Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników.

Użytkowników zalogowanych np. partnerów, dystrybutorów, markety lub dla użytkowników końcowych – konsumentów.

Formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia.

Wypełnione zgłoszenie wysyłane jest na podany w formularzu adres konta mailowego – specjalna wiadomość w celu weryfikacji użytkownika, który aby aktywować zgłoszenie musi kliknąć na załączony w wiadomości link.

numer rma

Zarejestrowane zgłoszenie reklamacyjne drukowane jest za pomocą dokumentu PDF generowanego w systemie. Szablon wydruku może być dowolnie zmieniony, można dodać logo firmy.

program-reklamacyjny-wydruk

Świadome działania firmy związane z obsługą reklamacyjną powodują, że klient jest bardziej lojalnym konsumentem.
Ponieważ przed sytuacją wystąpienia reklamacji klienta najczęściej nie łączą więzy emocjonalne z producentem czy sprzedawcą. Użytkuje produkt i oczekuje braku awarii. W sytuacji, gdy w procesie reklamacji, klient staje się częścią procesu, ważnym ogniwem, nawiązuje się relacja.

Właściwe jej wykorzystanie będzie skutkować większą lojalnością klienta. Nie zmarnuj tej szansy! W przeciwnym razie klient może stać się zagorzałym antagonistą naszej marki.

Aby zaangażować klienta w proces reklamacyjny, udostępnij mu platformę do składania reklamacji. Będzie mógł swobodnie i w łatwy sposób rejestrować swoje uwagi i zastrzeżenia. Poprzez platformę reklamacyjną będziesz mógł się także z nim komunikować.

Reklamacja jako źródło informacji o produkcie

Reklamacja coraz częściej traktowana jest jako ważne źródło informacji o produkcie. Dla firmy klient zgłaszający reklamacje jest czymś więcej niż zwykłym konsumentem. Można go traktować jak testera nowych wersji produktów. A sama reklamacja to raport z uwagami co do jego jakości. Za pomocą reklamacji i prezentacji problemów zaistniałych podczas użytkowania wyrobu konsument wskazuje potencjalny kierunek doskonalenia wyrobu.

Ponieważ do samej reklamacji dołączane mogą być zdjęcia problemu, oznacza to szybką oceną wady. Może być ona wykonana przez specjalistę zdalnie, bez konieczności przesyłania reklamowanego wyrobu. Biorąc pod uwagę koszty transportu i magazynowania takie rozpatrywanie reklamacji oznacza niższe koszty dla przedsiębiorstwa.



Program RMA