System obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji

Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny oraz czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie oraz zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji.

System RMA

Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur. Zarówno ustalonych przez konkretną firmę, jak i dotyczących prawnych aspektów reklamowania zakupionych towarów.

Dlatego najlepiej jest zainwestować w oprogramowanie, które będzie wygodne i intuicyjne pracownika. Wystarczy, że przejdzie on przez wszystkie etapy wprowadzania zamówienia i wypełni wymagane dane. Najlepszym systemem reklamacyjnym jest oprogramowanie SoftwareStudio.

(więcej…)
oprogramowanie reklamacyjne

Zgłoszenia reklamacyjne

ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet.

W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne.

(więcej…)