Chat with us, powered by LiveChat

RMA system od SoftwareStudio to oprogramowanie do obsługi reklamacji. Jest to rozwiązanie wygodne zarówno dla pracowników zajmujących się ich rozpatrywaniem czy edycją, ale też dla klientów. Prosty dostęp internetowy pozwala zarządzać reklamacjami zgodnie z nadanymi uprawnieniami.


dokumenty

Porządek danych i dokumentów

Dzięki oprogramowaniu Reklamacje.net wszystkie dane dotyczące danego zgłoszenia są uporządkowane według konkretnych kategorii. Są to: numer RMA, dane klienta czy informacje dotyczące reklamowanego produktu. Każdy pracownik może weryfikować, edytować i przeglądać wszystkie dane. Przy czym uporządkowanie reklamacji ma kluczowe znaczenie w procesie zarządzania. RMA system pozwala na wgląd do każdej informacji każdego ze zgłoszeń. Osoby zajmujące się zgłoszeniami mają dostęp do kompletu informacji, co sprawia, że mogą szybko zapoznać się ze statusem, datą zgłoszenia oraz załączonymi dokumentami.

RMA system – zarządzanie reklamacjami

Obsługa Reklamacje.net jest dostosowana do zasad stosowanych przy obsłudze reklamacji. Pracownik wprowadzając reklamacje uzupełnia dane sporządzając opis przedmiotu, wpisując żądania klienta, dodaje informacje na temat numeru seryjnego. Ponadto Dane ewidencyjne dotyczące reklamowanego przedmiotu w tym numeru seryjnego i opisu. Wybiera też czy zgłoszenie dotyczy niezgodności z umową czy jest to reklamacja przedmiotu.

RMA system pozwala na weryfikację i przeglądanie zgłoszeń reklamacyjnych poprzez podanie numeru identyfikacyjnego. Mogą to robić pracownicy zarządzający całym procesem reklamacyjnym, ale też osoby zajmujące się obsługą klienta, a nawet serwis.

RMA system obsługiwane przez klienta

Klient może sprawdzać status reklamacji poprzez RMA system wykorzystując wyłącznie przeglądarkę internetową. Wystarczy, że posiada numer RMA, który wprowadza w odpowiednie pole, po czym uzyskuje dostęp do najważniejszych informacji o złożonej reklamacji. Jednak, za pomocą Reklamacje.net klient może również samodzielnie wypełnić formularz reklamacyjny, w którym wypełni wszystkie wymagane pola. RMA system wygeneruje wówczas numer RMA zgłoszenia, Klient może go wydrukować i umieścić na przesyłce. Tak oznaczony produkt klient wysyła do serwisu, albo do producenta (w zależności od procedury reklamacyjnej danej firmy).

shop assistant looking for spares at the warehouse pc

Intuicyjność i przejrzystość

Intuicyjność, z jaką obsługuje się oprogramowanie to cecha wyróżniająca program Reklamacje.net od SoftwareStudio. Właśnie to sprawia, że bez czasochłonnego wprowadzenia mogą z niego korzystać zarówno pracownicy, jak i klienci czy serwis. Łatwość składania zgłoszenia reklamacyjnego oraz odczytywania najważniejszych danych zapewnia sprawny obieg informacji i wpływa na czas rozpatrywania zgłoszeń.

Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych
Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur.…

Zestawienia reklamacji
Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generow…

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych
Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mo…

Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji
Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie…

Statusy reklamacji. System RMA
Statusy reklamacji. System RMA

Porządek wszystkich reklamacji w systemie Reklamacje.NET jest zapewniony poprzez przydzielenie do nich odpowiednich statusów (statusy reklamacji). Statusy reklamacji mogą edytować pracowni…