Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia do klientów o statusie reklamacji. Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych – naprawy – automatycznie jest wysyłany mail z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji.

Program do obsługi reklamacji

Wsparcie procesu reklamacyjnego, czyli Program do obsługi reklamacji. Aplikacja umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięcie skutków powstania wady. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac. Program posiada funkcje budowania raportów i analizowania wprowadzonych danych. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez Internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta.

AUTOMATYCZNE WYSYŁANIE MAILI DOTYCZĄCYCH REKLAMACJ, a więc Program do obsługi reklamacji.

Program-do-obsługi-reklamacji

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI, automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacj

Integracja systemu RMA z ERP

Integracja odnosi się do organizacji systemów komputerowych – informatycznych i polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak pliki lub urządzenia. W miarę zwiększania się złożoności systemów integracja systemów nabiera coraz większego znaczenia. W ramach usług związanych z integracją systemu Reklamacje istnieje kilka wariantów realizacji: wymiana danych za pomocą plikówreplikacja danych między bazamia danychodczyt danych bezpośrednio z bazy ERP poprzez zdefiniowane widoki tabelSOAP lub WSDK

Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacj
Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacj

Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacj

Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji czyli, program do obsługi reklamacji.

Funkcja podglądu wydruku dokumentu pozwala w łatwy sposób eksportować dokument i zapisać go w formacie dokumentu elektronicznego PDF (odczyt za pomocą programu Acrobat Reader). W górnej części nad podglądem dokumentu dostępna jest funkcja EXPORT, należy wybrać format pliku jako PDF i uruchomić funkcje exportu. Plik zostanie utworzony, a użytkownik może wybrać nazwę pliku i miejsce gdzie zostanie zapisany.

Zapisz do PDF
Zapisz do PDF

Funkcja podglądu wydruku dokumentu pozwala w łatwy sposób eksportować dokument i zapisać go w formacie dokumentu XLS (odczyt za pomocą programu Microsoft Excel). W górnej części nad podglądem dokumentu dostępna jest funkcja EXPORT, należy wybrać format pliku jako Excel XLS i uruchomić funkcje exportu. Plik zostanie utworzony, a użytkownik może wybrać nazwę pliku i miejsce gdzie zostanie zapisany.

Zapisz do Excel
Zapisz do Excel
System do obsługi reklamacji

Reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Reklamacja przez internet
Reklamacja przez internet
Program do obsługi reklamacji

Numer RMA

W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub Numer RMA). Numer ten może być także przypisywany (automatycznie nadawany) przez pracowników serwisu centralnego akceptującego dane zgłoszenie. Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA, zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otrzymuje powiadomienie z informacją jaki to numer otrzymało jego zgłoszenie. Otrzymany Numer RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytelny na przesyłce przekazywanej do serwisu gwarancyjnego.

Numer RMA
Numer RMA

Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia do klientów o statusie reklamacji. Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych – naprawy – automatycznie jest wysyłany mail z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji.

Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji
Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji

Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacj

AUTOMATYCZNE WYSYŁANIE MAILI DOTYCZĄCYCH REKLAMACJ,
czyli Program do obsługi reklamacji.

Program do obsługi reklamacji czyli, numer RMA.


Zarządzanie reklamacjami Reklamacje.net

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy systemu RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

SQL express czyli, program do obsługi reklamacji.


Zarządzanie reklamacjami

Filtrowanie, czyli program do obsługi reklamacji. Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Zarządzanie reklamacjami

Poza edycjami czysto komercyjnymi Microsoft udostępnia również edycje darmowe do dowolnego zastosowania (w tym komercyjnego). Edycje te mają różnorodne ograniczenia i tak np. do wersji 2000 (8.0) włącznie nie były m.in. udostępniane graficzne narzędzia do zarządzania bazami danych oraz były ograniczenia co do możliwej ilości połączeń do bazy. Począwszy od wersji 2005 (9.0) można pobrać wersję z graficznymi narzędziami i nie ma już limitu połączeń. Narzędzia posiadają jednak ograniczone możliwości w stosunku do pełnej wersji, a nawet jedna z istotnych usług dostępnych wcześniej w darmowych wersjach, nie jest już dostępna. Nie można już przez to wykonywać zautomatyzowanych zadań np. archiwizacji baz danych o zadanej godzinie. Dodatkowo ograniczona została również wydajność samego serwera SQL (ograniczono wykorzystywaną pamięć RAM). /p> p>Program Studio Reklamacje.net może wykorzystywać jako platformę bazodanową SQL server w wersji express, ale użytkownik winien pamiętać o ograniczeniach wydajnościowych bezpłatnej wersji. Jeżeli program Reklamacje ma być wykorzystywany przez wielu użytkowników to należy rozważyć zakup wersji SQL standard.

