- Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy wykorzystując nowoczesny system Studio Reklamacje.net.
- Rejestracja reklamacji przez klienta
- Rejestracja reklamacji przez punkt handlowy – sklep
- Rejestracja reklamacji przez dilera lub serwis
- Rejestracji reklamacji przez dział reklamacji
- Role w systemie reklamacyjnym
- Program RMA
Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy wykorzystując nowoczesny system Studio Reklamacje.net.
Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu.
System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własne procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów.
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach.
Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilkaset dokumentów reklamacyjnych dziennie.
Proces reklamacji
- Aplikacja RMA
- Dokumenty reklamacyjne
- Oprogramowanie reklamacyjne
- Program do obsługi reklamacji
- Program do reklamacji
- Reklamacje
- System do reklamacji
- System obsługi reklamacji
- System reklamacyjny
- System RMA
- SystemRMA
Rejestracja reklamacji przez klienta
Klient może samodzielnie wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego, który może być zintegrowany z firmową stroną lub sklepem Internetowym. Zarejestrowane przez klienta końcowego zgłoszenie jest sygnałem dla pracownika firmy do podjęcia określonych działań. System może także współpracować z firmą kurierską wysyłając zlecenie.
Rejestracja reklamacji przez punkt handlowy – sklep
Sieci handlowe korzystają z modułu dla placówek handlowych, które za pomocą formularza rejestrują zgłoszenie reklamacyjne. Formularz zwykle zintegrowany jest z systemem EPR np. SAP z którego może pobierać informacje o sprzedaży np. na podstawie faktury lub paragonu.
Rejestracja reklamacji przez dilera lub serwis
Producenci i dystrybutorzy mogą mieć dostęp do modułu za pomocą którego będą przeglądać wszystkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące ich klientów. Diler i serwis może rejestrować własne zgłoszenia w imieniu klienta.
Rejestracji reklamacji przez dział reklamacji
W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość rejestrowania reklamacji przez pracowników działu reklamacyjnego na podstawie zgłoszenia osobistego, telefonicznego lub przesłanego mailem czy faksem.
Role w systemie reklamacyjnym
Ze względu na różnorodny charakter działalności każdej z firm, program reklamacyjny Studio Reklamacje.net pozwala na definiowanie wielu różnych grup użytkowników, z różnymi poziomami kompetencji. Odpowiednia konfiguracja systemu jest możliwa w trakcie wdrożenia oraz po produkcyjnym jego uruchomieniu.
Rola diler
Przykład ekranu modułu reklamacyjnego dla roli dilera.
Rola Serwis Centralny
Rola dla serwisów obsługujących wiele zgłoszeń z marketów.
Rola Centrala
Rola dla pracowników firmy obsługujące reklamacje.
Rola Handlowiec
Rola podglądu dla pracowników firmy, pozwala przeglądać i analizować historie zgłoszeń reklamacyjnych.
Program RMA
[pagelist child_of="79"]