Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z rozwiązania, jakim jest system do obsługi reklamacji. Pozwala on na szybki dostęp do wszystkich danych dotyczących reklamacji o różnym statusie realizacji.

Jakie funkcjonalności powinien posiadać system do obsługi reklamacji?

Odpowiednio skonstruowane oprogramowanie reklamacyjne będzie na tyle ułatwiało pracę, iż zbędne korzystanie z innych narzędzi okaże się zbędne. Dlatego tak ważne jest, aby posiadało one wszystkie potrzebne opcje.

Do najistotniejszych funkcji należą:

  • proste dodawanie nowych reklamacji i możliwość powiązania pod nie dokumentacji
  • podział na reklamacje zamknięte, rozpatrzone, w trakcie realizacji oraz nowe
  • dostęp do dokumentacji dotyczących schematów postępowania przy rozpatrywaniu reklamacji, w tym instrukcji oraz formularzy reklamacyjnych

Dodatkowym udogodnieniem będzie możliwość zarządzania kontrahentami, z podziałem na ich rodzaj: klienci, producenci, dostawcy itd. Ponadto ważne jest generowanie zestawień, czy dostęp do reklamacji posortowanych pod kątem różnych danych: stopnia realizacji czy dni, które pozostały do jej rozpatrzenia.

RMA reklamacje – system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio

To intuicyjne narzędzie, które może być z łatwością obsługiwane przez każdego pracownika, który ma uprawnienia do obsługi reklamacji. Szybki dostęp do najważniejszych funkcji pozwala na sprawne wyszukiwanie konkretnych reklamacji. Można je łatwo edytować, zmieniać ich status oraz załączać dokumenty.

Demo

Nasze oprogramowanie jest przejrzyste. Pozwala na przegląd asortymentu i jego najistotniejszych cech. Za sprawą zaledwie kilku kliknięć dodaje się nowe pozycje, a także edytuje już istniejące.

Oprogramowanie reklamacyjne RMA to proste zarządzanie reklamacjami zgłaszanymi również internetowo. Można sprawdzać ich status, weryfikować pod kątem terminów (przyjęcia oraz rozpatrzenia). Aby przyjrzeć się dokładniej załączonym dokumentom, zweryfikować oddział, który przyjął reklamacje, ale również uzyskać informacje na wiele innych funkcji, wystarczy wybrać odpowiednią kategorię. Są to: przyjęte – nowe, w realizacji – serwis, rozpatrzone, zamknięte, wszystkie – tabela.

Wypróbuj demo od SoftwareStudio

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat wszystkich funkcjonalności i zobaczyć jak łatwa jest obsługa naszego programu do pracy nad reklamacjami to koniecznie sprawdź DEMO.

System reklamacji
System reklamacji

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Pona…

System RMA
System RMA

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zg…

Szukam programu do nadzorowania reklamacji. Jak wybrać najlepsze oprogramowanie?
Szukam programu do nadzorowania reklamacji. Jak wybrać najlepsze oprogramowanie?

„Szukam programu do nadzorowania reklamacji” – to zdanie często jest wpisywane do przeglądarki Google. Nie tylko właściciele dużych firm poszukują sprawdzonego, stabilnego systemu. Coraz częś…