Chat with us, powered by LiveChat

Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z trzech sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; zakładanie nowego konta dostępowego.

Zarządzanie reklamacjami

Procedura reklamacyjna, czyli systemrma. Reklamując wadliwy produkt, sporządza się protokół reklamacyjny. Jest on na ogół wypełniany w sklepie przez sprzedawcę, konsumenta prosi się tylko o podanie określonych danych. Jest to dowód złożenia reklamacji, a informacje w niej zawarte będą podstawą do rozstrzygnięcia, czy klient ma rację, domagając się np. wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. Gdyby sprzedawca nie sporządził takiego protokołu, należy go sporządzić samodzielnie i przekazać sprzedawcy za potwierdzeniem odbioru. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do żądania wymiany lub naprawy towaru konsumpcyjnego w ciągu 14 dni. W tym terminie sprzedawca powinien poinformować o swojej decyzji. Jeżeli reklamację uzna za zasadną, powinien podać: w jakim zakresie uznaje stwierdzoną niezgodność z umową, w jakim terminie nastąpi naprawa lub wymiana, jeżeli stwierdzona niezgodność wymaga ekspertyzy, do kiedy zostanie ona wykonana. Jeżeli termin 14 dni minął bezskutecznie, uznaje się, że sprzedawca reklamację przyjął. W konsekwencji będzie on zobowiązany do doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową, stosownie do żądań konsumenta.

INTERNETOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO, a więc Zarządzanie reklamacjami.

Zarządzanie-reklamacjami

ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI, internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem. Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie. Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały. Sprawne Zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne i umożliwia sprawną komunikację wszystkich oddziałów. System do reklamacji pozwala na dodawanie wszystkich informacji ważnych dla reklamacji złożonych przez klientów. Niezwykle istotne jest również dostosowanie funkcjonalności systemu do wewnętrznych procedur reklamacyjnych przestrzeganych w danej firmie.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego
Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego czyli, zarządzanie reklamacjami.

Protokół reklamacyjny

Proces reklamacyjny

Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta.

Proces reklamacyjny
Proces reklamacyjny

Rola przeznaczona dla użytkownika nie będącego bezpośrednim użytkownikiem systemu, ale osobą odpowiedzialną za prawidłową podstawową konfigurację systemu. Jego rola ogranicza się do ustawiania podstawowych parametrów, skorowidzy, numeracji itp. I pełni rolę administracyjną, ale nie użytkową.

Rola Administrator
Rola Administrator

Rola posiadająca szerokie uprawnienia związane z przeglądaniem i zarządzaniem reklamacjami. Posiada dodatkowe opcje związane z zestawieniami wg różnych kryteriów oraz dostęp do raportów SQL server. Raporty definiuje administrator i udostępnia wybranym użytkownikom. Wcześniej jednak raporty należy zainstalować na serwerze raportów bazy SQL server.

Rola Kierownik
Rola Kierownik
System do reklamacji

Rola Przyjęcia

Przeznaczona jest do rejestracji przyjęć reklamacji i zawiera następujące sekcje Zgłoszenie reklamacyjne – wyświetla formularz reklamacyjny; Przyjęcie paczek – wyświetla formularz KREATOR PRZYJĘCIA PACZEK; Przyjęcie RMA – wyświetla formularz przyjęcia na podstawie numeru RMA, analityki lub numeru listu przewozowego.

Rola Przyjęcia
Rola Przyjęcia
Protokół reklamacyjny

Rola Wydania

Rola wydania przeznaczona jest dla pracowników zajmujących się wydawaniem wykonanych reklamacji.

Rola Wydania
Rola Wydania
System RMA

Rola Partner

Rola partnera pozwala przeglądać reklamacje użytkownikom z przypisanym kontem partnera – ograniczone są zapisy dla pozycji wg analityki danego kontrahenta i towaru.

Rola Partner
Rola Partner

Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z trzech sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; zakładanie nowego konta dostępowego.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego
Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

INTERNETOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO,
czyli Zarządzanie reklamacjami.

