Wdrożenie systemu informatycznego opartego na zgłoszeniu reklamacji online wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.

Program do reklamacji

Studio Reklamacje.net

Studio Reklamacje.net Program do reklamacji

Studio Reklamacje.net

Jeżeli można udowodnić, że produkt jest zgodny, masz pełne prawo do odrzucenia reklamacji. Aby zrobić to skutecznie, należy za każdym razem przedstawić dokładne wymaganie, które dopuszcza produkt w przedstawianym stanie.

Program do reklamacji

Program STUDIO #Reklamacje.net można łatwo zintegrować z systemem #Soneta Kraków”>#enova firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie Online na poziomie bazy MS #SQL 2008 Server. Wymiana danych między #Soneta Kraków”>#enova a programem reklamacyjnym w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu #SoftwareStudio z system #Soneta Kraków”>#enova ERP.

Program do obsługi reklamacji przez Internet

Numer RMA

Numer RMA Program do obsługi reklamacji przez Internet

Program do obsługi reklamacji przez Internet

Niezgodność towaru z umową oprogramowanie, czyli reklamacje aplikacja.

Każda firma spotyka się ze zgłoszeniami klientów dotyczącymi niezgodności towaru z umową.

Tego typu problemy zdarzają się w każdym przedsiębiorstwie, wynikają często z pomyłek w nadawaniu przesyłek.

Szczególnie ważne jest to, aby profesjonalnie rozwiązywać zgłoszenia dotyczące niezgodności towaru z umową.

Aby jak najbardziej ułatwić proces zgłaszania klientowi, warto jest wprowadzić odpowiednie oprogramowanie.

Reklamacje.

net od SoftwareStudio pozwala na to, aby klient mógł samodzielnie i w wygodny sposób rejestrować zgłoszenie tego typu Online przez Internet.

Wystarczy, że wypełni formularz, wydrukuje etykietę i nada paczkę.

Administrator w programie do reklamacji

Reklamacje aplikacja

Reklamacje aplikacja Administrator w programie do reklamacji

Administrator w programie do reklamacji

Zarządzanie reklamacjami online, czyli program do obsługi reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces.

Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych.

Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne.

Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji.

System obsługi reklamacji i serwisu

Program do obsługi reklamacji

Program do obsługi reklamacji System obsługi reklamacji i serwisu

System obsługi reklamacji i serwisu

System RMA online, czyli numer rma.

Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie.

Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji.

Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji – system RMA – to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie.

Poznaj program do obsługi reklamacji, zobacz DEMO.

Studio Reklamacje.net

Program do reklamacji

Program do reklamacji Studio Reklamacje.net

Studio Reklamacje.net

Program STUDIO REKLAMACJE.

net można łatwo zintegrować z systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL.

Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie Online na poziomie bazy MS SQL 2008 Server.

Wymiana danych między ENOVA a programem reklamacyjnym w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu SoftwareStudio z system ENOVA ERP.

Usprawnienie procesu reklamacji

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami Usprawnienie procesu reklamacji

Usprawnienie procesu reklamacji

Program do reklamacji umożliwia bezpieczne zarządzanie reklamacjami i obsługę roszczeń z dowolnego miejsca na świecie przez całą dobę Online.

Nie jest on jednak DARMOWY.

Za to wspiera różne wersje językowe, dlatego mogą z niego korzystać odbiorcy z różnych krajów.

Nazwy procesów, statusy, szablony, własne pola w formularzu reklamacyjnym, formularz dla klienta — wszystkie wartości mogą być dostosowane do wersji językowych.

Program zapewnia pełną obsługę procesu reklamacji: od przyjęcia zgłoszenia aż do końcowego rozpatrzenia.

program reklamacyjny

Wdrożenie

Wdrożenie oprogramowana reklamacyjnego i serwisu napraw gwarancyjnych wymaga dostosowania aplikacji w zależności do zastosowania. Technologia Microsoft ASP.net oraz program Studio Reklamacje działające na bazie plików konfiguracyjnych (ASPX, XML) pozwoliły na przygotowanie predefiniowanych szablonów związanych z wybraną branżą w której jest wykorzystywany program. Reklamacje w branży elektronicznej to zupełnie co innego…
system reklamacyjny

Licencje na program Reklamacje

SoftwareStudio oferuje swoim klientom kilka modeli licencjonowania oprogramowania. Program Reklamacje.net może być licencjonowany w różny sposób, zaczynając od licencji edukacyjnej, poprzez licencje komercyjne na użytkownika czy procesor, aż po licencje developerskie pozwalające na modyfikację kodu źródłowego programu.

Program do reklamacji RMA

Program do reklamacji RMA

Program do reklamacji RMA

Program do reklamacji Reklamacje.

net to narzędzie, które można obsługiwać z poziomu przeglądarki internetowej.

Dzięki niemu firmy mają stabilną kontrolę nad procesami reklamacyjnymi oraz zarządzają zdalnie wszystkimi etapami rozpatrywania reklamacji.

Plusem dostępności oprogramowania w środowisku online jest to, iż klienci mogą samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne, a zarazem śledzić zmiany w statusie reklamacji za pomocą RMA, czyli automatycznie generowanemu numerowi reklamacji.

Program RMA


Zarządzanie reklamacjami

W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D. Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaściwe podejście do zastosowania raportu 8D. Stereotypem jest, że metodologie 8D wykorzystuje się tylko w przemyśle motoryzacyjnym lub produkcji wielkoseryjnej. Analizowane są dane dotyczące zgłoszeń reklamacyjnych oraz niezgodności. W…
oprogramowanie RMA

Reklamacje przez internet

Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia. Internetowy…