Całość obsługi reklamacji składa się z kilku elementów. Jest to: przyjęcie reklamacji, uzupełnienie informacji, zbadanie produktu i weryfikacja żądań klienta, podjęcie decyzji, wysyłka do serwisu i wysłanie towaru do klienta. Aby cały proces przebiegł sprawnie, odbył się w wyznaczonym regulaminowo i prawnie terminie, potrzebne jest odpowiednie oprogramowanie. Może ono zautomatyzować wiele procesów, jak na przykład odbiór zgłoszenia.

Nowoczesne systemy reklamacyjne sprawiają, że odbywa się to Online przez klienta. W ten sam sposób osoba składająca zgłoszenie reklamacyjne może weryfikować na jakim jest ona etapie. To bardzo łatwa operacja polegająca na wpisaniu numeru reklamacji w odpowiednią rubrykę oprogramowania dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej. Te wszystkie funkcjonalności i wiele innych posiada oprogramowanie reklamacyjne od SoftwareStudio.

Numer RMA

Cechy rozwiązania Reklamacje

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS #SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net.

Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów. Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne. Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek, przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta.

Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp. Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją. Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części. Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi. Program Reklamacje i Serwis.net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów. Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów.

PROCES OBSŁUGI REKLAMACJI, a więc Numer RMA.

SoftwareStudio RMA

RMA system do zarządzania reklamacjami od #SoftwareStudio to intuicyjne oprogramowanie z przeznaczeniem do obsługi reklamacji przez wiele działów. Każdy z nich może mieć inne uprawnienia i wprowadzać różne dane do systemu. #SoftwareStudio stworzyło oprogramowanie zgodne z ogólnymi procedurami reklamacyjnymi, może być ono dopasowane do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa sprzedażowego. Jest obsługiwany poprzez przeglądarkę internetową, a więc wszystkie działy mające udział w procesie reklamacyjnym nie muszą posiadać konkretnego rodzaju sprzętu do obsługi systemu.

Proces obsługi reklamacji
Proces obsługi reklamacji

Czy proces obsługi reklamacji jest ważny?

Analizuj proces obsługi reklamacji czyli, numer RMA.

Nowoczesny system reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej.

System reklamacji
System reklamacji
System RMA

System RMA

RMA system, czyli program do obsługi reklamacji obsługiwany może być bezpośrednio przez klienta. Klient może sprawdzać status reklamacji poprzez RMA system wykorzystując wyłącznie przeglądarkę internetową. Wystarczy, że posiada Numer RMA, który wprowadza w odpowiednie pole, po czym uzyskuje dostęp do najważniejszych informacji o złożonej reklamacji. Jednak, za pomocą Reklamacje.net klient może również samodzielnie wypełnić formularz reklamacyjny, w którym wypełni wszystkie wymagane pola. RMA system wygeneruje wówczas Numer RMA zgłoszenia, Klient może go wydrukować i umieścić na przesyłce. Tak oznaczony produkt klient wysyła do serwisu, albo do producenta (w zależności od procedury reklamacyjnej danej firmy). System RMA online.

System RMA
System RMA

Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta.

Proces reklamacji
Proces reklamacji
Program do obsługi reklamacji

Reklamacje zestawienia

Zestawienia dotyczące reklamacji pozwalają weryfikować wiele istotnych informacji. Wśród nich jest sprawdzanie tego, jakie modele produktów najczęściej są reklamowane, a także jaka była dokładna przyczyna zgłoszeń. Może się okazać, że konkretne partie są wadliwe. Sprawdzenie najczęstszych przyczyn reklamacyjnych i analizowanie innych danych wpływa pozytywnie na usprawnienie innych procesów w przedsiębiorstwie. To, jak wiele danych może zestawić dana osoba zależy od uprawnień przypisanych konkretnemu użytkownikowi oprogramowania. System RMA od SoftwareStudio generuje raporty oraz zestawienia z wybranych danych i kategorii.

Reklamacje zestawienia
Reklamacje zestawienia
System do obsługi reklamacji

Oprogramowanie reklamacje

Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji. Program do reklamacji SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery. Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu. Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową. Może to być tablet, telefon, laptop, komputer stacjonarny. Możliwe jest dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb danej firmy. Zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i rozkładu graficznego poszczególnych elementów.

Oprogramowanie reklamacje
Oprogramowanie reklamacje
Program do obsługi reklamacji

Niezgodność towaru z umową oprogramowanie

Każda firma spotyka się ze zgłoszeniami klientów dotyczącymi niezgodności towaru z umową. Tego typu problemy zdarzają się w każdym przedsiębiorstwie, wynikają często z pomyłek w nadawaniu przesyłek. Szczególnie ważne jest to, aby profesjonalnie rozwiązywać zgłoszenia dotyczące niezgodności towaru z umową. Aby jak najbardziej ułatwić proces zgłaszania klientowi, warto jest wprowadzić odpowiednie oprogramowanie. Reklamacje.net od SoftwareStudio pozwala na to, aby klient mógł samodzielnie i w wygodny sposób rejestrować zgłoszenie tego typu Online przez Internet. Wystarczy, że wypełni formularz, wydrukuje etykietę i nada paczkę.

Niezgodność towaru z umową oprogramowanie
Niezgodność towaru z umową oprogramowanie

Proces obsługi reklamacji

PROCES OBSŁUGI REKLAMACJI,
czyli Numer RMA.

