Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.Aplikacje działające w technologii ASP.NET firmy SoftwareStudio opierają się w dużej mierze o rozwiązania firmy Microsoft, co nie tylko daje pewność i stabilność stosowanych rozwiązań ale również pewien uniwersalizm w stosowanych technologiach. Do poprawnej pracy niezbędny jest serwer z zainstalowanym systemem Operacyjnym, serwerem stron WWW (IIS), oraz silnikiem serwera baz danych (MS SQL). Sama instalacja aplikacji polega na stworzeniu odpowiedniej witryny WWW oraz umieszczeniu aplikacji w wybranym (predefiniowanym) katalogu.

Program do obsługi reklamacji

Reklamacje programy, czyli Program do obsługi reklamacji. Programy do reklamacji są ważne nie tylko pod kątem dobrej organizacji pracy działów zajmujących się zgłoszeniami reklamacyjnymi. Są też niezwykle istotne w kwestii obsługi klienta i relacji z nim. Dobry program reklamacyjny to system, który mogą obsługiwać pracownicy, ale też klient. #SoftwareStudio stworzyło Program do obsługi reklamacji„>#Reklamacje.net klient może też sprawdzać status reklamacji za pomocą numeru #RMA (numer reklamacji).

INSTALACJA SYSTEMU RMA, a więc Program do obsługi reklamacji.

Program-do-obsługi-reklamacji

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI, instalacja systemu rma

Numeracja w procesie obsługi reklamacji

Opcja numeracja dokumentów pozwala za pomocą tabeli definiować kody rodzajów dokumentów wykorzystywanych w systemie, ich daty wazności oraz formaty.

Instalacja systemu RMA
Instalacja systemu RMA

Instalacja systemu RMA

Instalacja systemu RMA czyli, program do obsługi reklamacji.

W systemie Windows Server 2008, należy skonfigurować serwer WWW Report Report Manager lub do wykorzystania puli aplikacji działa na koncie użytkownika domeny. W programie Internet Information Services (IIS), należy skonfigurować Report Manager do wykorzystania puli aplikacji działa na koncie użytkownika domeny. Reporting Services wymaga użycia puli aplikacji. Jeśli wybierzesz opcję Zainstaluj bez konfigurowania opcji serwera po zainstalowaniu usług Reporting Services, należy skonfigurować opcje w następujących okien dialogowych: Report Server Virtual Directory Report Server Virtual Directory; Report Manager Virtual Directory Report Manager Virtual Directory; Database Setup Konfiguracja bazy danych. .

Konfiguracja programu SQL Server Reporting Services
Konfiguracja programu SQL Server Reporting Services
System do obsługi reklamacji

Instalacja systemu RMA

Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.Aplikacje działające w technologii ASP.NET firmy SoftwareStudio opierają się w dużej mierze o rozwiązania firmy Microsoft, co nie tylko daje pewność i stabilność stosowanych rozwiązań ale również pewien uniwersalizm w stosowanych technologiach. Do poprawnej pracy niezbędny jest serwer z zainstalowanym systemem Operacyjnym, serwerem stron WWW (IIS), oraz silnikiem serwera baz danych (MS SQL). Sama instalacja aplikacji polega na stworzeniu odpowiedniej witryny WWW oraz umieszczeniu aplikacji w wybranym (predefiniowanym) katalogu.

Instalacja systemu RMA
Instalacja systemu RMA

Instalacja systemu RMA

INSTALACJA SYSTEMU RMA,
czyli Program do obsługi reklamacji.

System reklamacyjny

Informatyczny system reklamacyjny to znaczne ułatwienie pracy wszystkich działów, które zajmują się obsługą reklamacji. Zarówno tych indywidualnych, jak i grupowych (całe partie produktów). Oprogramowanie wyświetla datę wprowadzenia zgłoszenia, a więc można cały czas nadzorować termin jego rozpatrzenia. Reklamacje.net od SoftwareStudio umożliwia obsługę systemu zarówno przez klienta (może on wprowadzać zgłoszenie …

Program Reklamacje .net

PROGRAM REKLAMACJE .NET Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w …

Wysyłanie e-mail

WYSYŁANIE E-MAIL Przesyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej – wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami. e-mail, wysyłanie powiadomień, poczta elektroniczna, rma iris agd rtv obuwia butów Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości. Związane są one z danym dokumentem …
System do reklamacji

Konfiguracja programu SQL Server Reporting Services

W systemie Windows Server 2008, należy skonfigurować serwer WWW Report Report Manager lub do wykorzystania puli aplikacji działa na koncie użytkownika domeny. W programie Internet Information Services (IIS), należy skonfigurować Report Manager do wykorzystania puli aplikacji działa na koncie użytkownika domeny. Reporting Services wymaga użycia puli aplikacji. Jeśli wybierzesz opcję Zainstaluj bez konfigurowania opcji serwera po zainstalowaniu usług Reporting Services, należy skonfigurować opcje w następujących okien dialogowych: Report Server Virtual Directory Report Server Virtual Directory; Report Manager Virtual Directory Report Manager Virtual Directory; Database Setup Konfiguracja bazy danych. .

