Nowoczesny sklep internetowy

Spis treści Nowoczesny sklep internetowy

sklep internetowy

NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP. System do reklamacji od SoftwareStudio wyróżnia się innowacyjnym i intuicyjnym interfejsem.

Internetowe sklepy stają się głównym sposobem kontaktu sklepu z klientem. Zarówno w sensie biznesowym, czyli rozwiązania B2B. Jak i indywidualnym, czyli rozwiązania B2C. Sklepy internetowe stworzone przy pomocy technologii Microsoft ASp.net. Jak również oprogramowania do zarządzania treścią CMS zapewniają wysoką skuteczność sprzedaży. A także łatwą pracę z oprogramowaniem sklepu internetowego.

Program Sklep Internetowy.net służy do prowadzenia sprzedaży towarów i usług za pomocą medium, a jest nim sieć Internet. Jednocześnie wspierając działania marketingowe związane z promocją oferty. A zarazem dotarcie z nią do szerokich kręgów potencjalnych odbiorców. Sklep internetowy przygotowuje strony widoczne zarówno dla klienta, ale też dla wyszukiwarek internetowych. Czyli głównie Google oraz pozwala na integrację z portalami zajmującymi się porównywaniem ofert i cen. Z różnych sklepów internetowych, czyli tzw. porównywarki czyli np. Ceneo.

sklep internetowy

Na program SKLEP INTERNETOWY.net składa się kilka modułów, najważniejsze z nich to:

  • Administrator – pozwalający na konfigurację podstawowych parametrów działania aplikacji;
  • BackOffice – moduł dla pracowników obsługujących sklep internetowy, za pomocą tego modułu pracownicy sklepu internetowego mogą przeglądać i edytować ofertę, opisy, zdjęcia oraz przeglądać i realizować zamówienia jakie napływają do sklepu internetowego;
  • FrontOffice – moduł sklepu internetowego widoczny po stronie klienta sklepu – a więc strona prezentacji. Strona ta zwykle jest przygotowana przez grafików aby jej wygląd odzwierciedlał charakter firmy i jej sklepu internetowego;
  • Wyszukiwarki – zapisane w bazie MS SQL 2008 server oferowane pozycje sklepu internetowego wraz z opisem artykułów stanowią doskonałe narzędzie do pozycjonowania witryny sklepu w internecie. Na podstawie zgromadzonych informacji zapisywanych przez pracowników sklepu internetowego moduł wyszukiwarki przygotowuje odpowiednie dane na podstawie których rośnie pozycjonowanie danej witryny, przez co nowi klienci szybciej trafiają do naszego sklepu internetowego;
  • Porównywarki internetowe – moduł pozwala integrować SKLEP INTERNETOWY.net z wybranymi portalami zajmującymi się profesjonalnie porównywaniem ofert wielu różnych sklepów internetowych.

Sklepy internetowe pozwalają na sprzedaż detaliczną towarów klientom bez ograniczeń przestrzennych, ale także czasowych. Przy stosunkowo minimalnych kosztach związanych z uruchomieniem, jak również utrzymaniem. Cechą charakterystyczną naszego oprogramowania są:

  • zastosowana technologia Microsoft ASP.net na bazie MS SQL 2008 server;
  • moduł Administratora i BackOffice wykorzystujące nowoczesne rozwiązania AJAX podnoszące komfort pracy pracowników sklepu internetowego;
  • integracja z dowolnymi nowoczesnymi systemami sprzedażowymi zarówno poprzez wymianę danych za pomocą plików tekstowych CSV, czy też XML excela XML. Ale także pozwalające na wymianę danych za pomocą replikacji między bazami SQL lub plikami DBF

Demo Sklepu Internetowego

Większość producentów oprogramowania do prowadzenie sprzedaży internetowej, czyli handlu internetowego. Udostępnia wersje DEMO swoich programów, aby użytkownik przed zakupem mógł zapoznać się nie tylko z zakresem funkcjonalnym oprogramowania, ale także ocenić przydatność i łatwość obsługi.