Zgłoszenia reklamacyjne

ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne. Oprogramowanie reklamacyjne Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego Wzbogacone o opis procesu obsługi reklamacji skierowane zostaje ono do osoby odbierającej reklamacje. Opracowanie …

Reklamacje.net to system RMA Online

Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny, a także czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne. Dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji – system RMA. To nowoczesne rozwiązanie, które znajduje …

Technik w programie do reklamacji

Technik w programie do reklamacji czyli, program do obsługi reklamacji. Rola przeznaczona dla pracowników serwisu zajmujących się naprawami. W ramach tej roli pracownicy przyjmują reklamacje z działu przyjęć, wykonują ocenę zgodności zgłoszenia oraz wykonują naprawę lub weryfikację. Na tej podstawie rejestrują wykonane usługi, zużyte części do naprawy i wystawiają dokument …

Program Reklamacje.net SoftwareStudio

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami, a także serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent, albo też firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Stały wzrost liczby klientów oraz potrzeba zapewnienia im obsługi …

Naprawa towaru

NAPRAWA TOWARU Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy. Naprawa towaru i jej …

Co to jest RMA?

Oprogramowanie do zarządzania procesem przyjmowania i rozliczania reklamacji wraz z modułem RMA, oraz serwisem gwarancyjnym. Praca w sieci lokalnej oraz moduł do rejestrowania reklamacji przez Internet zarówno dla partnerów (sieci placówek handlowych, marketów) jak i dla osób indywidualnych. Oprogramowanie reklamacyjneNumer RMAOprogramowanie Reklamacje.netRola WydaniaZgłoszenia ReklamacyjneSzukam oprogramowania do nadzorowania reklamacjiWstęp do programu reklamacji …

Studio Reklamacje.net

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo-produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjnym. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net, System RMA) …
System reklamacji

Numeracja w procesie obsługi reklamacji

Opcja numeracja dokumentów pozwala za pomocą tabeli definiować kody rodzajów dokumentów wykorzystywanych w systemie, ich daty wazności oraz formaty.

To jest rola przeznaczona dla użytkownika nie będącego bezpośrednim użytkownikiem systemu, ale osobą odpowiedzialną za prawidłową podstawową konfigurację systemu. Jego rola ogranicza się do ustawiania podstawowych parametrów, skorowidzy, numeracji itp. I pełni rolę administracyjną, ale nie użytkową.

System RMA

Numer RMA

W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub Numer RMA). Numer ten może być także przypisywany (automatycznie nadawany) przez pracowników serwisu centralnego akceptującego dane zgłoszenie. Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA, zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otrzymuje powiadomienie z informacją jaki to numer otrzymało jego zgłoszenie. Otrzymany Numer RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytelny na przesyłce przekazywanej do serwisu gwarancyjnego.

Program online reklamacje

Program online reklamacje czyli, numer RMA. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji Studio Reklamacje.net pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2008/2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez …
system reklamacji Protokół reklamacyjny

Reklamacje aplikacja

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych, a także złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje obejmują konfigurację, jak również dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb użytkowników systemu. Reklamacje aplikacja. Protokół reklamacyjny Proces reklamacji w firmie, czyli program do obsługi reklamacji. #RMA to nowoczesny …
zarządzanie reklamacjami program

Cechy rozwiązania Reklamacje

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system. Oprogramowanie reklamacyjneCECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE.Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system.Reklamacje RMA – zarządzanie procesamiWsparcie procesu reklamacyjnegoElementy systemu REKLAMACJE Reklamacje RMA – zarządzanie procesami Zarządzanie procesami w …
SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami

SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami

Dowiedz się więcej na temat softwarestudio program do zarządzania reklamacjami ! Platforma RMA.net to oprogramowanie wykorzystujące nowoczesne technologie informatyczne. Przede wszystkim powinieneś zrozumieć SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami. Czy system RMA on-line jest dostępny na Androida? Skuteczniejsza realizacja reklamacji do dostawców jest możliwa dzięki włączeniu dostawców do procesu reklamacyjnego. Zapewnia to system …

PROCES OBSŁUGI REKLAMACJI, numer rma.

  • Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu;
  • Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net;
  • Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów;
  • Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne;
  • Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek, przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta;
  • Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp;
  • Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją;
  • Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części;
  • Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi;
  • Program Reklamacje i Serwis;
  • net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów;
  • Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów;
  • Całość obsługi reklamacji składa się z kilku elementów;
  • Jest to: przyjęcie reklamacji, uzupełnienie informacji, zbadanie produktu i weryfikacja żądań klienta, podjęcie decyzji, wysyłka do serwisu i wysłanie towaru do klienta;
  • Aby cały proces przebiegł sprawnie, odbył się w wyznaczonym regulaminowo i prawnie terminie, potrzebne jest odpowiednie oprogramowanie;
  • Może ono zautomatyzować wiele procesów, jak na przykład odbiór zgłoszenia;
  • Nowoczesne systemy reklamacyjne sprawiają, że odbywa się to Online przez klienta;
  • W ten sam sposób osoba składająca zgłoszenie reklamacyjne może weryfikować na jakim jest ona etapie;
  • To bardzo łatwa operacja polegająca na wpisaniu numeru reklamacji w odpowiednią rubrykę oprogramowania dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej;
  • Te wszystkie funkcjonalności i wiele innych posiada oprogramowanie reklamacyjne od SoftwareStudio;