Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net. Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów. Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne. Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek. Przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta. Cechy rozwiązania Reklamacje
System do reklamacji
Polityka bezpieczeństwa systemu RMA, czyli system reklamacyjny. Program #Reklamacje.net wykorzystuje autentykację przez Windows. W takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika. A także nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji. W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdrożeniem wykonać analizę potrzeb. Jak również aktualnie posiadanych możliwości technicznych.
Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp. Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją. Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części. Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji. Zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi. Program Reklamacje i Serwis.net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów. Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów.
Rozwiązanie doskonale sprawdza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy Microsoft Windows. Uwierzytelnianie oparte na formularzach. W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o autentykację Windows. Standardowa uwierzytelnianie oparte o formularze (cookies) doskonale nadaje się do aplikacji, do których wymagany jest dostęp przez internet. Za pomocą specjalnego formularza, administrator aplikacji zakłada konta użytkownikom poszczególnych grup (ról). Gdy użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej żąda jakiejś zabezpieczonej strony. Po raz pierwszy to serwer IIS skieruje takiej żądanie na formularz logowania. Za pomocą którego użytkownik może podać swój identyfikator oraz hasło. Wprowadzone na formularzu dane serwer porównuje z wartościami zapisanymi w swojej bazie #SQL. Jeżeli uzyskana zostaje zgodność danych, wówczas serwer zezwala na dostęp. Wysłane jest do przeglądarki klienta cookies reprezentujące skuteczne logowanie.
CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE, a więc System do reklamacji.

SYSTEM DO REKLAMACJI, cechy rozwiązania reklamacje
Urządzenia przemysłowe
Reklamacje urządzeń przemysłowych rejestrują stosunkowo niewiele informacji dodatkowych dotyczących urządzenia, i ograniczają się zwykle tylko do informacji odnośnie numerów seryjnych np. silników zamontowanych w danym urządzeniu.

Cechy rozwiązania Reklamacje
W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protokołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw.