REKLAMACJE ONLINE czyli, zarządzanie reklamacjami.


Zarządzanie reklamacjami

Program do obsługi reklamacji, czyli numer rma. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy systemu RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

Zarządzanie reklamacjami

Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie. Znajduje ono zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Jest to platforma reklamacyjna dostępna online przez Internet.

Analiza przedwdrożeniowa Reklamacje.net

Analiza przedwdrożeniowa. Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma Więcej…

Branża obuwnicza

BRANŻA OBUWNICZA – Reklamacje obuwia zdarzają się bardzo często, a wynika to z fakty eksploatacji przedmiotu objętego gwarancją. Reklamacja obuwia odbywa się bez ewidencji danych dotyczących numerów seryjnych czy terminów przydatności do spożycia, za to Więcej…

Drukowanie dokumentów

DRUKOWANIE DOKUMENTÓW Wydruk dokumentu wykonuje się przez użycie polecenia WYDRUK, a on znajduje się na górnym pasku przycisków. Dokumenty reklamacja rma iris agd rtv obuwia butów czy też druk dokumentów Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Reklamacje Więcej…
Zarządzanie reklamacjami

Integracja TMS firmy Interlan – baza FireBird

Oprogramowanie interLAN SPEED posiada pełen zestaw modułów i funkcjonalności niezbędnych dla każdego spedytora w firmie transportowo-spedycyjnej. Program pozwala na zorganizowanie całego procesu obsługi Klienta. Podstawowym obiektem w systemie są zlecenia. Oprogramowanie TMS firmy Interlan standardowo pracuje na bazie FireBird do której SoftwareStudio wykorzystuje rozwiązania integracyjne polegające na bezpośrednim połączeniu do bazy SQL FireBird i odczyt danych OnLine lub z wykorzystaniem aplikacji StudioReplikacje.net do przegrywania danych do bazy MS SQL porgramu reklamacje. Integracja polega na odczytywaniu danych związanych ze spedycją towarów do klientów (numery listów przewozowych, kierunki, miejsca dostaw) wraz z powiażanymi dokumentami magazynowmi WMS.

Program do obsługi reklamacji

Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji

Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia do klientów o statusie reklamacji. Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych – naprawy – automatycznie jest wysyłany mail z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji.

System reklamacyjny

Branża obuwnicza

Reklamacja obuwia odbywa się bez ewidencji danych dotyczących numerów seryjnych czy terminów przydatności do spożycia, za to pozwala na rejestrację numerów partii produkcyjnej producenta. W przypadku reklamacji obuwia zastosowanie mają przepisy zawarte w USTAWIE Z DNIA 27 LIPCA 2002r. O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ ORAZ O ZMIANIE KODEKSU CYWILNEGO. / Dz. U. Nr 141 z 5 września 2002r.,poz 1176. Obuwie można reklamować do dwóch lat od daty zakupu, jednakże od momentu wykrycia wady do dwóch miesięcy. Warunkiem niezbędnym a zarazem koniecznym do złożenia reklamacji jest posiadanie paragonu fiskalnego potwierdzającego datę i miejsce zakupu oraz kwotę.

dokumenty

Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego – Reklamacje.net

W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient, inaczej interpretuje Więcej…
oprogramowanie RMA

Reklamacje przez internet

Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że Więcej…
system do reklamacji

Reklamacje.net, program do reklamacji obuwia

Firmy zajmujące się sprzedażą obuwia są obciążone wielością reklamacji. Szczególny problem z ilością zgłoszeń reklamacyjnych mają duże przedsiębiorstwa, posiadające kilka oddziałów, albo zajmujące się sprzedażą hurtową. Zarządzanie reklamacjami z kilku oddziałów może być problematyczne. Wymaga Więcej…
szukam programu do nadzorowania reklamacji

System reklamacyjny

Oprogramowanie pozwalające na ścisłą kontrolę wszystkich etapów reklamacyjnych jest bezcennym narzędziem w każdej branży związanej ze sprzedażą. Reklamacje.net od SoftwareStudio to oprogramowanie, w którym można nadawać różne uprawnienia pracownikom z innego działu. To sprawia, że Więcej…

AUTOMATYCZNE WYSYŁANIE MAILI DOTYCZĄCYCH REKLAMACJ, program do obsługi reklamacji.

  • Wsparcie procesu reklamacyjnego, czyli program do obsługi reklamacji;
  • Aplikacja umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięcie skutków powstania wady;
  • Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac;
  • Program posiada funkcje budowania raportów i analizowania wprowadzonych danych;
  • Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości;
  • Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez Internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta;
  • Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia do klientów o statusie reklamacji;
  • Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy;
  • Po wykonaniu czynności serwisowych – naprawy – automatycznie jest wysyłany mail z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji;