System do obsługi serwisu i reklamacji czyli, system do reklamacji. Przedsiębiorstwa, które zajmują się sprzedażą towarów potrzebują profesjonalnego oprogramowania, które umożliwia obsługę reklamacji. SoftwareStudio stworzyło program Reklamacje.net, które można obsługiwać w wygody sposób za pomocą przeglądarki internetowej.

System do reklamacji

To nie tylko sprawna komunikacja pomiędzy serwisem i działem rozpatrującym reklamacje, ale też system przydatny klientom. Mogą oni samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej. Te dane automatycznie zapisują się w oprogramowaniu i są dostępne dla pracowników. System do obsługi reklamacji jako internetowa platforma dostępna jest cały czas dla klientów.

Filtrowanie, czyli program do obsługi reklamacji. Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

PROGRAM DO OBSŁUGI SERWISU I REKLAMACJI, a więc System do reklamacji.

System-do-reklamacji

SYSTEM DO REKLAMACJI, program do obsługi serwisu i reklamacji

Filtrowanie

Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Program do obsługi serwisu i reklamacji

Program do obsługi serwisu i reklamacji

Oprogramowanie do obsługi serwisu i reklamacji czyli, system do reklamacji.

Program RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od SoftwareStudio to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez Internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta.

System RMA
System RMA

Gwarancja to rodzaj oświadczenia określającego obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdy sprzedany produkt nie posiada właściwości określonych w oświadczeniu. Precyzuje także właściwości i specyfikację produktu/usługi świadczonej w momencie sprzedaży. Jest nią każde zobowiązanie sprzedawcy wobec konsumenta, aby zwrócić koszty, wymienić lub naprawić dany produkt/usługę bez ponoszenia kosztów na rzecz kupującego. Okres gwarancji jest istotnym czynnikiem decydującym o podjęciu decyzji zakupowej przez konsumenta. Ponadto stanowi istotny czynnik marketingowy i promocyjny.

Gwarancja w programie Reklamacje net
Program do obsługi reklamacji

Program do obsługi serwisu i reklamacji

Przedsiębiorstwa, które zajmują się sprzedażą towarów potrzebują profesjonalnego oprogramowania, które umożliwia obsługę reklamacji. SoftwareStudio stworzyło program Reklamacje.net, które można obsługiwać w wygody sposób za pomocą przeglądarki internetowej. To nie tylko sprawna komunikacja pomiędzy serwisem i działem rozpatrującym reklamacje, ale też system przydatny klientom. Mogą oni samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej. Te dane automatycznie zapisują się w oprogramowaniu i są dostępne dla pracowników. System do obsługi reklamacji jako internetowa platforma dostępna jest cały czas dla klientów.

Program do obsługi serwisu i reklamacji
Program do obsługi serwisu i reklamacji
Protokół reklamacyjny

SoftwareStudio RMA

RMA system do zarządzania reklamacjami od SoftwareStudio to intuicyjne oprogramowanie z przeznaczeniem do obsługi reklamacji przez wiele działów. Każdy z nich może mieć inne uprawnienia i wprowadzać różne dane do systemu. SoftwareStudio stworzyło oprogramowanie zgodne z ogólnymi procedurami reklamacyjnymi, może być ono dopasowane do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa sprzedażowego. Jest obsługiwany poprzez przeglądarkę internetową, a więc wszystkie działy mające udział w procesie reklamacyjnym nie muszą posiadać konkretnego rodzaju sprzętu do obsługi systemu.

SoftwareStudio RMA
SoftwareStudio RMA
System do obsługi reklamacji

Rejestracja reklamacji

Moduł Klienta oznacza dostęp 24h dla Twoich Klientów z/lub bez logowania. W ten sposób następuje rejestracja reklamacji. Elastyczne wyszukiwanie zleceń, Klientów czy towarów. Opcje dostępne w trakcie, gdy edytowany jest protokół reklamacyjny. Program obsługuje zdefiniowane własne statusy zleceń i typy.

Rejestracja reklamacji
Rejestracja reklamacji

Program do obsługi serwisu i reklamacji

PROGRAM DO OBSŁUGI SERWISU I REKLAMACJI,
czyli System do reklamacji.

Integracja ENOVA czyli, zarządzanie reklamacjami.


Integracja-ENOVA

Zarządzanie reklamacjami demo, czyli system do reklamacji. Obsługa procesu reklamacyjnego wymaga programu, który będzie działał wielozadaniowo. Musi być on stworzony w taki sposób, aby bezproblemowo odbywała się migracja danych, a wszystkie wprowadza (więcej).

Program-do-obsługi-serwisu-i-reklamacji-czyli,-system-do-reklamacji.

Program STUDIO REKLAMACJE.net można łatwo zintegrować z systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENO (więcej).

