jakie powinno być?

Oprogramowanie do obsługi reklamacji jest doskonałym narzędziem do zarządzania reklamacjami i kontrolowania wszystkich procesów reklamacyjnych. Odpowiedni system powinien jednak spełniać kilka najistotniejszych wymagań. Oprogramowanie reklamacyjneRodzaje oprogramowania Oprogramowanie do obsługi reklamacji – dane dotyczące reklamacjiKomunikacja z klientem Rodzaje oprogramowania Na rynku istnieje wiele systemów do zarządzania reklamacjami. Wiele z nich to programy, które …

Magazyn części

MAGAZYN CZĘŚCI Moduł programu do reklamacji pozwala na prowadzenie ewidencji magazynowej. Z dokładnością do miejsca składowania wraz z numerami seryjnymi czy datami ważności. magazyn części zamiennych rma iris agd rtv wymiana obuwia butów Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. System dostarcza …
Reklamacje aplikacja

Użytkownicy programy do reklamacji

Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika, jego imieniu i nazwisku oraz przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnień w systemie jest określona z dokładnością do roli w jakiej dany użytkownik pracuje. Ponadto użytkownicy mogą mieć przypisane konto analityczne, adres mailowy oraz kod oddziału w jakim pracuje.

System do reklamacji

Oprogramowanie reklamacje

Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji. Program do reklamacji SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery. Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu. Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową. Może to być tablet, telefon, laptop, komputer stacjonarny. Możliwe jest dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb danej firmy. Zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i rozkładu graficznego poszczególnych elementów.

System reklamacyjny

Branża obuwnicza

Reklamacja obuwia odbywa się bez ewidencji danych dotyczących numerów seryjnych czy terminów przydatności do spożycia, za to pozwala na rejestrację numerów partii produkcyjnej producenta. W przypadku reklamacji obuwia zastosowanie mają przepisy zawarte w USTAWIE Z DNIA 27 LIPCA 2002r. O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ ORAZ O ZMIANIE KODEKSU CYWILNEGO. / Dz. U. Nr 141 z 5 września 2002r.,poz 1176. Obuwie można reklamować do dwóch lat od daty zakupu, jednakże od momentu wykrycia wady do dwóch miesięcy. Warunkiem niezbędnym a zarazem koniecznym do złożenia reklamacji jest posiadanie paragonu fiskalnego potwierdzającego datę i miejsce zakupu oraz kwotę.

ERP system reklamacji

Integracja ERP

INTEGRACJA ERP Integracja systemu Studio Reklamacje.net z systemem ERP reklamacje integracja ERP rma iris agd rtv obuwia butów Integracja odnosi się do organizacji systemów komputerowych – informatycznych. Polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak pliki lub urządzenia. W miarę zwiększania się złożoności systemów integracja …
zarządzanie

Protokół reklamacyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Tworzenie dokumentu reklamacji (protokół reklamacyjny) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym. Umożliwia on na wyszukiwanie towaru na dalszych etapach procesu …
System obsługi reklamacji

Czy program do obsługi reklamacji online pomaga w rozwiązywaniu problemów?

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje. Dowiedz się jak wdrożyć program do obsługi reklamacji online w swoim przedsiębiorstwie. Dlaczego program do obsługi reklamacji online? Po pierwsze program do obsługi reklamacji generuje numery RMA Nowoczesny program do obsługi reklamacji, czyli …
system RMA

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mogą składać zgłoszeń reklamacyjnych osobiście. W jakich sytuacjach najlepsze będzie oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych? Wydaje się, że w przypadku małych sklepów internetowych wdrożenie systemu reklamacyjnego nie jest konieczne. …

ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI, program do obsługi reklamacji.

  • Magazyn części, a obsługa reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami;
  • Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego;
  • System dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki;
  • W systemie WMS Operator może wygenerować odpowiednią etykietę i oznaczyć nią jednostki towarowe lub w momencie przyjmowania towaru do magazynu przyjąć do systemu informacje zawarte na etykiecie nadanej jej wcześniej przez inny podmiot;
  • W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D;
  • Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaściwe podejście do zastosowania raportu 8D;
  • Stereotypem jest, że metodologie 8D wykorzystuje się tylko w przemyśle motoryzacyjnym lub produkcji wielkoseryjnej;
  • Co prawda sama idea 8D wywodzi się z przemysłu motoryzacyjnego to jednak jej wykorzystanie znajduje zastosowanie w administracji, handlu i usługach;
  • Oprogramowanie reklamacyjne (program do obsługi reklamacji) może w znaczący sposób usprawnić proces obsługi reklamacji oraz nadzorowanie niezgodności;
  • Nie bez znaczenia jest fakt wykonywania w systemach informatycznych szybkiej analizy danych;
  • Analizowane są dane dotyczące zgłoszeń reklamacyjnych oraz niezgodności;
  • W konsekwencji takich analiz można oczekiwać obniżenia kosztów obsługi reklamacji;

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?