Chat with us, powered by LiveChat
Reklamacje.net

Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. System do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i działań posprzedażowych. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy systemu RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o RMA wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

(więcej…)
zarządzanie reklamacjami, szukam programu do nadzorowania reklamacji

Szukam programu do nadzorowania reklamacji. Jak wybrać najlepsze oprogramowanie?

„Szukam programu do nadzorowania reklamacji” – to zdanie często jest wpisywane do przeglądarki Google. Nie tylko właściciele dużych firm poszukują sprawdzonego, stabilnego systemu. Coraz częściej można zauważyć potrzebę posiadania oprogramowania do zarządzania reklamacjami również u osób prowadzących małe firmy. Jak znaleźć najlepszy program do reklamacji? Elementy obowiązkowe systemu do obsługi Więcej…

zarządzanie reklamacjami, szukam programu do nadzorowania reklamacji

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego.

(więcej…)
oprogramowanie reklamacyjne

Zgłoszenia reklamacyjne

ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet.

W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne.

(więcej…)
program do obsługi reklamacji

Program do reklamacji

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji.

Program do reklamacji skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru.

Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Numer RMA  należy umieścić na paczkę oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Program do reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, ale również do monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi po sprzedażowej. 

(więcej…)
reklamacja

System obsługi reklamacji

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system obsługi reklamacji.

Oprogramowanie nie ogranicza zdefiniowanych procesów, które mogą być implementowane w ramach systemu obsługi reklamacji. Dlatego, że istnieje możliwość wdrożenia indywidualnego procesów. Zaimplementowanie własnych spersonalizowanych modułów w systemie obsługi reklamacji.

(więcej…)