System do obsługi reklamacji, proces obsługi reklamacji

Spis treści System do obsługi reklamacji, proces obsługi reklamacji

reklamacje aplikacja

Całość obsługi reklamacji składa się z kilku elementów. Jest to: przyjęcie reklamacji, uzupełnienie informacji, zbadanie produktu i weryfikacja żądań klienta, podjęcie decyzji, wysyłka do serwisu i wysłanie towaru do klienta. Aby cały proces przebiegł sprawnie, odbył się w wyznaczonym regulaminowo i prawnie terminie, potrzebne jest odpowiednie oprogramowanie. Może ono zautomatyzować wiele procesów, jak na przykład odbiór zgłoszenia.

Nowoczesne systemy reklamacyjne sprawiają, że odbywa się to Online przez klienta. W ten sam sposób osoba składająca zgłoszenie reklamacyjne może weryfikować na jakim jest ona etapie. To bardzo łatwa operacja polegająca na wpisaniu numeru reklamacji w odpowiednią rubrykę oprogramowania dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej. Te wszystkie funkcjonalności i wiele innych posiada oprogramowanie reklamacyjne od SoftwareStudio.

Numer RMA

Cechy rozwiązania Reklamacje

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS #SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net.

Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów. Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne. Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek, przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta.

Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp. Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją. Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części. Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi. Program Reklamacje i Serwis.net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów. Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów.

PROCES OBSŁUGI REKLAMACJI, a więc Numer RMA.

SoftwareStudio RMA

RMA system do zarządzania reklamacjami od #SoftwareStudio to intuicyjne oprogramowanie z przeznaczeniem do obsługi reklamacji przez wiele działów. Każdy z nich może mieć inne uprawnienia i wprowadzać różne dane do systemu. #SoftwareStudio stworzyło oprogramowanie zgodne z ogólnymi procedurami reklamacyjnymi, może być ono dopasowane do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa sprzedażowego. Jest obsługiwany poprzez przeglądarkę internetową, a więc wszystkie działy mające udział w procesie reklamacyjnym nie muszą posiadać konkretnego rodzaju sprzętu do obsługi systemu.

Proces obsługi reklamacji
Proces obsługi reklamacji

Czy proces obsługi reklamacji jest ważny?

Analizuj proces obsługi reklamacji czyli, numer RMA.

Nowoczesny system reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej.

System reklamacji
System reklamacji
System RMA

System RMA

RMA system, czyli program do obsługi reklamacji obsługiwany może być bezpośrednio przez klienta. Klient może sprawdzać status reklamacji poprzez RMA system wykorzystując wyłącznie przeglądarkę internetową. Wystarczy, że posiada Numer RMA, który wprowadza w odpowiednie pole, po czym uzyskuje dostęp do najważniejszych informacji o złożonej reklamacji. Jednak, za pomocą Reklamacje.net klient może również samodzielnie wypełnić formularz reklamacyjny, w którym wypełni wszystkie wymagane pola. RMA system wygeneruje wówczas Numer RMA zgłoszenia, Klient może go wydrukować i umieścić na przesyłce. Tak oznaczony produkt klient wysyła do serwisu, albo do producenta (w zależności od procedury reklamacyjnej danej firmy). System RMA online.

System RMA
System RMA

Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta.

Proces reklamacji
Proces reklamacji
Program do obsługi reklamacji

Reklamacje zestawienia

Zestawienia dotyczące reklamacji pozwalają weryfikować wiele istotnych informacji. Wśród nich jest sprawdzanie tego, jakie modele produktów najczęściej są reklamowane, a także jaka była dokładna przyczyna zgłoszeń. Może się okazać, że konkretne partie są wadliwe. Sprawdzenie najczęstszych przyczyn reklamacyjnych i analizowanie innych danych wpływa pozytywnie na usprawnienie innych procesów w przedsiębiorstwie. To, jak wiele danych może zestawić dana osoba zależy od uprawnień przypisanych konkretnemu użytkownikowi oprogramowania. System RMA od SoftwareStudio generuje raporty oraz zestawienia z wybranych danych i kategorii.

Reklamacje zestawienia
Reklamacje zestawienia
System do obsługi reklamacji

Oprogramowanie reklamacje

Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji. Program do reklamacji SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery. Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu. Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową. Może to być tablet, telefon, laptop, komputer stacjonarny. Możliwe jest dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb danej firmy. Zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i rozkładu graficznego poszczególnych elementów.

Oprogramowanie reklamacje
Oprogramowanie reklamacje
Program do obsługi reklamacji

Niezgodność towaru z umową oprogramowanie

Każda firma spotyka się ze zgłoszeniami klientów dotyczącymi niezgodności towaru z umową. Tego typu problemy zdarzają się w każdym przedsiębiorstwie, wynikają często z pomyłek w nadawaniu przesyłek. Szczególnie ważne jest to, aby profesjonalnie rozwiązywać zgłoszenia dotyczące niezgodności towaru z umową. Aby jak najbardziej ułatwić proces zgłaszania klientowi, warto jest wprowadzić odpowiednie oprogramowanie. Reklamacje.net od SoftwareStudio pozwala na to, aby klient mógł samodzielnie i w wygodny sposób rejestrować zgłoszenie tego typu Online przez Internet. Wystarczy, że wypełni formularz, wydrukuje etykietę i nada paczkę.

Niezgodność towaru z umową oprogramowanie
Niezgodność towaru z umową oprogramowanie

Proces obsługi reklamacji

PROCES OBSŁUGI REKLAMACJI,
czyli Numer RMA.

Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Oprogramowanie reklamacyjneProgram do obsługi reklamacjiNumer RMASystem RMASystem do obsługi reklamacjiOprogramowanie do obsługi reklamacji czyli, numer RMA.Program do obsługi reklamacji…

Urządzenia elektryczne

URZĄDZENIA ELEKTRYCZNE Reklamacje urządzeń elektrycznych i elektronicznych charakteryzuje bardzo duża szczegółowość dotycząca poszczególnych urządzenia elektryczne reklamacje branża elektryczna, reklamacje urządzeń elektronicznych Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące urządzeń elektrycznych lub elektronicznych charakteryzuje bardzo dokładną ewidencją związana z opisem danego urządzenia. Wynika to z faktu, że urządzenia takie są zwykle dość kosztowne. W związku…

Programy do magazynowania

OUTSOURCING IT POZNAŃ Outsourcing IT Poznań jaki oferuje SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia w zarządzaniu systemami teleinformatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach Usługi informatyczne w Poznaniu znajdujące się w ofercie SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia. Wparcie w zarządzaniu systemami tele informatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach. SoftwareStudio producent…

Producent programów informatycznych

W SoftwareStudio zajmujemy się tworzeniem zintegrowanych systemów informatycznych dla naszych klientów biznesowych. W tym czasie rozwijaliśmy nasze własne produkty skierowane do logistyki, handlu oraz przemysłu. Opracowaliśmy własną platformę www wraz z zestawem narzędzi informatycznych. Jest podstawą do tworzenia dedykowanego oprogramowania dla firm. Dlatego SoftwareStudio to producent programów informatycznych dla biznesu….

Dokumenty

DOKUMENTY w systemie reklamacyjnym. Archiwizacja dokumentów powiązanych z reklamacjami. Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga…

Reklamacje program

Masz wiele powodów do wdrożenia reklamacje program w swojej organizacji. Czy wiesz już, że potrzebujesz reklamacje program? Metody licencjonowania obejmują licencję edukacyjne lub komercyjne. Sprawdź które rozwiązanie licencji reklamacje program odpowiada Twoim potrzebom. Czy masz problemy związane z brakiem obsługa reklamacji online ? Proces obsługi reklamacji powinien uwzględniać wszystkie odpowiednie…

Jak szybko wdrożyć rma software do obsługi RMA?

Oprogramowanie reklamacyjne (RMA software) pozwala zautomatyzować obsługę serwisu. Korzyści płynące z wdrożenia systemu do serwisu przekonały już wielu przedsiębiorców. Czy czytałeś na temat software do obsługi RMA ?
System reklamacji

Numeracja w procesie obsługi reklamacji

Opcja numeracja dokumentów pozwala za pomocą tabeli definiować kody rodzajów dokumentów wykorzystywanych w systemie, ich daty wazności oraz formaty.

To jest rola przeznaczona dla użytkownika nie będącego bezpośrednim użytkownikiem systemu, ale osobą odpowiedzialną za prawidłową podstawową konfigurację systemu. Jego rola ogranicza się do ustawiania podstawowych parametrów, skorowidzy, numeracji itp. I pełni rolę administracyjną, ale nie użytkową.

System RMA

Numer RMA

W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub Numer RMA). Numer ten może być także przypisywany (automatycznie nadawany) przez pracowników serwisu centralnego akceptującego dane zgłoszenie. Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA, zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otrzymuje powiadomienie z informacją jaki to numer otrzymało jego zgłoszenie. Otrzymany Numer RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytelny na przesyłce przekazywanej do serwisu gwarancyjnego.

zgłoszenie internetowe

RMA reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA. W ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Należy go umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji…

system reklamacyjny

System informowania klientów o statusie reklamacji

Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta. We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych. Przede wszystkim ważne jest, aby klient miał stały dostęp do ważnych informacji dotyczących jego zgłoszenia reklamacyjnego. Dlatego też…

Program do obsługi reklamacji

Studio Reklamacje.net

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę, która nie ma zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami. Studio Reklamacje wspomaga także prace w serwisie gwarancyjnym. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę. Aplikacja studio reklamacje pomaga w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na…

proces reklamacyjny

Oprogramowanie reklamacje SoftwareStudio

Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji. Program do reklamacji SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery. Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu. Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową. Może to być…

PROCES OBSŁUGI REKLAMACJI, numer rma.

  • Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu;
  • Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net;
  • Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów;
  • Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne;
  • Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek, przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta;
  • Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp;
  • Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją;
  • Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części;
  • Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi;
  • Program Reklamacje i Serwis;
  • net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów;
  • Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów;
  • Całość obsługi reklamacji składa się z kilku elementów;
  • Jest to: przyjęcie reklamacji, uzupełnienie informacji, zbadanie produktu i weryfikacja żądań klienta, podjęcie decyzji, wysyłka do serwisu i wysłanie towaru do klienta;
  • Aby cały proces przebiegł sprawnie, odbył się w wyznaczonym regulaminowo i prawnie terminie, potrzebne jest odpowiednie oprogramowanie;
  • Może ono zautomatyzować wiele procesów, jak na przykład odbiór zgłoszenia;
  • Nowoczesne systemy reklamacyjne sprawiają, że odbywa się to Online przez klienta;
  • W ten sam sposób osoba składająca zgłoszenie reklamacyjne może weryfikować na jakim jest ona etapie;
  • To bardzo łatwa operacja polegająca na wpisaniu numeru reklamacji w odpowiednią rubrykę oprogramowania dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej;
  • Te wszystkie funkcjonalności i wiele innych posiada oprogramowanie reklamacyjne od SoftwareStudio;

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?