ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet.

W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne.

Oprogramowanie reklamacyjne

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego

Wzbogacone o opis procesu obsługi reklamacji skierowane zostaje ono do osoby odbierającej reklamacje.

  • Opracowanie problemów – osoba odbierająca zgłoszenie odpowiedzialna jest za merytoryczne opracowanie listy problemów (punkty ponumerowane), zdefiniowanie przyczyn (słownik przyczyn), stworzenia wstępnej listy zadań do wykonania (w nawiązaniu do listy problemów) oraz innych szczegółów (np. załączniki) dotyczących zgłoszenia. Następnie tak uzupełnione zgłoszenie trafia do zatwierdzenia/weryfikacji przez kierownika.
  • Zadania i terminy – Kierownik odpowiada za końcowe zdefiniowanie zadań (akceptuje poprzednio stworzoną listę, koryguje ją albo tworzy nową) oraz przyporządkowanie terminów i osób odpowiedzialnych za ich wykonanie. Po zatwierdzeniu zadania rozsyłane są do wskazanych osób (wraz z komunikatami oraz e-mailem). Kierownik może wysłać informację do osób realizujących zadania z prośba o pilną aktualizację statusów i poziomu zaawansowania prac. W dowolnym momencie ma możliwość wyświetlenia posumowania lub raportu stanu realizacji danego zgłoszenia z różnym stopniem szczegółowości ;
  • Wykonanie zadań Osoby realizujące, do których trafiły poszczególne zadania, w trakcie ich wykonania raportują jak bardzo prace są zaawansowane. Dodatkowo wykonawca ma możliwość zgłaszania uwag do zadania i negocjowania terminu z osobą, która je zleciła. Ta posiada możliwość edycji danych zadania (terminu i osoby odpowiedzialnej). Obowiązkiem osoby przydzielonej do realizacji zadania jest zgłoszenie jego zakończenia.
  • Raportowanie – System na podstawie zgromadzonych danych pozwala na wygenerowanie raportów zbiorczych.
  • Przy każdej reklamacji podajemy ściśle określone dane, np. przyczynę jej zgłoszenia. Tworzenie raportów na podstawie tych danych pozwala nam na określenie, które usterki występowały najczęściej oraz wskazanie, na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę. Podając np. typ usterki możemy natychmiast przywołać wszystkie reklamacje, w których wystąpiła, sprawdzić powód jej powstania i sposoby jej usunięcia

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego

Reklamacja przez internet

Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji. Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Formularz składa się z kilku sekcji: Dane reklamującego: nazwisko i imię, kod i miejscowość, ulica, numer telefonu adres e-mailowy. Informacje o reklamowanym towarze: data powstania wady data zakupu numer dowodu zakupu kod artykułu nazwa artykułu numer seryjny opis problemu.

reklamacje-oprogramowanie-formularz
oprogramowanie reklamacyjne
proces-reklamacji-program-www
program-reklamacje
oprogramowanie reklamacyjne
RMA
Jak szybko wdrożyć rma software do obsługi RMA?

Oprogramowanie reklamacyjne (RMA software) pozwala zautomatyzować obsługę serwisu. Korzyści płynące z wdrożenia systemu do serwisu przekonały już wielu przedsiębiorców. Czy czytałeś na te…

System obsługi reklamacji
Czy program do obsługi reklamacji online pomaga w rozwiązywaniu problemów?

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje. Dowiedz się jak wdrożyć progra…

Kilka argumentów za tym, aby wdrożyć protokół reklamacyjny !

Im więcej pojawia się zgłoszeń reklamacyjnych tym trudniej zachować odpowiedni poziom ich obsługi klienta. W takim wypadku konieczne staje się wdrożenie systemu reklamacyjnego. Czy na protokó…

Program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje.net to system obsługi reklamacji …

Zarządzanie reklamacjami
Zarządzanie reklamacjami w programie

Celem zarządzania jakością jest dostarczenie zgodnego produktu do klienta. Niestety świat nie jest idealny oraz zdarzają się przypadki, iż klient dostaje wyrób odbiegający od wymagań. W taki…

system RMA

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mogą składać zgłoszeń reklamacyjnych osobiście. W jakich sytuacjach najlepsze będzie oprogramowanie reklamacyjne dla Więcej…
Reklamacje.net

Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Więcej…
zarządzanie reklamacjami, szukam programu do nadzorowania reklamacji

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak Więcej…