Program reklamacje

ASP.net na zamówienie, czyli sklep internetowy

Oferujemy usługi w zakresie tworzenia indywidualnego sklepu internetowego SKLEP NA ZAMÓWIENIE. Aplikacje dostosowane są do potrzeb Zamawiającego. Tak, aby zapewnić maksymalną wydajność, która szybko przyniesie wymierne zyski.
Integracja posiadanego przez Państwa oprogramowania handlowego z tworzonymi aplikacjami internetowymi. Celem jest osiągnięcie jak największej funkcjonalności programu SKLEP INTERNETOWY.
Outsourcing informatyczny jest wygodną i ekonomiczną formą utrzymania systemu informatycznego. W małej i średniej firmie, a to pozwala na prowadzenie sklepu na serwerze firmy zewnętrznej.


reklamacje program

Program dla sklepu internetowego

Sklep Internetowy.net wykorzystuje komercyjne sprawdzone technologie internetowe Microsoft, Dzięki czemu oprogramowanie działa szybko i sprawnie. Ponieważ jest to dedykowane rozwiązanie. Może być ono instalowane na Państwa dedykowanym serwerze z systemem Operacyjnym Microsoft Windows.


Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny

Demo RMA system

W celu uwierzytelnienia użytkownik podaje swój identyfikator (w skrócie login) oraz hasło. Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny. Zarządzanie reklamacjami nie jest łatwe. Rozwijające się technologie informatyczne sprzyjają firmom dążącym do lepszej obsługi klientów. Dzięki RMA system, możliwa jest sprawna realizacja zleceń naprawy oraz wysoki poziomu usług gwarancyjnych. Tak więc RMA system to rozpatrywanie reklamacji, prowadzenie procesu analizy, opiniowania, zapisów wniosków oraz uwag/spostrzeżeń.

Internetowy formularz RMA

Kolokacja to najstarsza i najprostsza forma usług w chmurze. Polega na wynajęciu pomieszczenia serwerowni, dostępu do energii elektrycznej, klimatyzacji i dostępu do Internetu. Małe i średnie firmy, które sprzedają Twoje produkty mogą nie mieć potrzebnych zasobów do obsługi masowych zwrotów za wadliwe towary. W efekcie zatrudnienie zewnętrznego dostawcy logistyki, który dysponuje technologią umożliwiającą bezproblemową obsługę procesów RMA, staje się kluczowe. Zatrzymaj klientów dzięki płynnej obsłudze zwrotów. Rozwiej obawy swojego klienta, gdy przygotujesz szczegóły na temat otrzymania produktu z powrotem. Udostępnij klientom formularz RMA za pomocą portalu SoftwareStudio. Aplikacja Reklamacje.net dostarczy spersonalizowaną stronę Internetową, aby klienci mogli zorganizować zwrot towaru. Dostosuj swoją stronę www, która będzie przyjazna dla urządzeń mobilnych. W efekcie klienci będą mogli przesyłać i śledzić zwroty bezpośrednio ze swoich smartfonów.

Najlepszy program RMA online

Stały monitoring (permanentne monitorowanie prac wdrożeniowych) pozwala ograniczyć lub wyeliminować błędy w trakcie realizacji projektu. Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny. Rozwiązanie webowe umożliwia szczegółową rejestrację zgłoszenia reklamacji przez klienta oraz przyjęcia do serwisu sprzętu. Przy zarejestrowaniu zgłoszenia serwisowego nadawany jest automatycznie numer RMA. Służy on do szybkiej i precyzyjnej ewidencji statusów przebiegu reklamacji. Program RMA online oznacza brak konieczności instalacji systemu na komputerach. Do jego obsługi wystarczy nowoczesna przeglądarka Internetowa zgodna ze standardem HTML5, CSS3 oraz JS. Ponieważ program RMA jest dostępny online oraz przechowuje mnóstwo kluczowych danych, dlatego niezbędne jest zachowanie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Bezpieczeństwo danych jest dla nas priorytetem. Poza standardowymi zabezpieczeniami w postaci szyfrowanych protokołów komunikacyjnych (SSL), uwierzytelniania użytkowników systemu, program wyposażony jest w funkcję nadawania uprawnień do określonych zasobów.

