Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z trzech sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; zakładanie nowego konta dostępowego.

Zarządzanie reklamacjami

Procedura reklamacyjna, czyli systemrma. Reklamując wadliwy produkt, sporządza się protokół reklamacyjny. Jest on na ogół wypełniany w sklepie przez sprzedawcę, konsumenta prosi się tylko o podanie określonych danych. Jest to dowód złożenia reklamacji, a informacje w niej zawarte będą podstawą do rozstrzygnięcia, czy klient ma rację, domagając się np. wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. Gdyby sprzedawca nie sporządził takiego protokołu, należy go sporządzić samodzielnie i przekazać sprzedawcy za potwierdzeniem odbioru. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do żądania wymiany lub naprawy towaru konsumpcyjnego w ciągu 14 dni. W tym terminie sprzedawca powinien poinformować o swojej decyzji. Jeżeli reklamację uzna za zasadną, powinien podać: w jakim zakresie uznaje stwierdzoną niezgodność z umową, w jakim terminie nastąpi naprawa lub wymiana, jeżeli stwierdzona niezgodność wymaga ekspertyzy, do kiedy zostanie ona wykonana. Jeżeli termin 14 dni minął bezskutecznie, uznaje się, że sprzedawca reklamację przyjął. W konsekwencji będzie on zobowiązany do doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową, stosownie do żądań konsumenta.

INTERNETOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO, a więc Zarządzanie reklamacjami.

Zarządzanie-reklamacjami

ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI, internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem. Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie. Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały. Sprawne Zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne i umożliwia sprawną komunikację wszystkich oddziałów. System do reklamacji pozwala na dodawanie wszystkich informacji ważnych dla reklamacji złożonych przez klientów. Niezwykle istotne jest również dostosowanie funkcjonalności systemu do wewnętrznych procedur reklamacyjnych przestrzeganych w danej firmie.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego
Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego czyli, zarządzanie reklamacjami.

Protokół reklamacyjny

Proces reklamacyjny

Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta.

Proces reklamacyjny
Proces reklamacyjny

Rola przeznaczona dla użytkownika nie będącego bezpośrednim użytkownikiem systemu, ale osobą odpowiedzialną za prawidłową podstawową konfigurację systemu. Jego rola ogranicza się do ustawiania podstawowych parametrów, skorowidzy, numeracji itp. I pełni rolę administracyjną, ale nie użytkową.

Rola Administrator
Rola Administrator

Rola posiadająca szerokie uprawnienia związane z przeglądaniem i zarządzaniem reklamacjami. Posiada dodatkowe opcje związane z zestawieniami wg różnych kryteriów oraz dostęp do raportów SQL server. Raporty definiuje administrator i udostępnia wybranym użytkownikom. Wcześniej jednak raporty należy zainstalować na serwerze raportów bazy SQL server.

Rola Kierownik
Rola Kierownik
System do reklamacji

Rola Przyjęcia

Przeznaczona jest do rejestracji przyjęć reklamacji i zawiera następujące sekcje Zgłoszenie reklamacyjne – wyświetla formularz reklamacyjny; Przyjęcie paczek – wyświetla formularz KREATOR PRZYJĘCIA PACZEK; Przyjęcie RMA – wyświetla formularz przyjęcia na podstawie numeru RMA, analityki lub numeru listu przewozowego.

Rola Przyjęcia
Rola Przyjęcia
Protokół reklamacyjny

Rola Wydania

Rola wydania przeznaczona jest dla pracowników zajmujących się wydawaniem wykonanych reklamacji.

Rola Wydania
Rola Wydania
System RMA

Rola Partner

Rola partnera pozwala przeglądać reklamacje użytkownikom z przypisanym kontem partnera – ograniczone są zapisy dla pozycji wg analityki danego kontrahenta i towaru.

Rola Partner
Rola Partner

Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z trzech sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; zakładanie nowego konta dostępowego.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego
Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

INTERNETOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO,
czyli Zarządzanie reklamacjami.