Zarządzanie reklamacjami w firmie czyli, protokół reklamacyjny.


Zarządzanie-reklamacjami-w-firmie

Numer RMA, czyli system rma. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie (więcej).

Program-do-obsługi-serwisu-i-reklamacji-czyli,-system-do-reklamacji.

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem. Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie. Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały. Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne (więcej).

Protokół reklamacyjny czyli, system reklamacji.


Protokół-reklamacyjny

Oprogramowanie reklamacje, czyli system do reklamacji. Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji. Program do reklamac (więcej).

Program-do-obsługi-serwisu-i-reklamacji-czyli,-system-do-reklamacji.

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym, który umożliwi wyszukiwanie towaru na dalszych etapac (więcej).

Zarządzanie reklamacjami w Polsce

W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D. Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaściwe podejście do zastosowania raportu 8D oraz zarządzanie reklamacjami w Polsce. Stereotypem jest, że metodologie 8D wykorzystuje się tylko w przemyśle motoryzacyjnym lub produkcji wielkoseryjnej. Analizowane są dane dotyczące …

System-RMA

Nawet w przypadku, gdy oferowane produkty oraz usługi są doskonałe, a obsługa klienta stoi na niezwykle wysokim poziomie, może dojść do zgłoszenia reklamacji. Potrzebny jest wówczas wdrożony systemrma. Jego celem jest utrzymanie dobrych relacji oraz spełnienie oczekiwań klienta. Jednocześnie może on pomóc uniknięcia potencjalnych strat dla Twojego przedsiębiorstwa. Obsługa reklamacji …

Nowoczesny sklep internetowy

NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP.net Sklep internetowy ASP.net SQL server Internetowe sklepy stają się głównym sposobem kontaktu sklepu z klientem. Zarówno w sensie biznesowym, czyli rozwiązania B2B. Jak i indywidualnym, czyli rozwiązania B2C. Sklepy internetowe stworzone przy pomocy technologii Microsoft ASp.net. Jak również oprogramowania do zarządzania treścią CMS zapewniają wysoką …

Rola przeznaczona dla użytkownika nie będącego bezpośrednim użytkownikiem systemu, ale osobą odpowiedzialną za prawidłową podstawową konfigurację systemu. Jego rola ogranicza się do ustawiania podstawowych parametrów, skorowidzy, numeracji itp. I pełni rolę administracyjną, ale nie użytkową.

Program STUDIO REKLAMACJE.net można łątwo zintegrować z systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENOVA a programem reklamacyjnym w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu SoftwareStudio z system ENOVA ERP.

Numer RMA

Administrator systemu reklamacyjnego

Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfiguracją systemu, te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora i polegają na zmianie plików konfiguracyjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL. Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika programu, ale nie dla programisty.

shop assistant looking for spares at the warehouse pc

Naprawa towaru

NAPRAWA TOWARU Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy. Naprawa towaru i jej …
program do obsługi reklamacji

Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generować zestawienia i jak można to zrobić w oprogramowaniu reklamacyjnym SoftwareStudio?
Producent programów informatycznych

Producent programów informatycznych

W SoftwareStudio zajmujemy się tworzeniem zintegrowanych systemów informatycznych dla naszych klientów biznesowych. W tym czasie rozwijaliśmy nasze własne produkty skierowane do logistyki, handlu oraz przemysłu. Opracowaliśmy własną platformę www wraz z zestawem narzędzi informatycznych. Jest podstawą do tworzenia dedykowanego oprogramowania dla firm. Dlatego SoftwareStudio to producent programów informatycznych dla biznesu. …
formularz-reklamacji-online

Reklamacje Internetowe

Reklamacje Internetowe są ważnym elementem funkcjonowania nowoczesnej firmy, a w szczególności firmy prowadzącej sprzedaż detaliczną oraz Internetową. Wykorzystanie formularza reklamacyjnego dostępnego przez Internet pozwala na zarejestrowanie reklamacji Internetowej. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji. Także ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający …

PROGRAM DO OBSŁUGI SERWISU I REKLAMACJI, system do reklamacji.

  • Filtrowanie, czyli program do obsługi reklamacji;
  • Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania;
  • W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji;
  • Przedsiębiorstwa, które zajmują się sprzedażą towarów potrzebują profesjonalnego oprogramowania, które umożliwia obsługę reklamacji;
  • SoftwareStudio stworzyło program Reklamacje.net, które można obsługiwać w wygody sposób za pomocą przeglądarki internetowej;
  • To nie tylko sprawna komunikacja pomiędzy serwisem i działem rozpatrującym reklamacje, ale też system przydatny klientom;
  • Mogą oni samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej;
  • Te dane automatycznie zapisują się w oprogramowaniu i są dostępne dla pracowników;
  • System do obsługi reklamacji jako internetowa platforma dostępna jest cały czas dla klientów;