Zarządzanie reklamacjami

Integracja SAGE Symfonia SQL lub Betrive

Program Reklamacje można integrować z bazą danych programu SAGE Symfonia w zakresie kartotek kontrahentów i towarowych oraz dokumentów magazynowych zarówno w wersji działającej na bazie MS SQL Server jak i Betrive. W przypadku starszej wersji programu Symfonia działającej na bazie Betrive Integracja wykorzystuje aplikacje Studio Replikator pozwalajacą na kopiowanie określonych danych do bazy MS SQL Server na potrzeby aplikacji reklamacje.

Program do obsługi reklamacji

Reklamacje aplikacja

RMA reklamacje – system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. To intuicyjne narzędzie, które może być z łatwością obsługiwane przez każdego pracownika, który ma uprawnienia do obsługi reklamacji. Szybki dostęp do najważniejszych funkcji pozwala na sprawne wyszukiwanie konkretnych reklamacji. Można je łatwo edytować, zmieniać ich status oraz załączać dokumenty.

reklamacje aplikacja

System do obsługi reklamacji, proces obsługi reklamacji

Całość obsługi reklamacji składa się z kilku elementów. Jest to: przyjęcie reklamacji, uzupełnienie informacji, zbadanie produktu i weryfikacja żądań klienta, podjęcie decyzji, wysyłka do serwisu i wysłanie towaru do klienta. Aby cały proces przebiegł sprawnie, odbył się w wyznaczonym regulaminowo i prawnie terminie, potrzebne jest odpowiednie oprogramowanie. Może ono zautomatyzować …
program do obsługi reklamacji, program rma

Program RMA

Panel RMA automatycznie generuje etykietę z numerem zgłoszenia i niezbędnymi danymi. Dlatego sugerujemy drukować tę etykietę i przykleić ją na paczkę z reklamacją. Numer RMA musi być widoczny dla obsługi serwisu. Etykietę może wydrukować program RMA dopiero po zatwierdzeniu zgłoszenia. Informacja o zmianie statusu reklamacji zostanie dostarczona na wcześniej podany …
system reklamacyjny

System informowania klientów o statusie reklamacji

Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta. We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych. Przede wszystkim ważne jest, aby klient miał stały dostęp do ważnych informacji dotyczących jego zgłoszenia reklamacyjnego. Dlatego też …
RMA

RMA

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy poprzez ujednolicony system obsługi reklamacji. Oprogramowanie RMA nie ogranicza zdefiniowanych procesów, które mogą być implementowane w ramach systemu obsługi reklamacji.

INSTALACJA SYSTEMU RMA, program do obsługi reklamacji.

  • Reklamacje programy, czyli program do obsługi reklamacji;
  • Programy do reklamacji są ważne nie tylko pod kątem dobrej organizacji pracy działów zajmujących się zgłoszeniami reklamacyjnymi;
  • Są też niezwykle istotne w kwestii obsługi klienta i relacji z nim;
  • Dobry program reklamacyjny to system, który mogą obsługiwać pracownicy, ale też klient;
  • SoftwareStudio stworzyło Reklamacje.net jako system obsługi reklamacji;
  • To specjalistyczne oprogramowanie dla firm, które chcą znacznie ułatwić obsługę procesów reklamacyjnych, ale też umożliwić klientowi samodzielne dodawanie zgłoszenia poprzez formularz Online;
  • Dzięki programowi Reklamacje.net klient może też sprawdzać status reklamacji za pomocą numeru RMA (numer reklamacji);
  • Programy oferowane przez SoftwareStudio wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server;
  • Aplikacje działające w technologii ASP.NET firmy SoftwareStudio opierają się w dużej mierze o rozwiązania firmy Microsoft, co nie tylko daje pewność i stabilność stosowanych rozwiązań ale również pewien uniwersalizm w stosowanych technologiach;
  • Do poprawnej pracy niezbędny jest serwer z zainstalowanym systemem Operacyjnym, serwerem stron WWW (IIS), oraz silnikiem serwera baz danych (MS SQL);
  • Sama instalacja aplikacji polega na stworzeniu odpowiedniej witryny WWW oraz umieszczeniu aplikacji w wybranym (predefiniowanym) katalogu;