System informowania klientów o statusie reklamacji

Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta. We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych. Przede wszystkim ważne Więcej…

Protokół reklamacyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Tworzenie dokumentu reklamacji (protokół reklamacyjny) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu Więcej…

System do obsługi reklamacji

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z Więcej…
Program do obsługi reklamacji

Zarządzanie reklamacjami online

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie Zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami

Program do reklamacji obuwia

Firmy zajmujące się sprzedażą obuwia są obciążone wielością reklamacji. Szczególny problem z ilością zgłoszeń reklamacyjnych mają duże przedsiębiorstwa, posiadające kilka oddziałów, albo zajmujące się sprzedażą hurtową. Zarządzanie reklamacjami z kilku oddziałów może być problematyczne. Wymaga przypisania konkretnych pracowników do danych reklamacji oraz kontrolowania terminowości i słuszności wydanych decyzji. Narzędziem, które znacznie ułatwia i pozwala na segregowanie oraz analizowanie danych jest oprogramowanie Reklamacje.net od SoftwareStudio.

Zarządzanie reklamacjami

Załączniki do serwisu i reklamacji

Standardowa funkcja programu Reklamacje.net przeznaczona jest do kopiowania dowolnych plików i kojarzenia ich z danym dokumentem. W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego JPG, załącznikiem może być dowolny plik zapisany w komputerze. Pliki zapisane w ten sposób na serwerze i skojarzone z dokumentem pozwalają na łatwe i szybkie udostępnianie ich wybranym osobom. Należy pamiętać, że ustawienia serwera mogą ograniczać wielkość plików transferowanych na serwer. W zależności od szybkości łączy należy przyjąć zasadę, że pojedynczy plik kopiowany jako załącznik powinien być wielkości do 5 MB.

oprogramowanie RMA

Numer RMA

NUMER RMA Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji – Return Merchandise Authorization. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Zarządzanie reklamacjami program Zarządzanie reklamacjami program Program do zarządzania reklemacjami… Usterki i uszkodzenia USTERKI Więcej…
dokumenty

Dokumenty

DOKUMENTY Archiwizacja dokumentów powiązanych z reklamacjami. archiwizacja, składowanie dokumentów, reklamacje, naprawa gwarancyjna, dokumenty naprawy Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Protokół reklamacyjny PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Tworzenie Więcej…
kontrola handlowcow

Kontrola handlowców

KONTROLA HANDLOWCÓW – kontrola handlowców za pomocą programu crm .net internetowy program CRM SQL .net, kontrola handlowców Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Nowoczesny sklep internetowy NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP.net Sklep internetowy ASP.net SQL Więcej…
reklamacja urządzeń przemysłowych

Urządzenia przemysłowe

URZĄDZENIA PRZEMYSŁOWE – Reklamacje urządzeń przemysłowych są ograniczają się do rejestracji samego faktu zaistnienia zgłoszenia reklamacyjnego. Z ewentualnym uzupełnieniem informacji o numerach seryjnych silników. reklamacja urządzeńn przemysłowych, silnik spaliowy, silnik elektryczny Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Więcej…

INTERNETOWY FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO, zarządzanie reklamacjami.

  • Procedura reklamacyjna, czyli systemrma;
  • Reklamując wadliwy produkt, sporządza się protokół reklamacyjny;
  • Jest on na ogół wypełniany w sklepie przez sprzedawcę, konsumenta prosi się tylko o podanie określonych danych;
  • Jest to dowód złożenia reklamacji, a informacje w niej zawarte będą podstawą do rozstrzygnięcia, czy klient ma rację, domagając się np;
  • wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy;
  • Gdyby sprzedawca nie sporządził takiego protokołu, należy go sporządzić samodzielnie i przekazać sprzedawcy za potwierdzeniem odbioru;
  • Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do żądania wymiany lub naprawy towaru konsumpcyjnego w ciągu 14 dni;
  • W tym terminie sprzedawca powinien poinformować o swojej decyzji;
  • Jeżeli reklamację uzna za zasadną, powinien podać: w jakim zakresie uznaje stwierdzoną niezgodność z umową, w jakim terminie nastąpi naprawa lub wymiana, jeżeli stwierdzona niezgodność wymaga ekspertyzy, do kiedy zostanie ona wykonana;
  • Jeżeli termin 14 dni minął bezskutecznie, uznaje się, że sprzedawca reklamację przyjął;
  • W konsekwencji będzie on zobowiązany do doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową, stosownie do żądań konsumenta;
  • Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła;
  • Moduł składa się z trzech sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; zakładanie nowego konta dostępowego;