Program do obsługi serwisu i reklamacji
Najlepszy program RMA online Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny

Nowoczesna aplikacja RMA

W większości przypadków nie ma konieczności zakupu własnych serwerów, zaś koszty użytkowania aplikacji są rozłożone w czasie. W efekcie zastosowania profesjonalnej bazy danych i platformy od Microsoft, aplikacja RMA idealnie nadaje się do wdrożenia w firmach wielostanowiskowych, wielooddziałowych. Do tego zastosowanie interfejsu webowego, program jest niezwykle intuicyjny, co przekłada się na większą efektywność pracy. Oferowana aplikacja RMA działa także na telefonach z systemem Android czy Apple. Może być używana jednocześnie przez tysiące pracowników nie tylko w Polsce, ponieważ dostępna jest online.

Oferta systemu reklamacje

Oparte na otwartych standardach internetowych, usługi Web Services mogą być z łatwością instalowane i wdrażane za pośrednictwem sieci. Kolejnym przydatnym narzędziem w firmie jest RMA. Daje ono Twoim klientom możliwość rozpoczęcia procesu zwrotu na podstawie uprzednio zdefiniowanego zestawu reguł. W zarządzaniu reklamacjami pomoże dobry software house. SoftwareStudio od 2008 roku oferuje aplikacje do reklamacji. Proces RMA umożliwia kontrolę nad konfiguracją licznych elementów. Zdefiniowanie powodów zwrotu towaru oraz opcji rozwiązania problemu. Cały proces reklamacyjny, zwrotu towaru i/lub pieniędzy staje się zautomatyzowany. Ponieważ oferowany system reklamacji od software house obejmuje wysyłanie do klienta szczegółowej instrukcji zwrotu.

Oprogramowanie reklamacyjne dokumenty

Oprogramowanie reklamacyjne

Oprogramowanie reklamacyjne

Do profesjonalnego definiowania wymagań potrzebna jest specjalistyczna wiedza biznesowa z dziedziny, którą będzie wspierał system. Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny. Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu.

Program do prowadzenia reklamacji e-mail Oprogramowanie reklamacyjne Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny

Postępowanie z reklamacjami zorientowane na konsumenta

SoftwareStudio Sp. z o.o. oferuje pełny zakres usług związanych z wdrożeniem i implementację rozwiązań opartych o Microsoft SQL server reporting services. Wysokie wymagania konsumentów wobec sprzedawanych wyrobów wymuszają umiejscowienie procesu postępowania z reklamacjami konsumentów w ogólnym schemacie procesów działalności firmy. Celem procedury jest zapewnienie, że postępowanie z odwołaniami, skargami i reklamacjami będzie prowadzone w sposób pozwalający na prawidłowe rozpoznanie przyczyn powstania zgłoszonych przez składającego odwołanie, skargę bądź reklamację nieprawidłowości oraz ustalenie miejsc ich powstania. Ponadto zapewnia, że gwarant rzetelnie i sumiennie rozpatrzy zgłoszone odwołanie, skargę lub reklamację.

Platforma do obsługi reklamacji

Poznaj przeprowadzanie procesu reklamacyjnego

Oparte na otwartych standardach internetowych, usługi Web Services mogą być z łatwością instalowane i wdrażane za pośrednictwem sieci. Reklamacja jest sposobem komunikowania się klienta z przedsiębiorstwem w celu poinformowania go o niewłaściwej jakości wyrobów ewentualnie usługi. Reklamacje są często składane w sposób bezzasadny, w sytuacjach, gdy jakość oferowanych wyrobów i usług jest właściwa. Zadaniem przeprowadzania procesu reklamacyjnego jest stwierdzenie zasadności bądź nie takiego zgłoszenia. Niewłaściwa ocena skutkuje naprawą lub wymianą produktu, czyli dodatkowymi kosztami po stronie sprzedawcy lub gwaranta.

