Oprogramowanie do zarządzania procesem przyjmowania i rozliczania reklamacji wraz z modułem RMA, oraz serwisem gwarancyjnym. Praca w sieci lokalnej oraz moduł do rejestrowania reklamacji przez Internet zarówno dla partnerów (sieci placówek handlowych, marketów) jak i dla osób indywidualnych.

Numer RMA

Oprogramowanie Reklamacje.net

Oprogramowanie Reklamacje.net Numer RMA

Oprogramowanie Reklamacje.net

Oprogramowanie do zarządzania procesem przyjmowania i rozliczania reklamacji wraz z modułem RMA, oraz serwisem gwarancyjnym. Praca w sieci lokalnej oraz moduł do rejestrowania reklamacji przez Internet zarówno dla partnerów (sieci placówek handlowych, marketów) jak i dla osób indywidualnych.

Numer RMA

Protokół reklamacyjny, czyli system reklamacji. Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym, który umożliwi wyszukiwanie towaru na dalszych etapach procesu reklamacji za pomocą urządzeń skanujących kod kreskowy. Podczas wprowadzania dokumentu reklamacji program nie wymaga szczegółowego wypełniania danych.

Rola Wydania

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami Rola Wydania

Rola Wydania

Przygotowanie do wdrożenia systemu Reklamacje, czyli program do obsługi reklamacji.

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji.

Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: – wstępne prace projektowe mające na celu dokonania analizy systemu i zdefiniowanie jego głównych elementów, a następnie dokonania założeń techniczno-ekonomicznych.

– szczegółowe prace projektowe obejmujące wybór właściwego oprogramowania lub zlecenie wykonania systemu informatycznego dla własnych potrzeb.

– wdrażanie systemu polegające na zakładaniu baz danych wraz z wstępnym eksploatowaniem systemu.

W tym etapie prowadzona musi być ciągła weryfikacja dokumentacji systemu, aż do osiągnięcia celu, którym będzie bieżąca eksploatacja systemu.

W pełnym cyklu budowy systemu informatycznego przedsiębiorstwa etap ostatni polegający na wdrożeniu i testowaniu elementów systemu jest szczególnie pracochłonny i kosztowny.

Wynika to z konieczności założenia i dokładnego zweryfikowania wielkich i złożonych na ogół zbiorów danych.

Wraz ze wzrostem złożoności systemów informatycznych wdrażanych w firmie rosną relatywne koszty etapu wdrażania.

Istnieje więc potrzeba skoncentrowania uwagi personelu odpowiedzialnego za komputeryzację na etap wdrożenia, albowiem niepowodzenia tego etapu (bez względu na przyczyny) mają decydujący wpływ na ogólne rezultaty i ocenę procesu tworzenia komputerowego systemu zarządzania przedsiębiorstwem oraz na jego własności użytkowe.

Etap wdrażania oraz wstępnej eksploatacji systemu jest źródłem najbardziej istotnych informacji umożliwiających ocenę prawidłowości przyjętych rozwiązań i działania systemu.

Przekazanie systemu do bieżącej eksploatacji (pomijając oczywiście działalność konserwacyjną) nie kończy zabiegów projektowo-programowych nad doskonaleniem systemu.

Szczegółowe zapoznanie się użytkowników z oprogramowaniem i indywidualne doświadczenia rozbudzają dodatkowe potrzeby informacyjne lub ujawniają potrzebę wprowadzania zmian wymuszonych przez otoczenie (prawodawcy lub kontrahenci).

Sprzęt komputerowy może być wykorzystywany w różnoraki sposób.

Praca na pojedynczym stanowisku np.

do wystawiania faktur sprzedaży to tak naprawdę trochę lepsza maszyna do pisania, która zsumuje pozycje asortymentowe, wyliczy podatek i kwotę do zapłaty.

Efektywne wykorzystywanie systemu komputerowego rozpoczyna się dopiero w momencie, gdy kilka komputerów z różnych działów zakładu połączonych ze sobą siecią komputerową pozwalają na pracę w wielodostępie.

Taka praca w programach sieciowych umożliwia korzystanie wielu osobom jednocześnie z tych samych baz danych, asortymentu, kontrahentów itp.

Dzięki tym możliwościom, komputery znalazły zastosowanie w systemach ewidencyjno-kontrolnych dla zarządzania firmą oraz w informacyjno – decyzyjnych systemach finansowo-księgowych, płacowych, kontroli procesów produkcyjnych itp.

W codziennej pracy w wielu firmach często istnieje potrzeba zapamiętywania informacji o grupie osób, firm, stanie towarów zgromadzonych w magazynie, Operacjach gospodarczych i innych zdarzeniach.

