System do obsługi serwisu i reklamacji czyli, system do reklamacji. Przedsiębiorstwa, które zajmują się sprzedażą towarów potrzebują profesjonalnego oprogramowania, które umożliwia obsługę reklamacji. SoftwareStudio stworzyło program Reklamacje.net, które można obsługiwać w wygody sposób za pomocą przeglądarki internetowej.

System do reklamacji

To nie tylko sprawna komunikacja pomiędzy serwisem i działem rozpatrującym reklamacje, ale też system przydatny klientom. Mogą oni samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej. Te dane automatycznie zapisują się w oprogramowaniu i są dostępne dla pracowników. System do obsługi reklamacji jako internetowa platforma dostępna jest cały czas dla klientów.

Filtrowanie, czyli program do obsługi reklamacji. Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

PROGRAM DO OBSŁUGI SERWISU I REKLAMACJI, a więc System do reklamacji.

System-do-reklamacji

SYSTEM DO REKLAMACJI, program do obsługi serwisu i reklamacji

Filtrowanie

Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Program do obsługi serwisu i reklamacji

Program do obsługi serwisu i reklamacji

Oprogramowanie do obsługi serwisu i reklamacji czyli, system do reklamacji.

Program RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od SoftwareStudio to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez Internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta.

System RMA
System RMA

Gwarancja to rodzaj oświadczenia określającego obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdy sprzedany produkt nie posiada właściwości określonych w oświadczeniu. Precyzuje także właściwości i specyfikację produktu/usługi świadczonej w momencie sprzedaży. Jest nią każde zobowiązanie sprzedawcy wobec konsumenta, aby zwrócić koszty, wymienić lub naprawić dany produkt/usługę bez ponoszenia kosztów na rzecz kupującego. Okres gwarancji jest istotnym czynnikiem decydującym o podjęciu decyzji zakupowej przez konsumenta. Ponadto stanowi istotny czynnik marketingowy i promocyjny.

Gwarancja w programie Reklamacje net
Program do obsługi reklamacji

Program do obsługi serwisu i reklamacji

Przedsiębiorstwa, które zajmują się sprzedażą towarów potrzebują profesjonalnego oprogramowania, które umożliwia obsługę reklamacji. SoftwareStudio stworzyło program Reklamacje.net, które można obsługiwać w wygody sposób za pomocą przeglądarki internetowej. To nie tylko sprawna komunikacja pomiędzy serwisem i działem rozpatrującym reklamacje, ale też system przydatny klientom. Mogą oni samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej. Te dane automatycznie zapisują się w oprogramowaniu i są dostępne dla pracowników. System do obsługi reklamacji jako internetowa platforma dostępna jest cały czas dla klientów.

Program do obsługi serwisu i reklamacji
Program do obsługi serwisu i reklamacji
Protokół reklamacyjny

SoftwareStudio RMA

RMA system do zarządzania reklamacjami od SoftwareStudio to intuicyjne oprogramowanie z przeznaczeniem do obsługi reklamacji przez wiele działów. Każdy z nich może mieć inne uprawnienia i wprowadzać różne dane do systemu. SoftwareStudio stworzyło oprogramowanie zgodne z ogólnymi procedurami reklamacyjnymi, może być ono dopasowane do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa sprzedażowego. Jest obsługiwany poprzez przeglądarkę internetową, a więc wszystkie działy mające udział w procesie reklamacyjnym nie muszą posiadać konkretnego rodzaju sprzętu do obsługi systemu.

SoftwareStudio RMA
SoftwareStudio RMA
System do obsługi reklamacji

Rejestracja reklamacji

Moduł Klienta oznacza dostęp 24h dla Twoich Klientów z/lub bez logowania. W ten sposób następuje rejestracja reklamacji. Elastyczne wyszukiwanie zleceń, Klientów czy towarów. Opcje dostępne w trakcie, gdy edytowany jest protokół reklamacyjny. Program obsługuje zdefiniowane własne statusy zleceń i typy.

Rejestracja reklamacji
Rejestracja reklamacji

Program do obsługi serwisu i reklamacji

PROGRAM DO OBSŁUGI SERWISU I REKLAMACJI,
czyli System do reklamacji.

Integracja ENOVA czyli, zarządzanie reklamacjami.


Integracja-ENOVA

Zarządzanie reklamacjami demo, czyli system do reklamacji. Obsługa procesu reklamacyjnego wymaga programu, który będzie działał wielozadaniowo. Musi być on stworzony w taki sposób, aby bezproblemowo odbywała się migracja danych, a wszystkie wprowadza (więcej).

Program-do-obsługi-serwisu-i-reklamacji-czyli,-system-do-reklamacji.

