Wdrożenie systemu informatycznego opartego na zgłoszeniu reklamacji online wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.
Program do reklamacji
Studio Reklamacje.net

Studio Reklamacje.net
Jeżeli można udowodnić, że produkt jest zgodny, masz pełne prawo do odrzucenia reklamacji. Aby zrobić to skutecznie, należy za każdym razem przedstawić dokładne wymaganie, które dopuszcza produkt w przedstawianym stanie.
Program STUDIO #Reklamacje.net można łatwo zintegrować z systemem #Soneta Kraków”>#enova firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie Online na poziomie bazy MS #SQL 2008 Server. Wymiana danych między #Soneta Kraków”>#enova a programem reklamacyjnym w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu #SoftwareStudio z system #Soneta Kraków”>#enova ERP.
Program do obsługi reklamacji przez Internet
Numer RMA

Program do obsługi reklamacji przez Internet
Niezgodność towaru z umową oprogramowanie, czyli reklamacje aplikacja.
Każda firma spotyka się ze zgłoszeniami klientów dotyczącymi niezgodności towaru z umową.
Tego typu problemy zdarzają się w każdym przedsiębiorstwie, wynikają często z pomyłek w nadawaniu przesyłek.
Szczególnie ważne jest to, aby profesjonalnie rozwiązywać zgłoszenia dotyczące niezgodności towaru z umową.
Aby jak najbardziej ułatwić proces zgłaszania klientowi, warto jest wprowadzić odpowiednie oprogramowanie.
Reklamacje.
net od SoftwareStudio pozwala na to, aby klient mógł samodzielnie i w wygodny sposób rejestrować zgłoszenie tego typu Online przez Internet.
Wystarczy, że wypełni formularz, wydrukuje etykietę i nada paczkę.
Administrator w programie do reklamacji
Reklamacje aplikacja

Administrator w programie do reklamacji
Zarządzanie reklamacjami online, czyli program do obsługi reklamacji.
Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces.
Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych.
Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne.
Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji.
System obsługi reklamacji i serwisu
Program do obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji i serwisu
System RMA online, czyli numer rma.
Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie.
Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji.
Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji – system RMA – to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie.
Poznaj program do obsługi reklamacji, zobacz DEMO.
Studio Reklamacje.net
Program do reklamacji

Program STUDIO REKLAMACJE.
net można łatwo zintegrować z systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL.
Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie Online na poziomie bazy MS SQL 2008 Server.
Wymiana danych między ENOVA a programem reklamacyjnym w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu SoftwareStudio z system ENOVA ERP.
Usprawnienie procesu reklamacji
Zarządzanie reklamacjami

Usprawnienie procesu reklamacji
Program do reklamacji umożliwia bezpieczne zarządzanie reklamacjami i obsługę roszczeń z dowolnego miejsca na świecie przez całą dobę Online.
Nie jest on jednak DARMOWY.
Za to wspiera różne wersje językowe, dlatego mogą z niego korzystać odbiorcy z różnych krajów.
Nazwy procesów, statusy, szablony, własne pola w formularzu reklamacyjnym, formularz dla klienta — wszystkie wartości mogą być dostosowane do wersji językowych.
Program zapewnia pełną obsługę procesu reklamacji: od przyjęcia zgłoszenia aż do końcowego rozpatrzenia.
Program do reklamacji RMA

Program do reklamacji RMA
Program do reklamacji Reklamacje.
net to narzędzie, które można obsługiwać z poziomu przeglądarki internetowej.
Dzięki niemu firmy mają stabilną kontrolę nad procesami reklamacyjnymi oraz zarządzają zdalnie wszystkimi etapami rozpatrywania reklamacji.
Plusem dostępności oprogramowania w środowisku online jest to, iż klienci mogą samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne, a zarazem śledzić zmiany w statusie reklamacji za pomocą RMA, czyli automatycznie generowanemu numerowi reklamacji.
Program RMA
- Zarządzanie reklamacjami
- Program do nadzorowania reklamacji
- Funkcje standardowe
- Wdrożenie
- Obowiązki sprzedawcy
- Zasady reklamacji artykułów spożywczych
- Procedura reklamacyjna
- Gwarancja a niezgodność z umową