Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generować zestawienia i jak można to zrobić w oprogramowaniu reklamacyjnym SoftwareStudio?
Tworzenie zestawień staje się coraz popularniejsze w firmach sprzedających artykuły różnego rodzaju. Zauważa się pozytywny wpływ analizowania zestawień na zyski firmy. Zestawienia reklamacji, a także ich badanie powoduje poprawę licznych procesów w przedsiębiorstwie. Te działania są przyczyną korzystnych decyzji dotyczących zmian. Jedną z nich może być rezygnacja z zakupu, czy też zamawiania w firmach produkcyjnych konkretnych typów produktów.
To niezwykle opłacalne, kiedy dany rodzaj artykułu jest często reklamowany. Tak samo warto zwiększać asortyment, który klienci reklamują najrzadziej. Warto także sprawdzać jakie elementy danych produktów są najczęściej reklamowane. Można wtedy postarać się o zamawianie produktów, w których wadliwy element zastąpi się innym.
Zestawienia reklamacji – najważniejsze informacje w jednym miejscu

System reklamacyjny SoftwareStudio pozwala na tworzenie różnorodnych zestawień w zależności od potrzeb przedsiębiorstwa oraz analizowanego problemu. Po zalogowaniu do oprogramowania Reklamacje.net poprzez przeglądarkę internetową wystarczy wybrać “informacje”, a następnie “zestawienia”.
Wyświetlą się wówczas 3 opcje sortowania zestawień. Można posortować zestawienia według:
- rodzaju artykułu
- kontrahenta
- żądania reklamującego

Reklamacje według żądania reklamującego
Klient reklamujący zakupiony przedmiot w większości przypadków ma do wyboru możliwości takie jak: naprawa, wymiana, odstąpienie od umowy, a także obniżka ceny. To, jakie były najczęstsze żądania klientów reklamujących towar, może pomóc w budowaniu relacji z klientem, a zarazem zmniejszeniu kosztów obsługi zgłoszeń reklamacyjnych.
Wystarczy wyliczyć jaki jest średni koszt pozytywnego rozpatrzenia każdego z żądań. Następnie warto porównać to z tym, jakie rodzaje żądań są zgłaszane najczęściej i jaki procent z nich rozpatrywany jest na korzyść klienta. Te wyliczenia stworzone na podstawie zestawień reklamacji pozwolą na wybór najtańszego dla przedsiębiorstwa żądania reklamacyjnego.
Po tych działaniach warto zachęcać klientów do wyboru tego żądania, wskazując na liczne plusy tego rozwiązania. Można podjąć także inne kroki, aby to właśnie ten typ żądania był wybierany najczęściej. Wszystkie te czynności doprowadzą do zmniejszenia kosztów związanych z reklamacjami asortymentu.
- Aplikacja reklamacje
- Oprogramowanie reklamacyjne
- Program do obsługi reklamacji
- Program do reklamacji
- Program reklamacje
- Reklamacje.net
- System reklamacji
- System RMA
Program RMA
[pagelist child_of="79"]
PROGRAM DO REKLAMACJI:
- System do obsługi reklamacji
Webowy system do obsługi reklamacji to oprogramowanie, które umożliwia składanie i rozpatrywanie reklamacji przez Internet. System taki może być dostępny na stronie internetowej firmy lub w formie aplikacji internetowej, którą klienci mogą pobrać na swoje urządzenia mobilne.... - Funkcje programu reklamacyjnego – dodawanie reklamacji
Oprogramowanie do obsługi reklamacji od SoftwareStudio posiada zarówno niezbędne opcje do obsługi reklamacji, jak i takie, których nie proponują inne systemy. Dodatkowe funkcje programu reklamacyjnego Reklamacje.NET służą analizom danych oraz zarządzaniem reklamacjami złożonymi przez klientów Online.... - SoftwareStudio system obsługi reklamacji
SoftwareStudio system obsługi reklamacji umożliwia generowanie raportów i personalizację według potrzeb konkretnej firmy. Możliwe jest również wykorzystanie narzędzi do obsługi reklamacji e-mail w modelu SaaS (Software as a Service), co oznacza, że firma korzysta z nich jako usługi dostępnej przez Internet i płaci miesięczny lub roczny abonament za dostęp do...