Program STUDIO REKLAMACJE.net można łatwo zintegrować z systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENO (więcej).

Zarządzanie reklamacjami w firmie czyli, protokół reklamacyjny.


Zarządzanie-reklamacjami-w-firmie

Numer RMA, czyli system rma. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie (więcej).

Program-do-obsługi-serwisu-i-reklamacji-czyli,-system-do-reklamacji.

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem. Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie. Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały. Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne (więcej).

Protokół reklamacyjny czyli, system reklamacji.


Protokół-reklamacyjny

Oprogramowanie reklamacje, czyli system do reklamacji. Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji. Program do reklamac (więcej).

Program-do-obsługi-serwisu-i-reklamacji-czyli,-system-do-reklamacji.

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym, który umożliwi wyszukiwanie towaru na dalszych etapac (więcej).

Rozwiązanie do reklamacji – zarządzanie reklamacjami

Całodobowa możliwość składania wniosków reklamacyjnych oprogramowanie RMA. Klient może wypełnić wniosek reklamacyjny o każdej porze dnia, jak również nocy. Przyczyną tak wygodnego rozwiązania jest to, że oprogramowanie Reklamacje.net działa w środowisku internetowym. Można je obsługiwać poprzez przeglądarkę internetową. Rozwiązanie do reklamacji – RMA system. Takie rozwiązanie to znaczna poprawa wizerunku firmy. …

Cechy rozwiązania Reklamacje

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system. Oprogramowanie reklamacyjneCECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE.Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system.Reklamacje RMA – zarządzanie procesamiWsparcie procesu reklamacyjnegoElementy systemu REKLAMACJE Reklamacje RMA – zarządzanie procesami Zarządzanie procesami w …

Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generować zestawienia i jak można to zrobić w oprogramowaniu reklamacyjnym SoftwareStudio?

Rola przeznaczona dla użytkownika nie będącego bezpośrednim użytkownikiem systemu, ale osobą odpowiedzialną za prawidłową podstawową konfigurację systemu. Jego rola ogranicza się do ustawiania podstawowych parametrów, skorowidzy, numeracji itp. I pełni rolę administracyjną, ale nie użytkową.

Program STUDIO REKLAMACJE.net można łątwo zintegrować z systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENOVA a programem reklamacyjnym w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu SoftwareStudio z system ENOVA ERP.

Numer RMA

Administrator systemu reklamacyjnego

Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfiguracją systemu, te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora i polegają na zmianie plików konfiguracyjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL. Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika programu, ale nie dla programisty.

oprogramowanie RMA

Reklamacje przez internet

Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia. Internetowy …
sklep internetowy

Nowoczesny sklep internetowy

NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP.net Sklep internetowy ASP.net SQL server Internetowe sklepy stają się głównym sposobem kontaktu sklepu z klientem. Zarówno w sensie biznesowym, czyli rozwiązania B2B. Jak i indywidualnym, czyli rozwiązania B2C. Sklepy internetowe stworzone przy pomocy technologii Microsoft ASp.net. Jak również oprogramowania do zarządzania treścią CMS zapewniają wysoką …
baza danych

Baza danych

BAZA DANYCH System internetowy może współpracować z wysokowydajną relacyjną bazą danych Microsoft SQL Server. Baza danych Microsoft SQL Server jest to nowoczesna baza danych oparta o technologię SQL. Jej użycie zapewnia wysoką stabilność i bezpieczeństwo systemu oraz szybkość działania w rozwiązaniach sieciowych. Tu też tkwi największa siła systemu: wydajność. Charakter i konstrukcja baz …
System RMA

Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur. Zarówno ustalonych przez konkretną firmę, jak i dotyczących prawnych aspektów reklamowania zakupionych towarów. Dlatego najlepiej jest zainwestować w oprogramowanie, które będzie wygodne i intuicyjne pracownika. Wystarczy, że …

PROGRAM DO OBSŁUGI SERWISU I REKLAMACJI, system do reklamacji.

  • Filtrowanie, czyli program do obsługi reklamacji;
  • Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania;
  • W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji;
  • Przedsiębiorstwa, które zajmują się sprzedażą towarów potrzebują profesjonalnego oprogramowania, które umożliwia obsługę reklamacji;
  • SoftwareStudio stworzyło program Reklamacje.net, które można obsługiwać w wygody sposób za pomocą przeglądarki internetowej;
  • To nie tylko sprawna komunikacja pomiędzy serwisem i działem rozpatrującym reklamacje, ale też system przydatny klientom;
  • Mogą oni samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej;
  • Te dane automatycznie zapisują się w oprogramowaniu i są dostępne dla pracowników;
  • System do obsługi reklamacji jako internetowa platforma dostępna jest cały czas dla klientów;