Program do obsługi reklamacji

Program do obsługi reklamacji

Każdy programista aplikacji WWW lub twórca serwisów internetowych zastanawia się nad wyborem środowiska programistycznego. My postawiliśmy na JQuery oraz Vue! Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje.net to system obsługi reklamacji i serwisu, który pozwala zarządzać reklamacjami. Pierwszym krokiem jest przyjęcie reklamacji od konsumenta. Następnie odbywa się rozpatrzenie zasadności zgłoszenia reklamacji na poziomie formalnym i merytorycznym. Z powodu braków formalnych następuje odrzucenie reklamacji bez jej rozpatrywania.

RMA rozwiązanie do prowadzenia reklamacji

Program do obsługi serwisu

Szybki dostęp do serwerów oraz stabilność usługi hostingu aplikacji to dwa kluczowe czynniki decydujące o wyborze dostawcy rozwiązania. Dlatego SoftwareStudio Poznań oferuje swoje usługi oparte o najlepsze rozwiązania dostępne na rynku (VMware). Wykorzystujemy jedno z najlepszych dataCenter w Polsce. Skoro już potrzebujesz dobry program do obsługi serwisu, zwróć uwagę na funkcjonalność. Cechy dobrego programu serwisowego: ewidencja napraw i reklamacji; obsługa stanów napraw; samodzielne zgłaszanie napraw przez klientów na stronie www; komunikacja za pomocą e-mail oraz SMS; pełna historia napraw oraz komunikacji z klientem; obsługa napraw w zewnętrznych serwisach a także kody kreskowe.

Program do nadzorowania reklamacji

Program RMA online

Charakter i konstrukcja baz relacyjnych pozwalają na przechowywanie i operowanie na ogromnych ilościach danych z dużą szybkością oraz dostępnością. Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny. Rozwiązanie webowe umożliwia szczegółową rejestrację zgłoszenia reklamacji przez klienta oraz przyjęcia do serwisu sprzętu. Przy zarejestrowaniu zgłoszenia serwisowego nadawany jest automatycznie numer RMA. Służy on do szybkiej i precyzyjnej ewidencji statusów przebiegu reklamacji. Program RMA online oznacza brak konieczności instalacji systemu na komputerach. Do jego obsługi wystarczy nowoczesna przeglądarka Internetowa zgodna ze standardem HTML5, CSS3 oraz JS. Ponieważ program RMA jest dostępny online oraz przechowuje mnóstwo kluczowych danych, dlatego niezbędne jest zachowanie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Bezpieczeństwo danych jest dla nas priorytetem. Poza standardowymi zabezpieczeniami w postaci szyfrowanych protokołów komunikacyjnych (SSL), uwierzytelniania użytkowników systemu, program wyposażony jest w funkcję nadawania uprawnień do określonych zasobów.

RMA platforma internetowa Program RMA online Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny

Reklamacja źródłem informacji o produkcie

Z bazy danych może korzystać wielu użytkowników, którzy mogą dysponować różnymi prawami dostępu do różnych obiektów w bazie danych. Najgorszym rozwiązaniem jakie może istnieć to pełne zaufanie do osób korzystających z bazy i przydzielenie im pełnych praw. Reklamacja coraz częściej traktowana jest jako ważne źródło informacji o produkcie. Dla firmy klient zgłaszający reklamacje jest czymś więcej niż zwykłym konsumentem. Można go traktować jak testera nowych wersji produktów. A sama reklamacja to raport z uwagami co do jego jakości. Za pomocą reklamacji i prezentacji problemów zaistniałych podczas użytkowania wyrobu konsument wskazuje potencjalny kierunek doskonalenia wyrobu. Ponieważ do samej reklamacji dołączane mogą być zdjęcia problemu, oznacza to szybką oceną wady. Może być ona wykonana przez specjalistę zdalnie, bez konieczności przesyłania reklamowanego wyrobu. Biorąc pod uwagę koszty transportu i magazynowania takie rozpatrywanie reklamacji oznacza niższe koszty dla przedsiębiorstwa.

