System obsługi reklamacji

Programy demo
SoftwareStudio

SoftwareStudio System obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji posiada funkcje budowania raportów i analizowania wprowadzonych danych. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia. Wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji. Ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji. Może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości.

Nasz program reklamacyjny jest zgodny z aktualnym przepisami dotyczącymi praw konsumentów. Jego wdrożenie oznacza usprawnienie obsługi posprzedażowej. Dzięki temu możesz zaoszczędzić czas i pieniądze, a pracownicy mogą skupić się na sprzedaży i promocjach.

System obsługi reklamacji pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta.

System obsługi reklamacji
system RMA

System obsługi reklamacji

Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny oraz czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie oraz zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji.

System RMA
Paulina Nijak

Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur. Zarówno ustalonych przez konkretną firmę, jak i dotyczących prawnych aspektów reklamowania zakupionych towarów. Dlatego najlepiej jest zainwestować w oprogramowanie, które będzie

RMA
Reklamacje

Numer RMA

NUMER RMA Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez Internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji – Return Merchandise Authorization.

oprogramowanie reklamacyjne
Reklamacje

Zgłoszenia reklamacyjne

ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne.

zarządzanie reklamacjami program
Reklamacje

Cechy rozwiązania Reklamacje

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system.

formularz-reklamacji-online
system RMA

Reklamacje Internetowe

Reklamacje Internetowe są ważnym elementem funkcjonowania nowoczesnej firmy, a w szczególności firmy prowadzącej sprzedaż detaliczną oraz Internetową.

spedycja
Reklamacje

Spedycja

SPEDYCJA Integracja z firmą kurierską pozwala na szybszą i łatwiejszą obsługę związaną z tworzeniem paczek, jak również drukowaniem listów przewozowych. reklamacje, wysyłanie przesyłek, wysyłanie paczek, integracja spedycja wymiana rma iris agd rtv obuwia butów

Viele Zahnräder in Maschine oder Motor
Reklamacje

Części zamienne

CZĘŚCI ZAMIENNE, magazyn części zamiennych może działać jako moduł w ramach systemu serwis programu reklamacje.

Chcesz sprawdzić demo?

Prawdziwe demo online programu do reklamacji więcej warte jest niż tysiące słów. Więcej niż setki zdjęć czy prezentacji multimedialnych. Sprawdź jak działa nasza wersja demo systemu RMA.
Demo