Cechy rozwiązania Reklamacje.net

Spis treści Cechy rozwiązania Reklamacje.net

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net. Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów. Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne. Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek. Przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta. Cechy rozwiązania Reklamacje

System do reklamacji

Polityka bezpieczeństwa systemu RMA, czyli system reklamacyjny. Program #Reklamacje.net wykorzystuje autentykację przez Windows. W takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika. A także nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji. W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdrożeniem wykonać analizę potrzeb. Jak również aktualnie posiadanych możliwości technicznych.

Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp. Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją. Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części. Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji. Zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi. Program Reklamacje i Serwis.net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów. Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów.

Rozwiązanie doskonale sprawdza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy Microsoft Windows. Uwierzytelnianie oparte na formularzach. W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o autentykację Windows. Standardowa uwierzytelnianie oparte o formularze (cookies) doskonale nadaje się do aplikacji, do których wymagany jest dostęp przez internet. Za pomocą specjalnego formularza, administrator aplikacji zakłada konta użytkownikom poszczególnych grup (ról). Gdy użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej żąda jakiejś zabezpieczonej strony. Po raz pierwszy to serwer IIS skieruje takiej żądanie na formularz logowania. Za pomocą którego użytkownik może podać swój identyfikator oraz hasło. Wprowadzone na formularzu dane serwer porównuje z wartościami zapisanymi w swojej bazie #SQL. Jeżeli uzyskana zostaje zgodność danych, wówczas serwer zezwala na dostęp. Wysłane jest do przeglądarki klienta cookies reprezentujące skuteczne logowanie.

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE, a więc System do reklamacji.

System-do-reklamacji

SYSTEM DO REKLAMACJI, cechy rozwiązania reklamacje

Urządzenia przemysłowe

Reklamacje urządzeń przemysłowych rejestrują stosunkowo niewiele informacji dodatkowych dotyczących urządzenia, i ograniczają się zwykle tylko do informacji odnośnie numerów seryjnych np. silników zamontowanych w danym urządzeniu.

Cechy rozwiązania Reklamacje
Cechy rozwiązania Reklamacje

Cechy rozwiązania Reklamacje

W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protokołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw.

Elementy systemu REKLAMACJE
Elementy systemu REKLAMACJE

Cechy rozwiązania Reklamacje

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE,
czyli System do reklamacji.

Protokół reklamacyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Tworzenie dokumentu reklamacji (protokół reklamacyjny) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym. Umożliwia on na wyszukiwanie towaru na dalszych etapach procesu …

RMA reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA. W ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Należy go umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji …

System IT do obsługi reklamacji w retail – Reklamacje.net

Branża retail jest bardzo dynamiczna, szybko się rozwija, ale jest także związana z dużym ryzykiem. Jedną z najważniejszych kwestii, która pozwala na rozwój firmy jest wizerunek danej marki. Największy wpływ mają na niego opinie klientów. Dlatego właśnie na tym warto się najbardziej skupić. Duża liczba negatywnych komentarzy na temat różnych …

Program STUDIO REKLAMACJE.net można łątwo zintegrować z systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENOVA a programem reklamacyjnym w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu SoftwareStudio z system ENOVA ERP.

Protokół reklamacyjny

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem. Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie. Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały. Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne i umożliwia sprawną komunikację wszystkich oddziałów. System do reklamacji pozwala na dodawanie wszystkich informacji ważnych dla reklamacji złożonych przez klientów. Niezwykle istotne jest również dostosowanie funkcjonalności systemu do wewnętrznych procedur reklamacyjnych przestrzeganych w danej firmie.

Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

System RMA

Zarządzanie reklamacjami, analiza reklamacji

Reklamacje.net od SoftwareStudio oferuje możliwość kompleksowej obsługi procesu reklamacyjnego zarówno w chmurze prywatnej jak i na własnych serwerach. Oprogramowanie reklamacyjne dostarcza wiele transakcji przydatnych w procesie reklamacyjnym. Dzięki Internetowym rozwiązaniom oprogramowanie reklamacyjne umożliwia szybkie przyjęcie reklamacji i sprawne jej rozpatrzenie. Historia zapisanych zdarzeń pozwala kontrolować powtarzalność zgłoszeń oraz częstotliwość występowania. …

Program online reklamacje

Program online reklamacje czyli, numer RMA. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji Studio Reklamacje.net pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2008/2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez …
Zarządzanie reklamacjami

SoftwareStudio reklamacje

SoftwareStudio reklamacje czyli, system do reklamacji. Obsługa procesów reklamacyjnych to jedno z najważniejszych działań każdej firmy. Odpowiednie przeprowadzanie wszystkich etapów dotyczących zgłoszeń reklamacyjnych wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa i sposób, w jaki jest ona postrzegana przez klientów. Klient zadowolony z przebiegu procesu reklamacyjnego nie będzie miał oporów przed kolejnymi zakupami, ponieważ …

Branża obuwnicza

BRANŻA OBUWNICZA. Reklamacje obuwia zdarzają się bardzo często, a wynika to z fakty eksploatacji przedmiotu objętego gwarancją. Reklamacja obuwia odbywa się bez ewidencji danych dotyczących numerów seryjnych czy terminów przydatności do spożycia, za to pozwala na rejestrację numerów partii produkcyjnej producenta. W przypadku reklamacji obuwia zastosowanie mają przepisy zawarte w USTAWIE Z …

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE, system do reklamacji.

  • Polityka bezpieczeństwa systemu RMA, czyli system reklamacyjny;
  • Program Reklamacje.net wykorzystuje autentykację przez Windows. W takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji;
  • W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdrożeniem wykonać analizę potrzeb i aktualnie posiadanych możliwości technicznych;
  • Serwer IIS można skonfigurować tak, aby wyświetlał odpowiednie okno dialogowe w przeglądarce internetowej. Pobierał za jego pomocą identyfikator użytkownika i jego hasło;
  • Dane logowania muszą być zgodne z danymi dla konta użytkownika Windows w domenie;
  • Rozwiązanie doskonale sprawdza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy Microsoft Windows;
  • Uwierzytelnianie oparte na formularzach. W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o autentykację Windows. Standardowa uwierzytelnianie oparte o formularze (cookies) doskonale nadaje się do aplikacji, do których wymagany jest dostęp przez internet;
  • Za pomocą specjalnego formularza, administrator aplikacji zakłada konta użytkownikom poszczególnych grup (ról);
  • Gdy użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej żąda jakiejś zabezpieczonej strony po raz pierwszy. To serwer IIS skieruje takei żądanie na formularz logowania, za pomocą którego użytkownik może podać swój identyfikator oraz hasło;
  • Wprowadzone na formularzu dane serwer porównuje z wartościami zapisanymi w swojej bazie SQL. Jeżeli uzyskuje się zgodność danych, wówczas serwer zezwala na dostęp;
  • Wysyła się do przeglądarki klienta cookies reprezentujące skuteczne logowanie;
  • Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zawierająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci;
  • Po przeprowadzeniu procesu uwierzytelniania, aplikacja “wie”, kim jest użytkownik. Następnym krokiem jest określenie zakresu uprawnień, czyli odczytanie roli (ról) do jakich przypisano użytkownika

System

  • Rola to to grupa użytkowników o takim samym poziomie uprawnień ASP;
  • Reklamacje.net zawiera dobrą obsługę sterowania dostępem do poszczególnych modułów (plików aspx). Można administracyjnie określić, którzy użytkownicy mogą przeglądać poszczególne zasoby, wprowadzać stosowne wpisy;
  • Rozwiązanie do reklamacji;
  • Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami ogranicza się poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które można zdefiniować w ramach systemu;
  • Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów;
  • Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne;
  • Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek. Przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta;

Oprogramowanie

  • Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp;
  • Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją;
  • Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części;
  • Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji. Zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi;
  • Program Reklamacje.net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów;
  • Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów;
SoftwareStudio system RMA online
SoftwareStudio system RMA online

Jest wiele powodów, aby wdrożyć softwarestudio system rma online ! Wdrożenie SoftwareStudio system r…

SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji
SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji

Kilka argumentów za tym, aby wdrożyć softwarestudio oprogramowanie do reklamacji ! Licencjonowanie o…

Producent programów informatycznych
Prosty program do obsługi reklamacji

Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń …

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?