oprogramowanie RMA

Studio Reklamacje.net

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji Studio Reklamacje.net pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system.

Jedna baza danych oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań związanych z procesem reklamacyjnym.

reklamacja

Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu.

Istnieje możliwość wdrożenia własne procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów.



Wstęp

Wstęp

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie...
Licencje na program Reklamacje

Licencje na program Reklamacje

SoftwareStudio oferuje swoim klientom kilka modeli licencjonowania oprogramowania. Program Reklamacje.net może być licencjonowany w różny sposób, zaczynając od licencji edukacyjnej, poprzez licencje komercyjne na użytkownika czy procesor, aż po lice...
Zgłoszenie internetowe

Zgłoszenie internetowe

Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników. Użytkowników zalogowanych np. partnerów, dystrybutorów, markety lub dla użytkowników końcowych - konsumentów. Formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł...
Proces reklamacji

Proces reklamacji

Oprogramowanie reklamacyjne Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy wykorzystując nowoczesny system Studio Reklamacje.net. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z proces...
Wdrożenie programu

Wdrożenie programu

Wdrożenie programu Reklamacje wymaga dostosowania aplikacji w zależności do zastosowania. Technologia Microsoft ASP.net oraz program Studio Reklamacje działające na bazie plików konfiguracyjnych (ASPX, XML) pozwoliły na przygotowanie predefiniowanych szablo...
Instrukcja

Instrukcja

Przedstawiona dokumentacja dotyczy komercyjnych systemów oferowanego pod nazwą handlową Studio Reklamacje.net dla wersji 32 lub 64 bitowej z interfejsem WWW (obsługa przez przeglądarkę internetową). Przedstawione przykłady zastosowań zostały przygotow...
Program Demo

Program Demo

Udostępniamy Państwu przykłady konfiguracji aplikacji internetowych w wersjach DemoOnLine Nasze aplikacje dedykowane są na platformę Microsoft Windows oraz przeglądarkę Internet Explorer (zalecana wersja 7.0 lub nowsza). Nasze programy wykorzystują nowocze...



Gwarancja

Gwarancja jest zobowiązaniem Gwaranta do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy. Gwarancja jakości chroni Konsumenta tylko wtedy, gdy Gwarant tej ochrony udzielił – wszystkie uprawnienia i tryb ich realizacji określa karta gwarancyjna. Jest dobrowolnie udzielana przez Producenta, czas jej trwania jest różny. Aby z niej skorzystać, szkoda musi wystąpić w czasie jej trwania.


Rękojmia

Rękojmia zawarta w kodeksie cywilnym jest regulacją dotycząca odpowiedzialności sprzedawcy za wadliwy towar. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od daty sprzedaży. Aby kupujący mógł skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, musi dokonać tzw. aktów staranności, to jest zbadać dostarczone mu rzeczy, zawiadomić sprzedawcę o wykrytych wadach i zgłosić swoje roszczenia. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.


Szkoda transportowa

Koniecznie w obecności kuriera należy sprawdzić stan otrzymanej przesyłki. Chcąc wykluczyć szkodę transportową lub zaginięcie towaru u przewoźnika. W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia (naruszone opakowanie lub taśmy, wgniecenia, pęknięcia itd.) należy spisać protokół szkody transportowej. Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki. Jeżeli spisanie protokołu nie będzie możliwe tego samego dnia, należy zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Protokół znacznie ułatwi rozpatrzenie reklamacji.


Brak zgodności z zamówieniem

Może zdarzyć się sytuacja, gdy zawartość otrzymanej przesyłki jest niezgodna z zamówieniem. Proces realizacji zamówienia jest monitorowany, lecz zawsze zdarzają się pomyłki. W takim wypadku niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki należy na stronie www wypełnić formularz reklamacyjny niezgodności z zamówieniem.