Cechy rozwiązania Reklamacje
CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE,
czyli System do reklamacji.
Spedycja
SPEDYCJA Integracja z firmą kurierską pozwala na szybszą i łatwiejszą obsługę związaną z tworzeniem paczek, jak również drukowaniem listów przewozowych. reklamacje, wysyłanie przesyłek, wysyłanie paczek, integracja spedycja wymiana rma iris agd rtv obuwia butów Moduł dedykowany do obsługi magazynu w zakresie spedycji w oparciu o firmy kurierskie. Praca z programem…
Firma programistyczna Poznań
Czy masz potrzeby dotyczące firma programistyczna Poznań ? SoftwareStudio z Poznania to firma programistyczna. Oferuje ona tworzenie programów na zamówienie, aplikacje na telefony i tablety z systemem Android oraz oprogramowanie Internetowe. StudioSystem to firma programistyczna, która oferuje oprogramowanie narzędziowni. Czyli rozwiązanie do prowadzenia gospodarki magazynowej narzędzi, maszyn i urządzeń z…
Dokumenty
DOKUMENTY w systemie reklamacyjnym. Archiwizacja dokumentów powiązanych z reklamacjami. Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga…
Integracja ENOVA
Program STUDIO REKLAMACJE.net można łątwo zintegrować z systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENOVA a programem reklamacyjnym w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu SoftwareStudio z system ENOVA ERP.
Zarządzanie reklamacjami w firmie
Obsługa reklamacji jest złożonym procesem. Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie. Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały. Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne i umożliwia sprawną komunikację wszystkich oddziałów. System do reklamacji pozwala na dodawanie wszystkich informacji ważnych dla reklamacji złożonych przez klientów. Niezwykle istotne jest również dostosowanie funkcjonalności systemu do wewnętrznych procedur reklamacyjnych przestrzeganych w danej firmie.
Filtrowanie
Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.
Dokumenty
DOKUMENTY w systemie reklamacyjnym. Archiwizacja dokumentów powiązanych z reklamacjami. Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga…
Baza danych
Zarządzanie reklamacjami program
Zarządzanie reklamacjami program Program do zarządzania reklemacjami Program RMA od SoftwareStudio służy do bezpiecznego zarządzania reklamacjami przez pracowników. Zgłoszenia dodają również użytkownicy. Wszystkie działania są wykonywane z pozycji przeglądarki. Dlatego też jest to tak wygodne. Zarządzanie reklamacjami program. Dodawanie zgłoszeń, a także zarządzanie reklamacjami – program RMA Poniżej przedstawiamy wygląd…
Wygodne oprogramowanie reklamacyjne
CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE, system do reklamacji.
- Polityka bezpieczeństwa systemu RMA, czyli system reklamacyjny;
- Program Reklamacje.net wykorzystuje autentykację przez Windows. W takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji;
- W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdrożeniem wykonać analizę potrzeb i aktualnie posiadanych możliwości technicznych;
- Serwer IIS można skonfigurować tak, aby wyświetlał odpowiednie okno dialogowe w przeglądarce internetowej. Pobierał za jego pomocą identyfikator użytkownika i jego hasło;
- Dane logowania muszą być zgodne z danymi dla konta użytkownika Windows w domenie;
- Rozwiązanie doskonale sprawdza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy Microsoft Windows;
- Uwierzytelnianie oparte na formularzach. W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o autentykację Windows. Standardowa uwierzytelnianie oparte o formularze (cookies) doskonale nadaje się do aplikacji, do których wymagany jest dostęp przez internet;
- Za pomocą specjalnego formularza, administrator aplikacji zakłada konta użytkownikom poszczególnych grup (ról);
- Gdy użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej żąda jakiejś zabezpieczonej strony po raz pierwszy. To serwer IIS skieruje takei żądanie na formularz logowania, za pomocą którego użytkownik może podać swój identyfikator oraz hasło;
- Wprowadzone na formularzu dane serwer porównuje z wartościami zapisanymi w swojej bazie SQL. Jeżeli uzyskuje się zgodność danych, wówczas serwer zezwala na dostęp;
- Wysyła się do przeglądarki klienta cookies reprezentujące skuteczne logowanie;
- Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zawierająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci;
- Po przeprowadzeniu procesu uwierzytelniania, aplikacja “wie”, kim jest użytkownik. Następnym krokiem jest określenie zakresu uprawnień, czyli odczytanie roli (ról) do jakich przypisano użytkownika
System
- Rola to to grupa użytkowników o takim samym poziomie uprawnień ASP;
- Reklamacje.net zawiera dobrą obsługę sterowania dostępem do poszczególnych modułów (plików aspx). Można administracyjnie określić, którzy użytkownicy mogą przeglądać poszczególne zasoby, wprowadzać stosowne wpisy;
- Rozwiązanie do reklamacji;
- Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami ogranicza się poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które można zdefiniować w ramach systemu;
- Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów;
- Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne;
- Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek. Przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta;
Oprogramowanie
- Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp;
- Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją;
- Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części;
- Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji. Zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi;
- Program Reklamacje.net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów;
- Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów;
- Aplikacja reklamacje
- Oprogramowanie reklamacyjne
- Program do obsługi reklamacji
- Program do reklamacji
- Program reklamacje
- Reklamacje.net
- System reklamacji
- System RMA
SoftwareStudio system RMA online
Posted on by system RMA / 0 comments
System RMA on-line to narzędzie umożliwiające automatyzację i usprawnienie procesu obsługi reklamacj…
SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji
Posted on by system RMA / 0 comments
Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracow…
Prosty program do obsługi reklamacji
Posted on by system RMA / 0 comments
Prosty system do zarządzania zwrotami i reklamacjami, czyli Reklamacje.net od SoftwareStudio. Dzięki…
PROGRAM DO REKLAMACJI:
- Cechy rozwiązania Reklamacje
CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system.... - Reklamacje.net to system RMA Online
Zgłoszenie serwisowe (nadany przez aplikacje do reklamacji numer RMA) ważne jest przez pewien okres. W tym czasie serwis oczekuje na dostarczenie przesyłki. Często można spotkać się z sytuacją, gdy przesyłka nieoznaczona numerem RMA nie zostanie przyjęta. Ponieważ reklamacje zapisywane są przez aplikacje, która pilnuje przestrzegania ustalonych procedur. Aplikacja Reklamacje.net dostępna... - Szukam programu do nadzorowania reklamacji – RMA.net
RMA, czyli Return Merchandise Authorization (autoryzacja zwrotu towaru) jest używana do identyfikacji produktów reklamowanych przez klientów. Proces reklamacji obejmuje najpierw wygenerowanie numeru RMA w sklepie internetowym albo u handlowca. Numer RMA pozwala sklepowi lub producentowi śledzić każdy krok procesu reklamacyjnego. Sporadyczne reklamacje będą traktowane przez konsumentów jako wypadek przy pracy.... - Reklamacje klientów – program reklamacje.net
Program Reklamacje.net rozwiązanie przeznaczone jest do dokumentowania oraz bieżącej kontroli stanu realizacji, a także działań związanych z reklamacjami klientów....