Rozwiązaniem problemów w większości przypadkach jest grupowanie informacji w tabelach.

Każde pole takiej tabeli zawiera informacje określonego typu, np.

nazwisko, nazwa towaru, ceny, kwoty, daty Operacji.

Dane dotyczące jednego obiektu zapisywane są w jednym wierszu, aby nie uległy wymieszaniu.

Racjonalne zagospodarowanie szerokości kartki z tabelą wymaga kolumn o różnych szerokościach i tak też są one przygotowane w programie.

Tabela posiada także nagłówek, aby korzystający z niej pracownik nie musiał pamiętać, co, w której kolumnie zostało zanotowane.

Nagłówek opisujący poszczególne pola kojarzy się z typem danych umieszczanych w konkretnej kolumnie.

Ponieważ wszystkie informacje umieszczone w jednym rzędzie tabeli są zapisywane w układzie poziomym stąd na ekranie po otwarciu jakiejkolwiek kartoteki widać jedynie fragment informacji.

Pozostałe są „schowane” poza ekranem.

W celu obejrzenia pozostałych danych należy przy użyciu strzałki w prawo przesunąć ekran.

Pierwsze rubryki zaczynają znikać „chowając” się za lewą krawędź ekranu, natomiast po prawej pojawiają się nowe kolumny.

Tak przesuwając ekran możemy przejrzeć wszystkie informacje dotyczące danej pozycji.

Takie jednak przeglądanie pozycji nie satysfakcjonuje użytkowników, gdyż jest męczące i mało przejrzyste.

W związku z tym istnieje możliwość podglądu informacji zapisanych w jednym rzędzie – wówczas informacje zostaną wyświetlone w układzie pionowym.

Zgłoszenia Reklamacyjne

Protokół reklamacyjny

Protokół reklamacyjny Zgłoszenia Reklamacyjne

Zgłoszenia Reklamacyjne

System reklamacji, czyli system rma. System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej.

Szukam oprogramowania do nadzorowania reklamacji

RMA

RMA Szukam oprogramowania do nadzorowania reklamacji

Szukam oprogramowania do nadzorowania reklamacji

Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu Reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfiguracją systemu, te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora i polegają na zmianie plików konfiguracyjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL. Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika programu, ale nie dla programisty.

Wstęp do programu reklamacji online

System reklamacyjny

System reklamacyjny Wstęp do programu reklamacji online

Wstęp do programu reklamacji online

Report Builder, czyli system reklamacji.

Za pomocą raportu tabeli przestawnej można podsumowywać, analizować, przeglądać i przedstawiać dane podsumowania.

Za pomocą raportu wykresu przestawnego można graficznie przedstawiać dane podsumowania zawarte w raportach tabel przestawnych oraz przedstawiać czytelne porównania, wzorce i trendy.

Raporty tabeli przestawnej i raporty wykresu przestawnego umożliwiają podejmowanie bardziej świadomych decyzji dotyczących istotnych danych w przedsiębiorstwie.

Raport tabeli przestawnej oferuje interakcyjny sposób szybkiego podsumowywania dużych ilości danych.

Raport tabeli przestawnej umożliwia szczegółowe analizowanie danych liczbowych i uzyskiwanie odpowiedzi na nieprzewidziane pytania dotyczące tych danych.

Główne zastosowania raportu tabeli przestawnej są następujące: -tworzenie kwerend dotyczących dużych ilości danych na wiele przyjaznych dla użytkownika sposobów; -częściowe podsumowywanie i gromadzenie danych liczbowych, podsumowywanie danych według kategorii i podkategorii oraz tworzenie niestandardowych obliczeń i formuł; -rozwijanie i zwijanie poziomów danych w celu sprecyzowania uzyskanych wyników oraz przechodzenie do szczegółów danych podsumowania w celu analizowania interesujących użytkownika obszarów; -przenoszenie wierszy do kolumn lub kolumn do wierszy (czyli „przestawianie”) w celu uzyskania różnych podsumowań danych źródłowych; -filtrowanie, sortowanie, grupowanie i warunkowe formatowanie najbardziej użytecznych i interesujących podzbiorów danych, umożliwiające użytkownikowi skoncentrowanie się na żądanych informacjach; -prezentowanie zwięzłych, atrakcyjnych i opatrzonych adnotacjami raportów w trybie online lub wydrukowanych.

Raporty tabeli przestawnej są często używane do analizowania powiązanych podsumowań, zwłaszcza wówczas, gdy jest konieczne podsumowanie długiej listy wartości i porównanie kilku aspektów poszczególnych wartości.

W raporcie tabeli przestawnej poszczególne kolumny lub pola danych źródłowych stają się polami tabeli przestawnej podsumowującymi wiele wierszy zawierających informacje.

