RMA system od SoftwareStudio to oprogramowanie do obsługi reklamacji. Jest to rozwiązanie wygodne zarówno dla pracowników zajmujących się ich rozpatrywaniem czy edycją, ale też dla klientów. Prosty dostęp internetowy pozwala zarządzać reklamacjami zgodnie z nadanymi uprawnieniami.


dokumenty

Porządek danych i dokumentów

Dzięki oprogramowaniu Reklamacje.net wszystkie dane dotyczące danego zgłoszenia są uporządkowane według konkretnych kategorii. Są to: numer RMA, dane klienta czy informacje dotyczące reklamowanego produktu. Każdy pracownik może weryfikować, edytować i przeglądać wszystkie dane. Przy czym uporządkowanie reklamacji ma kluczowe znaczenie w procesie zarządzania. RMA system pozwala na wgląd do każdej informacji każdego ze zgłoszeń. Osoby zajmujące się zgłoszeniami mają dostęp do kompletu informacji, co sprawia, że mogą szybko zapoznać się ze statusem, datą zgłoszenia oraz załączonymi dokumentami.

RMA system – zarządzanie reklamacjami

Obsługa Reklamacje.net jest dostosowana do zasad stosowanych przy obsłudze reklamacji. Pracownik wprowadzając reklamacje uzupełnia dane sporządzając opis przedmiotu, wpisując żądania klienta, dodaje informacje na temat numeru seryjnego. Ponadto Dane ewidencyjne dotyczące reklamowanego przedmiotu w tym numeru seryjnego i opisu. Wybiera też czy zgłoszenie dotyczy niezgodności z umową czy jest to reklamacja przedmiotu.

RMA system pozwala na weryfikację i przeglądanie zgłoszeń reklamacyjnych poprzez podanie numeru identyfikacyjnego. Mogą to robić pracownicy zarządzający całym procesem reklamacyjnym, ale też osoby zajmujące się obsługą klienta, a nawet serwis.

RMA system obsługiwane przez klienta

Klient może sprawdzać status reklamacji poprzez RMA system wykorzystując wyłącznie przeglądarkę internetową. Wystarczy, że posiada numer RMA, który wprowadza w odpowiednie pole, po czym uzyskuje dostęp do najważniejszych informacji o złożonej reklamacji. Jednak, za pomocą Reklamacje.net klient może również samodzielnie wypełnić formularz reklamacyjny, w którym wypełni wszystkie wymagane pola. RMA system wygeneruje wówczas numer RMA zgłoszenia, Klient może go wydrukować i umieścić na przesyłce. Tak oznaczony produkt klient wysyła do serwisu, albo do producenta (w zależności od procedury reklamacyjnej danej firmy).

shop assistant looking for spares at the warehouse pc

Intuicyjność i przejrzystość

Intuicyjność, z jaką obsługuje się oprogramowanie to cecha wyróżniająca program Reklamacje.net od SoftwareStudio. Właśnie to sprawia, że bez czasochłonnego wprowadzenia mogą z niego korzystać zarówno pracownicy, jak i klienci czy serwis. Łatwość składania zgłoszenia reklamacyjnego oraz odczytywania najważniejszych danych zapewnia sprawny obieg informacji i wpływa na czas rozpatrywania zgłoszeń.

System reklamacji
System reklamacji

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Pona…

System RMA
System RMA

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zg…

Szukam programu do nadzorowania reklamacji. Jak wybrać najlepsze oprogramowanie?
Szukam programu do nadzorowania reklamacji. Jak wybrać najlepsze oprogramowanie?

„Szukam programu do nadzorowania reklamacji” – to zdanie często jest wpisywane do przeglądarki Google. Nie tylko właściciele dużych firm poszukują sprawdzonego, stabilnego systemu. Coraz częś…

System do obsługi reklamacji
System do obsługi reklamacji

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o p…

Zarządzanie reklamacjami
Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odp…