Branża obuwnicza

BRANŻA OBUWNICZA – Reklamacje obuwia zdarzają się bardzo często, a wynika to z fakty eksploatacji przedmiotu objętego gwarancją. Reklamacja obuwia odbywa się bez ewidencji danych dotyczących numerów seryjnych czy terminów przydatności do spożycia, za to Więcej…

RMA system

RMA system od SoftwareStudio to oprogramowanie do obsługi reklamacji. Jest to rozwiązanie wygodne zarówno dla pracowników zajmujących się ich rozpatrywaniem czy edycją, ale też dla klientów. Prosty dostęp internetowy pozwala zarządzać reklamacjami zgodnie z nadanymi Więcej…

Statusy reklamacji. System RMA

Porządek wszystkich reklamacji w systemie Reklamacje.NET jest zapewniony poprzez przydzielenie do nich odpowiednich statusów (statusy reklamacji). Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Oprogramowanie do obsługi reklamacji – jakie powinno być? Oprogramowanie do obsługi reklamacji jest doskonałym narzędziem Więcej…
Program do obsługi reklamacji

Zarządzanie reklamacjami online

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie Zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami

Program do reklamacji obuwia

Firmy zajmujące się sprzedażą obuwia są obciążone wielością reklamacji. Szczególny problem z ilością zgłoszeń reklamacyjnych mają duże przedsiębiorstwa, posiadające kilka oddziałów, albo zajmujące się sprzedażą hurtową. Zarządzanie reklamacjami z kilku oddziałów może być problematyczne. Wymaga przypisania konkretnych pracowników do danych reklamacji oraz kontrolowania terminowości i słuszności wydanych decyzji. Narzędziem, które znacznie ułatwia i pozwala na segregowanie oraz analizowanie danych jest oprogramowanie Reklamacje.net od SoftwareStudio.

Zarządzanie reklamacjami

Załączniki do serwisu i reklamacji

Standardowa funkcja programu Reklamacje.net przeznaczona jest do kopiowania dowolnych plików i kojarzenia ich z danym dokumentem. W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego JPG, załącznikiem może być dowolny plik zapisany w komputerze. Pliki zapisane w ten sposób na serwerze i skojarzone z dokumentem pozwalają na łatwe i szybkie udostępnianie ich wybranym osobom. Należy pamiętać, że ustawienia serwera mogą ograniczać wielkość plików transferowanych na serwer. W zależności od szybkości łączy należy przyjąć zasadę, że pojedynczy plik kopiowany jako załącznik powinien być wielkości do 5 MB.

zarządzanie

Role i użytkownicy

ROLE I UŻYTKOWNICY Rozwiązanie o wysokim poziomie bezpieczeństwa i podziału uprawnień użytkowników do wykonywania określonych Operacji. W celu zapewnienia wykonywania takich Operacji oprogramowanie pozwala podzielić użytkowników na ROLE i nadać im odpowiednie uprawnienia. Zobacz wersję Więcej…

Oprogramowanie Reklamacje.net

Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Jeżeli można udowodnić, że produkt jest zgodny, masz Więcej…
ERP system reklamacji

System reklamacyjny dla branży odzieżowej

Odpowiednie oprogramowanie dotyczące zarządzania reklamacjami jest bardzo ważną pomocą w prowadzeniu przedsiębiorstwa. To znaczne ułatwienie dla firm z każdej dziedziny. Jednak szczególnie istotnym narzędziem jest system reklamacyjny dla branży odzieżowej. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Zarządzanie Więcej…
shop assistant looking for spares at the warehouse pc

Naprawa towaru

NAPRAWA TOWARU Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Usterki i uszkodzenia USTERKI I USZKODZENIA Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać Więcej…

INTERNETOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO, zarządzanie reklamacjami.

  • Procedura reklamacyjna, czyli systemrma;
  • Reklamując wadliwy produkt, sporządza się protokół reklamacyjny;
  • Jest on na ogół wypełniany w sklepie przez sprzedawcę, konsumenta prosi się tylko o podanie określonych danych;
  • Jest to dowód złożenia reklamacji, a informacje w niej zawarte będą podstawą do rozstrzygnięcia, czy klient ma rację, domagając się np;
  • wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy;
  • Gdyby sprzedawca nie sporządził takiego protokołu, należy go sporządzić samodzielnie i przekazać sprzedawcy za potwierdzeniem odbioru;
  • Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do żądania wymiany lub naprawy towaru konsumpcyjnego w ciągu 14 dni;
  • W tym terminie sprzedawca powinien poinformować o swojej decyzji;
  • Jeżeli reklamację uzna za zasadną, powinien podać: w jakim zakresie uznaje stwierdzoną niezgodność z umową, w jakim terminie nastąpi naprawa lub wymiana, jeżeli stwierdzona niezgodność wymaga ekspertyzy, do kiedy zostanie ona wykonana;
  • Jeżeli termin 14 dni minął bezskutecznie, uznaje się, że sprzedawca reklamację przyjął;
  • W konsekwencji będzie on zobowiązany do doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową, stosownie do żądań konsumenta;
  • Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła;
  • Moduł składa się z trzech sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; zakładanie nowego konta dostępowego;