Po utworzeniu wstępnego raportu tabeli przestawnej (przez zdefiniowanie źródła danych, rozmieszczenie pól na liście pól tabeli przestawnej i wybranie wstępnego układu) można wykonywać następujące zadania podczas pracy z raportem tabeli przestawnej: Eksplorowanie danych przez wykonywanie następujących czynności: rozwijanie i zwijanie danych oraz wyświetlanie szczegółów dotyczących wartości; sortowanie, filtrowanie oraz grupowanie pól i elementów; zmienianie funkcji podsumowania oraz dodawanie niestandardowych obliczeń i formuł.

Zmienianie układu formularza i rozmieszczenia pól przez wykonywanie następujących czynności: zmienianie formy raportu tabeli przestawnej: forma kompaktowa, forma konspektu, forma tabelaryczna; dodawanie i usuwanie pól oraz zmienianie ich rozmieszczenia; zmienianie kolejności pól lub elementów.

Zmienianie układu kolumn, wierszy i sum częściowych przez wykonywanie następujących czynności: włączanie lub wyłączanie nagłówków pól kolumn i nagłówków pól wierszy oraz wyświetlanie lub ukrywanie pustych wierszy.

wyświetlanie sum częściowych powyżej lub poniżej odpowiadających im wierszy; dopasowywanie szerokości kolumn podczas odświeżania; przenoszenie pola kolumny do obszaru wiersza lub pola wiersza do obszaru kolumny; scalanie lub rozdzielanie komórek elementów zewnętrznego wiersza lub kolumny.

Zmienianie wyświetlania pustych komórek i błędów przez wykonywanie następujących czynności: zmienianie sposobu wyświetlania błędów i pustych komórek; zmienianie sposobu wyświetlania elementów i etykiet bez danych; wyświetlanie lub ukrywanie pustych wierszy.

Zmienianie formatu przez wykonywanie następujących czynności: ręczne i warunkowe formatowanie komórek i zakresów; zmienianie ogólnego stylu formatowania tabeli przestawnej; zmienianie formatu liczb dla pól; uwzględnianie formatowania serwera OLAP.

Numer RMA

Wstęp

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu Więcej…

Instrukcja

Przedstawiona dokumentacja dotyczy komercyjnych systemów oferowanego pod nazwą handlową Studio Reklamacje.net dla wersji 32 lub 64 bitowej z interfejsem WWW (obsługa przez przeglądarkę internetową). Przedstawione przykłady zastosowań zostały przygotowane na podstawie materiałów z wdrożonych systemów, Więcej…

Program do obsługi reklamacji przez Internet

Program do obsługi reklamacji przez Internet

Program do obsługi reklamacji przez Internet

Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system.

Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań.

Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu.

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.

net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze.

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

Poznaj program do obsługi reklamacji, zobacz DEMO.

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D.

Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaściwe podejście do zastosowania raportu 8D.

Stereotypem jest, że metodologie 8D wykorzystuje się tylko w przemyśle motoryzacyjnym lub produkcji wielkoseryjnej.

Co prawda sama idea 8D wywodzi się z przemysłu motoryzacyjnego to jednak jej wykorzystanie znajduje zastosowanie w administracji, handlu i usługach.

Oprogramowanie reklamacyjne (program do obsługi reklamacji) może w znaczący sposób usprawnić proces obsługi reklamacji oraz nadzorowanie niezgodności.

Nie bez znaczenia jest fakt wykonywania w systemach informatycznych szybkiej analizy danych.

Analizowane są dane dotyczące zgłoszeń reklamacyjnych oraz niezgodności.

W konsekwencji takich analiz można oczekiwać obniżenia kosztów obsługi reklamacji.

Rozwiązanie do reklamacji

Rozwiązanie do reklamacji

Rozwiązanie do reklamacji

Całodobowa możliwość składania wniosków reklamacyjnych oprogramowanie RMA. Klient może wypełnić wniosek reklamacyjny o każdej porze dnia i nocy. Przyczyną tak wygodnego rozwiązania jest to, że oprogramowanie Reklamacje.net działa w środowisku internetowym. Można je obsługiwać poprzez przeglądarkę internetową. Takie rozwiązanie to znaczna poprawa wizerunku firmy. Klienci darzą większym zaufaniem marki i producentów, którzy wprowadzają rozwiązania znacznie usprawniające wiele procesów, w tym składanie wniosków reklamacyjnych.

zarządzanie

Protokół reklamacyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Tworzenie dokumentu reklamacji (protokół reklamacyjny) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu Więcej…
system RMA

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mogą składać zgłoszeń reklamacyjnych osobiście. W jakich sytuacjach najlepsze będzie oprogramowanie reklamacyjne dla Więcej…