Platforma RMA zestawienie

Reklamacje aplikacja

Pełna integracja z formatem XML SQL Server dostarcza nowego typu danych XML, umożliwiając przechowywanie fragmentów lub całych dokumentów XML w bazach danych SQL Server. Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny. W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia urządzenia, należy wypełnić formularz RMA online. Wykorzystaj do tego rozwiązanie, czyli reklamacje aplikacja Internetowa. Zgłoszenie zostanie wstępnie rozpatrzone na podstawie danych zawartych w zgłoszeniu. Nadanie numeru RMA nastąpi w momencie stwierdzenia konieczności przesłania urządzenia do Gwaranta. Zgłoszenie serwisowe (nadany przez aplikacje do reklamacji numer RMA) ważne jest przez pewien okres. W tym czasie serwis oczekuje na dostarczenie przesyłki. Często można spotkać się z sytuacją, gdy przesyłka nieoznaczona numerem RMA nie zostanie przyjęta. Ponieważ reklamacje zapisywane są przez aplikacje, która pilnuje przestrzegania ustalonych procedur. Aplikacja Reklamacje.net dostępna jest w wersji DEMO na stronie Internetowej firmy SoftwareStudio.

RMA rozwiązanie do prowadzenia reklamacji

RMA rozwiązanie do prowadzenia reklamacji

Uwierzytelnienie użytkownika wymaga jakiejś formy formy sprawdzania referencji, którymi legitymuje się użytkownik aplikacji nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny. Skomplikowany proces reklamacji można opanować stosując odpowiednie systemy RMA. Rozwiązanie do prowadzenia reklamacji pozwoli Ci ustawić odpowiednie reguły. Zasady definiują co ma się wydarzyć po wpłynięciu reklamacji do systemu. Aplikacja automatycznie powiadomi odpowiednie osoby w firmie. Wyznaczy im terminy na wykonanie zadań. Jeżeli chcesz, aby Twój Klient był zadowolony to zapewnij mu dostęp do informacji. Może być powiadamiany, gdy coś się dzieje z jego reklamacją. Oprogramowanie reklamacyjne możesz ustawić w taki sposób, aby informował klientów przy każdej zmianie statusu.

Rozwiązanie reklamacyjne RMA

Rozwiązanie do prowadzenia reklamacji

Oprogramowanie może być zintegrowane z firmową domeną (Active Directory), tak więc zarządzanie kontami użytkowników i hasłami odbywa się za pomocą standardowych rozwiązań. Skomplikowany proces reklamacji można opanować stosując odpowiednie systemy RMA. Rozwiązanie do prowadzenia reklamacji pozwoli Ci ustawić odpowiednie reguły. Zasady definiują co ma się wydarzyć po wpłynięciu reklamacji do systemu. Aplikacja automatycznie powiadomi odpowiednie osoby w firmie. Wyznaczy im terminy na wykonanie zadań. Jeżeli chcesz, aby Twój Klient był zadowolony to zapewnij mu dostęp do informacji. Może być powiadamiany, gdy coś się dzieje z jego reklamacją. Oprogramowanie reklamacyjne możesz ustawić w taki sposób, aby informował klientów przy każdej zmianie statusu.

