„Szukam programu do nadzorowania reklamacji” – to zdanie często jest wpisywane do przeglądarki Google. Nie tylko właściciele dużych firm poszukują sprawdzonego, stabilnego systemu. Coraz częściej można zauważyć potrzebę posiadania oprogramowania do zarządzania reklamacjami również u osób prowadzących małe firmy. Jak znaleźć najlepszy program do reklamacji?


Elementy obowiązkowe systemu do obsługi reklamacji

Dobry system do obsługi reklamacji powinien posiadać wgląd w najważniejsze informacje. Musi też mieć możliwość przeglądania danych według różnych kategorii. Najistotniejsze funkcje to: dodawanie zgłoszeń, zmiana statusu, dodawanie szczegółowych informacji. Jednak to nie wszystko. Oprogramowanie powinno być dopasowane do potrzeb każdej firmy.

Najczęstsze pytania dotyczące oprogramowania reklamacyjnego

program do reklamacji

Każdy, kto potrzebuje systemu do obsługi reklamacji ma na ten temat wiele pytań. Poniżej przedstawiamy te najczęściej zadawane wraz z odpowiedziami.

Szukam programu do nadzorowania reklamacji. Czy wystarczy mi darmowe oprogramowanie?

Darmowe oprogramowania do obsługi reklamacji sprawdzają się tylko wtedy, gdy prowadzone są dodatkowe działania poza nimi. Czyli korzysta się też z innych programów, albo też zarządza się dokumentami w chmurze. Jest tak dlatego, iż większość darmowych programów posiada nierozbudowane, podstawowe funkcje. Nie pozwala to na sprawne zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi. Dlatego najlepiej jest zainwestować i mieć wygodę, która pozwala na łatwą obsługę reklamacji.

Jak mogę zweryfikować program przed zakupem?

Samo czytanie o różnych programach do obsługi reklamacji może nie być wystarczające. Decyzja o podjęciu decyzji o zakupie powinna być podyktowana pewnością. Dlatego też najlepiej jest sprawdzić wersje DEMO programów. Pozwoli to na sprawdzenie czy dany program posiada najważniejsze funkcje i czy jest czytelny. Warto zapoznać się z DEMO oprogramowania Reklamacje.net od SoftwareStudio.

Czy będę potrzebować przeszkolenia z obsługi oprogramowania?

Obsługa niektórych programów do reklamacji jest skomplikowana. To, czy wymagane będzie przeszkolenie osób posługujących się danym oprogramowaniem zależy od tego, jak wygląda program i jakie ma funkcje. Najlepiej jest zdecydować się na program intuicyjny w obsłudze, który jednocześnie będzie zawierał wszystkie funkcjonalności. Takim programem jest Reklamacje.net od SoftwareStudio.

Na czym się skupić wybierając najlepszy program?

Ważna jest intuicyjność obsługi, przejrzystość programu, a także możliwość sprawnego wyszukiwania i edytowania zgłoszeń. Niezwykle istotne jest również to, aby oprogramowanie można było obsługiwać na wszystkich, a nie tylko wybranych urządzeniach. Reklamacje.net można obsługiwać z poziomu przeglądarki internetowej. Dzięki temu nie ma określonych wymagań sprzętowych, a oprogramowanie nie musi być zainstalowane na komputerze.

Czy można w jakiś sposób dowiedzieć się czegoś więcej o programach do reklamacji?

Tak. Wystarczy skontaktować się z firmą sprzedającą dane oprogramowanie. Z SoftwareStudio można szybko nawiązać kontakt poprzez formularz.

Statusy reklamacji. System RMA
Statusy reklamacji. System RMA

Porządek wszystkich reklamacji w systemie Reklamacje.NET jest zapewniony poprzez przydzielenie do nich odpowiednich statusów (statusy reklamacji). Statusy reklamacji mogą edytować pracowni…

Funkcje programu reklamacyjnego – dodawanie reklamacji
Funkcje programu reklamacyjnego – dodawanie reklamacji

Oprogramowanie do obsługi reklamacji od SoftwareStudio posiada zarówno niezbędne opcje do obsługi reklamacji, jak i takie, których nie proponują inne systemy. Dodatkowe funkcje programu reklama…

Oprogramowanie do obsługi reklamacji – jakie powinno być?
Oprogramowanie do obsługi reklamacji – jakie powinno być?

Oprogramowanie do obsługi reklamacji jest doskonałym narzędziem do zarządzania reklamacjami i kontrolowania wszystkich procesów reklamacyjnych. Odpowiedni system powinien jednak spełniać kilka…