system do reklamacji

Zarządzanie reklamacjami, program do reklamacji w sklepie

Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż to systemy instalowane na urządzeniach. Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu). Program do reklamacji w sklepie

Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca. Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.

(więcej…)
Zarządzanie reklamacjami

RMA szukam oprogramowania do nadzorowania reklamacji

Dobry program do nadzorowania reklamacji proponowany przez SoftwareStudio umożliwia łatwe dodawanie nowych zgłoszeń oraz bieżący wgląd w ich status. Ponadto jest dostępny poprzez przeglądarkę internetową, co umożliwia wdrożenie programu w każdym oddziale firmy. Pracownicy mogą z łatwością śledzić zmiany, które wprowadzają w zgłoszeniu inne działy. Sortowanie reklamacji ze względu na różne dane pozwala na szybkie weryfikowanie zgłoszeń, sprawdzanie dat zgłoszenia, czy analizowanie najczęściej pojawiających się przyczyn reklamacji.

(więcej…)

Elementy systemu REKLAMACJE

Elementy systemu REKLAMACJE czyli, program do obsługi reklamacji. W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę.

Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protokołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw.

(więcej…)
Zarządzanie reklamacjami

Numer RMA w systemie reklamacyjnym

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA).

(więcej…)