SoftwareStudio System RMA online

Udostępnianie treści strony poprzez język skryptowy ogranicza jednak dostęp do niej dla części użytkowników, którzy używają przeglądarek niewyposażonych w odpowiednie funkcje, lub korzystają ze specjalnych programów umożliwiających pracę z komputerem osobom niewidomym. Utrudnione jest automatyczne pobieranie stron. Indeksowanie przez serwisy wyszukujące jest praktycznie uniemożliwione. Większość analiz ruchu na stronie oparta jest o model udostępniania całych stron. Powyższa technika poważnie utrudnia właściwy pomiar oglądalności stron. Wadą rozwiązań w znaczącym stopniu opartych na AJAX jest fakt, że przestaje funkcjonować tradycyjny schemat przeglądania stron umożliwiający swobodne poruszanie się w przód i w tył. Przycisk Wstecz w przeglądarkach internetowych nie musi już odwracać zmian wprowadzonych na stronie, gdyż te wprowadzone zostały interaktywnie a nie poprzez całkowite przeładowanie strony. Nowsze aplikacje jednak umożliwiają korzystanie z funkcji “Wstecz” poprzez wykorzystywanie elementów języka JavaScript. XMLHttpRequest (XHR) – obiekt języków skryptowych przeglądarek internetowych umożliwiający wykonywanie żądań do serwera WWW za pomocą protokołu HTTP. Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny. Potrzebujesz zgłosić reklamację ? Wystarczy przejść do formularza zgłoszenia online Service RMA (Numer autoryzacji zwrotu). System RMA online jest dostępny całą dobę, każdego dnia. Użyj portalu zleceń naprawy, aby przesłać zlecenie naprawy swojego urządzenia. Standardowym rozwiązaniem w zakresie składania zleceń naprawy RMA jest korzystanie z portalu zleceń naprawy. Producenci i dystrybutorzy zachęcają do korzystania z Internetowego portalu, aby uniknąć opóźnień w przetwarzaniu wniosków reklamacyjnych. Po wypełnieniu formularza w aplikacji reklamacyjnej musisz podać kod lub opis problemu. System RMA online posiada listę takich zgłoszeń, które najlepiej odzwierciedla podstawowy problem z urządzeniem.

Program do reklamacji SoftwareStudio System RMA online Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny

System do obsługi reklamacji

Projektowanie systemów informatycznych, czyli jakość analizy i projektu systemu może być czynnikiem decydującym o powodzeniu projektu informatycznego lub jego braku. Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny. Reklamacje.net to platforma utworzona z myślą o wszystkich, którzy bezpośrednio związani są z obsługą reklamacji. Celem systemu do obsługi reklamacji jest dostarczenie pracownikom oraz klientom wiedzy i doświadczeń, które pozwolą na usprawnienie i przyspieszenie procesu obsługi reklamacji, a w szczególności przyczynią się do wzrostu satysfakcji Klientów. Zatem zachowanie dobrych relacji z klientem powinno być priorytetem Twojej firmy. Ponieważ zadowolony klient wraca i dalej korzysta z Twojej oferty. Dbałość o relacje z klientem ma miejsce nie tylko na etapie sprzedaży, jest także niezwykle istotne w budowaniu zaufania dzięki obsłudze posprzedażnej. System do obsługi reklamacji oznacza, że możliwe jest bezkonfliktowe załatwianie spraw i tym samym dbanie o wysoki poziom zadowolenia klienta.

System do reklamacji

Najczęściej hostowane oprogramowanie w SoftwareStudio to: aplikacje webowe; systemy logistyczne i magazynowe; systemy ERP; wirtualne serwery Windows oraz Linux. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

System reklamacji przez Internet

System reklamacji przez Internet

Ulepszenia bezpieczeństwa, czyli SQL Server został zaprojektowany tak, aby zapewnić najwyższy poziom zabezpieczeń danych firmy. Jest to realizowane z wykorzystaniem takich funkcji jak szyfrowanie danych z poziomu bazy. Gdy okazuje się, że reklamacja klientowska jest uzasadniona, musimy podjąć szereg działań. W celu ich realizacji np. zniwelować straty u klienta z powodu niezgodności z umową należy wdrożyć procedury jakie zapewnia system reklamacji. System reklamacyjny został wykonany i wdrożony przez polski software house. Oprogramowanie od SoftwareStudio do zarządzania reklamacjami posiada wiele funkcjonalności. Dostępne jest na urządzenia z system Android, Apple iOS oraz oczywiście na systemy Microsoft Windows.

