Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.Aplikacje działające w technologii ASP.NET firmy SoftwareStudio opierają się w dużej mierze o rozwiązania firmy Microsoft, co nie tylko daje pewność i stabilność stosowanych rozwiązań ale również pewien uniwersalizm w stosowanych technologiach. Do poprawnej pracy niezbędny jest serwer z zainstalowanym systemem Operacyjnym, serwerem stron WWW (IIS), oraz silnikiem serwera baz danych (MS SQL). Sama instalacja aplikacji polega na stworzeniu odpowiedniej witryny WWW oraz umieszczeniu aplikacji w wybranym (predefiniowanym) katalogu.

Program do obsługi reklamacji

Reklamacje programy, czyli Program do obsługi reklamacji. Programy do reklamacji są ważne nie tylko pod kątem dobrej organizacji pracy działów zajmujących się zgłoszeniami reklamacyjnymi. Są też niezwykle istotne w kwestii obsługi klienta i relacji z nim. Dobry program reklamacyjny to system, który mogą obsługiwać pracownicy, ale też klient. #SoftwareStudio stworzyło Program do obsługi reklamacji„>#Reklamacje.net klient może też sprawdzać status reklamacji za pomocą numeru #RMA (numer reklamacji).

INSTALACJA SYSTEMU RMA, a więc Program do obsługi reklamacji.

Program-do-obsługi-reklamacji

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI, instalacja systemu rma

Numeracja w procesie obsługi reklamacji

Opcja numeracja dokumentów pozwala za pomocą tabeli definiować kody rodzajów dokumentów wykorzystywanych w systemie, ich daty wazności oraz formaty.

Instalacja systemu RMA
Instalacja systemu RMA

Instalacja systemu RMA

Instalacja systemu RMA czyli, program do obsługi reklamacji.

W systemie Windows Server 2008, należy skonfigurować serwer WWW Report Report Manager lub do wykorzystania puli aplikacji działa na koncie użytkownika domeny. W programie Internet Information Services (IIS), należy skonfigurować Report Manager do wykorzystania puli aplikacji działa na koncie użytkownika domeny. Reporting Services wymaga użycia puli aplikacji. Jeśli wybierzesz opcję Zainstaluj bez konfigurowania opcji serwera po zainstalowaniu usług Reporting Services, należy skonfigurować opcje w następujących okien dialogowych: Report Server Virtual Directory Report Server Virtual Directory; Report Manager Virtual Directory Report Manager Virtual Directory; Database Setup Konfiguracja bazy danych. .

Konfiguracja programu SQL Server Reporting Services
Konfiguracja programu SQL Server Reporting Services
System do obsługi reklamacji

Instalacja systemu RMA

Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.Aplikacje działające w technologii ASP.NET firmy SoftwareStudio opierają się w dużej mierze o rozwiązania firmy Microsoft, co nie tylko daje pewność i stabilność stosowanych rozwiązań ale również pewien uniwersalizm w stosowanych technologiach. Do poprawnej pracy niezbędny jest serwer z zainstalowanym systemem Operacyjnym, serwerem stron WWW (IIS), oraz silnikiem serwera baz danych (MS SQL). Sama instalacja aplikacji polega na stworzeniu odpowiedniej witryny WWW oraz umieszczeniu aplikacji w wybranym (predefiniowanym) katalogu.

Instalacja systemu RMA
Instalacja systemu RMA

Instalacja systemu RMA

INSTALACJA SYSTEMU RMA,
czyli Program do obsługi reklamacji.

Reklamacje przez internet

Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że Więcej…

SoftwareStudio reklamacje

SoftwareStudio reklamacje czyli, system do reklamacji. Obsługa procesów reklamacyjnych to jedno z najważniejszych działań każdej firmy. Odpowiednie przeprowadzanie wszystkich etapów dotyczących zgłoszeń reklamacyjnych wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa i sposób, w jaki jest ona postrzegana przez Więcej…

System obsługi reklamacji

Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny oraz czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie oraz zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie Więcej…
System do reklamacji

Konfiguracja programu SQL Server Reporting Services

W systemie Windows Server 2008, należy skonfigurować serwer WWW Report Report Manager lub do wykorzystania puli aplikacji działa na koncie użytkownika domeny. W programie Internet Information Services (IIS), należy skonfigurować Report Manager do wykorzystania puli aplikacji działa na koncie użytkownika domeny. Reporting Services wymaga użycia puli aplikacji. Jeśli wybierzesz opcję Zainstaluj bez konfigurowania opcji serwera po zainstalowaniu usług Reporting Services, należy skonfigurować opcje w następujących okien dialogowych: Report Server Virtual Directory Report Server Virtual Directory; Report Manager Virtual Directory Report Manager Virtual Directory; Database Setup Konfiguracja bazy danych. .

