Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net. Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów. Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne. Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek. Przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta. Cechy rozwiązania Reklamacje

System do reklamacji

Polityka bezpieczeństwa systemu RMA, czyli system reklamacyjny. Program #Reklamacje.net wykorzystuje autentykację przez Windows. W takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika. A także nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji. W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdrożeniem wykonać analizę potrzeb. Jak również aktualnie posiadanych możliwości technicznych.

Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp. Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją. Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części. Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji. Zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi. Program Reklamacje i Serwis.net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów. Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów.

Rozwiązanie doskonale sprawdza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy Microsoft Windows. Uwierzytelnianie oparte na formularzach. W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o autentykację Windows. Standardowa uwierzytelnianie oparte o formularze (cookies) doskonale nadaje się do aplikacji, do których wymagany jest dostęp przez internet. Za pomocą specjalnego formularza, administrator aplikacji zakłada konta użytkownikom poszczególnych grup (ról). Gdy użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej żąda jakiejś zabezpieczonej strony. Po raz pierwszy to serwer IIS skieruje takiej żądanie na formularz logowania. Za pomocą którego użytkownik może podać swój identyfikator oraz hasło. Wprowadzone na formularzu dane serwer porównuje z wartościami zapisanymi w swojej bazie #SQL. Jeżeli uzyskana zostaje zgodność danych, wówczas serwer zezwala na dostęp. Wysłane jest do przeglądarki klienta cookies reprezentujące skuteczne logowanie.

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE, a więc System do reklamacji.

System-do-reklamacji

SYSTEM DO REKLAMACJI, cechy rozwiązania reklamacje

Urządzenia przemysłowe

Reklamacje urządzeń przemysłowych rejestrują stosunkowo niewiele informacji dodatkowych dotyczących urządzenia, i ograniczają się zwykle tylko do informacji odnośnie numerów seryjnych np. silników zamontowanych w danym urządzeniu.

Cechy rozwiązania Reklamacje
Cechy rozwiązania Reklamacje

Cechy rozwiązania Reklamacje

W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protokołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw.

Elementy systemu REKLAMACJE
Elementy systemu REKLAMACJE

Cechy rozwiązania Reklamacje

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE,
czyli System do reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami program

Zarządzanie reklamacjami program Program do zarządzania reklemacjami Program RMA od SoftwareStudio służy do bezpiecznego zarządzania reklamacjami przez pracowników. Zgłoszenia dodają również użytkownicy. Wszystkie działania są wykonywane z pozycji przeglądarki. Dlatego też jest to tak wygodne. Zarządzanie reklamacjami program. Dodawanie zgłoszeń, a także zarządzanie reklamacjami – program RMA Poniżej przedstawiamy wygląd programu Reklamacje.net. To intuicyjne …

SoftwareStudio system RMA online

Jest wiele powodów, aby wdrożyć softwarestudio system rma online ! Wdrożenie SoftwareStudio system rma online w firmie pozwala na sprawne działanie pracownikom w wielu działach. Napisz do nas, na wypadek, gdybyś potrzebował aplikacji RMA.net! Czy zastosowanie zarządzanie reklamacjami pozwala usprawnić proces reklamacyjny ? Celem zarządzania jakością jest dostarczenie zgodnego produktu do klienta. …

Raporty

RAPORTY Program Reklamacje wykorzystuje do raportowania, a zarazem analizowania zapisanych w bazie SQL danych rozwiązanie Microsoft Reporting Services raporty SQL, reporting services, report builder, microsoft Pracownicy by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, a te dane rejestrowane są za pomocą różnych programów. Posiadający wszechstronne umiejętności, a zarazem …

Program STUDIO REKLAMACJE.net można łątwo zintegrować z systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENOVA a programem reklamacyjnym w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu SoftwareStudio z system ENOVA ERP.

Protokół reklamacyjny

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem. Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie. Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały. Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne i umożliwia sprawną komunikację wszystkich oddziałów. System do reklamacji pozwala na dodawanie wszystkich informacji ważnych dla reklamacji złożonych przez klientów. Niezwykle istotne jest również dostosowanie funkcjonalności systemu do wewnętrznych procedur reklamacyjnych przestrzeganych w danej firmie.

Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

zarządzanie reklamacjami program

Cechy rozwiązania Reklamacje

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system. Oprogramowanie reklamacyjneCECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE.Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system.Reklamacje RMA – zarządzanie procesamiWsparcie procesu reklamacyjnegoElementy systemu REKLAMACJE Reklamacje RMA – zarządzanie procesami Zarządzanie procesami w …
Reklamacje.net

System reklamacyjny

Informatyczny system reklamacyjny to znaczne ułatwienie pracy wszystkich działów, które zajmują się obsługą reklamacji. Zarówno tych indywidualnych, jak i grupowych (całe partie produktów). Oprogramowanie wyświetla datę wprowadzenia zgłoszenia, a więc można cały czas nadzorować termin jego rozpatrzenia. Reklamacje.net od SoftwareStudio umożliwia obsługę systemu zarówno przez klienta (może on wprowadzać zgłoszenie …
system reklamacji Protokół reklamacyjny

Reklamacje aplikacja

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych, a także złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje obejmują konfigurację, jak również dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb użytkowników systemu. Reklamacje aplikacja. Protokół reklamacyjny Proces reklamacji w firmie, czyli program do obsługi reklamacji. #RMA to nowoczesny …
program do reklamacji

Reklamacje.net, program do obsługi reklamacji przez internet

Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. …

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE, system do reklamacji.

  • Polityka bezpieczeństwa systemu RMA, czyli system reklamacyjny;
  • Program Reklamacje.net wykorzystuje autentykację przez Windows. W takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji;
  • W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdrożeniem wykonać analizę potrzeb i aktualnie posiadanych możliwości technicznych;
  • Serwer IIS można skonfigurować tak, aby wyświetlał odpowiednie okno dialogowe w przeglądarce internetowej. Pobierał za jego pomocą identyfikator użytkownika i jego hasło;
  • Dane logowania muszą być zgodne z danymi dla konta użytkownika Windows w domenie;
  • Rozwiązanie doskonale sprawdza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy Microsoft Windows;
  • Uwierzytelnianie oparte na formularzach. W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o autentykację Windows. Standardowa uwierzytelnianie oparte o formularze (cookies) doskonale nadaje się do aplikacji, do których wymagany jest dostęp przez internet;
  • Za pomocą specjalnego formularza, administrator aplikacji zakłada konta użytkownikom poszczególnych grup (ról);
  • Gdy użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej żąda jakiejś zabezpieczonej strony po raz pierwszy. To serwer IIS skieruje takei żądanie na formularz logowania, za pomocą którego użytkownik może podać swój identyfikator oraz hasło;
  • Wprowadzone na formularzu dane serwer porównuje z wartościami zapisanymi w swojej bazie SQL. Jeżeli uzyskuje się zgodność danych, wówczas serwer zezwala na dostęp;
  • Wysyła się do przeglądarki klienta cookies reprezentujące skuteczne logowanie;
  • Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zawierająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci;
  • Po przeprowadzeniu procesu uwierzytelniania, aplikacja „wie”, kim jest użytkownik. Następnym krokiem jest określenie zakresu uprawnień, czyli odczytanie roli (ról) do jakich przypisano użytkownika

System

  • Rola to to grupa użytkowników o takim samym poziomie uprawnień ASP;
  • Reklamacje.net zawiera dobrą obsługę sterowania dostępem do poszczególnych modułów (plików aspx). Można administracyjnie określić, którzy użytkownicy mogą przeglądać poszczególne zasoby, wprowadzać stosowne wpisy;
  • Rozwiązanie do reklamacji;
  • Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami ogranicza się poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które można zdefiniować w ramach systemu;
  • Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów;
  • Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne;
  • Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek. Przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta;

Oprogramowanie

  • Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp;
  • Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją;
  • Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części;
  • Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji. Zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi;
  • Program Reklamacje.net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów;
  • Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów;
SoftwareStudio system RMA online
SoftwareStudio system RMA online

Jest wiele powodów, aby wdrożyć softwarestudio system rma online ! Wdrożenie SoftwareStudio system rma online w firmie pozwala na sprawne działanie pracownikom w wielu działach. Napisz do nas, na wypa…

SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji
SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji

Kilka argumentów za tym, aby wdrożyć softwarestudio oprogramowanie do reklamacji ! Licencjonowanie oprogramowania RMA.net jest elastyczne. Oferujemy kilka modeli licencjonowania oprogramowania dla Sof…

Producent programów informatycznych
Prosty program do obsługi reklamacji

Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń reklamacyjnych od klientów. Dlatego tak ważne jest, aby zainwestować w odpowiedni program reklamacyj…