System-RMA

Przekroczenie ram czasowych i budżetowych projektu jest najczęściej spowodowane nieprecyzyjnymi lub niekompletnymi wymaganiami. Ponieważ potrafimy zrozumieć oczekiwania biznesu, dlatego realizujemy usługi analizy przedwdrożeniowej. Nawet w przypadku, gdy oferowane produkty i usługi są doskonałe, a obsługa klienta stoi na niezwykle wysokim poziomie, może dojść do zgłoszenia reklamacji. Potrzebny jest wówczas wdrożony system RMA. Jego celem jest utrzymanie dobrych relacji i spełnienie oczekiwań klienta. Jednocześnie może on pomóc uniknięcia potencjalnych strat dla Twojego przedsiębiorstwa. Obsługa reklamacji poprzez system-RMA polega na błyskawicznym rozpatrywaniu reklamacji, jej ocenieniu – zarówno pod kątem formalnym, jak i prawnym.

Program do obsługi reklamacji wersja demo

Szukam programu do nadzorowania reklamacji

MS SQL Server jest platformą bazodanową typu klient-serwer. Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny. Sprawne przetwarzanie reklamacji ujawnia niezgodności, których przetwarzanie prowadzi do generowania działań mających na celu naprawę niepożądanego stanu w procesie. Ponadto wymaga ono podjęcia działań zapobiegawczych, które wyeliminują powstanie w przyszłości określonej niezgodności. Jeżeli szukasz programu do nadzorowania reklamacji, to trafiłeś na rozwiązanie z wieloletnim doświadczeniem. Skoro w Twojej firmie pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności, powinieneś wdrożyć system zarządzania reklamacjami.

Oprogramowanie reklamacyjne dokumenty Szukam programu do nadzorowania reklamacji Nowoczesny sklep internetowy i system reklamacyjny

Wdrożenie zarządzania reklamacjami w firmie

Wdrożenie zarządzania reklamacjami w firmie

Od 2008 roku zajmujemy się programowaniem opartym o popularne standardy baz danych Microsoft SQL server. Realizacja wymagań normy PN-ISO 10002:2006 pozwala na spełnienie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących postępowania z reklamacjami. Ponieważ wiele parametrów i właściwości decydujących o jakości wyrobu uwidacznia się w czasie jego użytkowania, dlatego musisz być gotowy na zgłoszenia reklamacyjne. Wrażenie niezadowolenia z parametrów użytkowych nabytego wyrobu może wystąpić u nabywcy w dowolnym momencie. Bądź więc gotowy na takie wyzwanie!

Platforma reklamacyjna SoftwareStudio

Zadowolenie klienta

W celu uwierzytelnienia użytkownik podaje swój identyfikator (w skrócie login) oraz hasło. Zadowolenie Klienta, czyli percepcja dotycząca stopnia, w jakim jego wymagania zostały spełnione. Skargi i reklamacje klienta są powszechnym wskaźnikiem niskiego zadowolenia klienta. Jednakże brak ich niekoniecznie oznacza wysoki poziom zadowolenia klienta. Nawet w sytuacji, gdy wymagania klienta zostały z nim uzgodnione i są spełnione, nie oznacza to, że zostanie zapewniony wysoki poziom jego zadowolenia. Kto zajmuje się zadowoleniem klienta w sytuacji prowadzenia sporu? Zwykle jest to wyznaczona osoba na stanowisku pełnomocnika ds. jakości.

Oprogramowanie reklamacyjne dokumenty

Zbadaj program reklamacyjny

Zbadaj program reklamacyjny

W praktyce hosting aplikacji biznesowych to nic innego jak outsourcing elementów systemu informatycznego firmy. System do reklamacji od SoftwareStudio wyróżnia się innowacyjnym i intuicyjnym interfejsem. Standardem jest zapis i obsługa plików w formacie xls (excel) oraz generowanie dokumentów w formacie PDF. Nasz program reklamacyjny jest zgodny z aktualnym przepisami dotyczącymi praw konsumentów. Jego wdrożenie oznacza usprawnienie obsługi posprzedażowej. Dzięki temu możesz zaoszczędzić czas i pieniądze, a pracownicy mogą skupić się na sprzedaży i promocjach.

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?