Zarządzanie reklamacjami

Integracja SAGE Symfonia SQL lub Betrive

Program Reklamacje można integrować z bazą danych programu SAGE Symfonia w zakresie kartotek kontrahentów i towarowych oraz dokumentów magazynowych zarówno w wersji działającej na bazie MS SQL Server jak i Betrive. W przypadku starszej wersji programu Symfonia działającej na bazie Betrive Integracja wykorzystuje aplikacje Studio Replikator pozwalajacą na kopiowanie określonych danych do bazy MS SQL Server na potrzeby aplikacji reklamacje.

Program do obsługi reklamacji

Reklamacje aplikacja

RMA reklamacje – system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. To intuicyjne narzędzie, które może być z łatwością obsługiwane przez każdego pracownika, który ma uprawnienia do obsługi reklamacji. Szybki dostęp do najważniejszych funkcji pozwala na sprawne wyszukiwanie konkretnych reklamacji. Można je łatwo edytować, zmieniać ich status oraz załączać dokumenty.

system reklamacji

Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji

Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia do klientów o statusie reklamacji. Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy. Po Więcej…
przeglądy narzędzi

Przeglądy narzędzi

PRZEGLĄDY NARZĘDZI Moduł kontroli sygnalizuje użytkownikowi, które narzędzia są przeznaczone do legalizacji (informuje o zbliżającym się terminie wykonania badań), pracownik kontroli posiada pełną wiedzę na temat ile narzędzi jest przygotowanych do przeprowadzenia pomiarów kontrolnych, pozwala Więcej…
magazyn części

Magazyn części

MAGAZYN CZĘŚCI Moduł programu do reklamacji pozwala na prowadzenie ewidencji magazynowej. Z dokładnością do miejsca składowania wraz z numerami seryjnymi czy datami ważności. magazyn części zamiennych rma iris agd rtv wymiana obuwia butów Zobacz wersję Więcej…

INSTALACJA SYSTEMU RMA, program do obsługi reklamacji.

  • Reklamacje programy, czyli program do obsługi reklamacji;
  • Programy do reklamacji są ważne nie tylko pod kątem dobrej organizacji pracy działów zajmujących się zgłoszeniami reklamacyjnymi;
  • Są też niezwykle istotne w kwestii obsługi klienta i relacji z nim;
  • Dobry program reklamacyjny to system, który mogą obsługiwać pracownicy, ale też klient;
  • SoftwareStudio stworzyło Reklamacje.net jako system obsługi reklamacji;
  • To specjalistyczne oprogramowanie dla firm, które chcą znacznie ułatwić obsługę procesów reklamacyjnych, ale też umożliwić klientowi samodzielne dodawanie zgłoszenia poprzez formularz Online;
  • Dzięki programowi Reklamacje.net klient może też sprawdzać status reklamacji za pomocą numeru RMA (numer reklamacji);
  • Programy oferowane przez SoftwareStudio wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server;
  • Aplikacje działające w technologii ASP.NET firmy SoftwareStudio opierają się w dużej mierze o rozwiązania firmy Microsoft, co nie tylko daje pewność i stabilność stosowanych rozwiązań ale również pewien uniwersalizm w stosowanych technologiach;
  • Do poprawnej pracy niezbędny jest serwer z zainstalowanym systemem Operacyjnym, serwerem stron WWW (IIS), oraz silnikiem serwera baz danych (MS SQL);
  • Sama instalacja aplikacji polega na stworzeniu odpowiedniej witryny WWW oraz umieszczeniu aplikacji w wybranym (predefiniowanym) katalogu;