Numer RMA, czyli system #RMA. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA).

Protokół reklamacyjny

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Zarządzanie reklamacjami w firmie Protokół reklamacyjny

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem. Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie. Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały. Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne i umożliwia sprawną komunikację wszystkich oddziałów. System do reklamacji pozwala na dodawanie wszystkich informacji ważnych dla reklamacji złożonych przez klientów. Niezwykle istotne jest również dostosowanie funkcjonalności systemu do wewnętrznych procedur reklamacyjnych przestrzeganych w danej firmie.

Protokół reklamacyjny

Numer ten może być także przypisany (automatycznie nadawany) przez pracowników serwisu centralnego akceptującego dane zgłoszenie. Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA, zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otrzymuje powiadomienie z informacją jaki to numer otrzymało jego zgłoszenie. Otrzymany numer #RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytelny na przesyłce przekazywanej do serwisu gwarancyjnego.

System do reklamacji

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami System do reklamacji

System do reklamacji

Skorowidze w programie do reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami.

Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza.

Definiowanie skorowidzy pozwala zaplanować oraz ujednolicić system rejestracji zdarzeń.

Przykładowe Skorowidze to: wydziały, miejsca składowania, stanowiska kosztowe MPK, status, działania korygujące.

Filtrowanie

Program do obsługi reklamacji

Program do obsługi reklamacji Filtrowanie

Filtrowanie

Program do obsługi serwisu i reklamacji, czyli system do reklamacji.

Przedsiębiorstwa, które zajmują się sprzedażą towarów potrzebują profesjonalnego oprogramowania, które umożliwia obsługę reklamacji.

SoftwareStudio stworzyło program Reklamacje.

net, które można obsługiwać w wygody sposób za pomocą przeglądarki internetowej.

To nie tylko sprawna komunikacja pomiędzy serwisem i działem rozpatrującym reklamacje, ale też system przydatny klientom.

Mogą oni samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej.

Te dane automatycznie zapisują się w oprogramowaniu i są dostępne dla pracowników.

System do obsługi reklamacji jako internetowa platforma dostępna jest cały czas dla klientów.

Administrator systemu reklamacyjnego

Numer RMA

Numer RMA Administrator systemu reklamacyjnego

Administrator systemu reklamacyjnego

Oprogramowanie Reklamacje, czyli system do reklamacji.

Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji.

Program do reklamacji SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery.

Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu.

Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową.

Może to być tablet, telefon, laptop, komputer stacjonarny.

Możliwe jest dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb danej firmy.

Zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i rozkładu graficznego poszczególnych elementów.

Protokół reklamacyjny

System reklamacji

System reklamacji Protokół reklamacyjny

Protokół reklamacyjny

Oprogramowanie reklamacje, czyli system do reklamacji.

Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji.

Program do reklamacji SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery.

Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu.

Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową.

Może to być tablet, telefon, laptop, komputer stacjonarny.

Możliwe jest dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb danej firmy.

Zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i rozkładu graficznego poszczególnych elementów.

proces reklamacyjny

Procedura reklamacyjna

Reklamując wadliwy produkt, sporządza się protokół reklamacyjny. Jest on na ogół wypełniany w sklepie przez sprzedawcę, konsumenta prosi się tylko o podanie określonych danych. Jest to dowód złożenia reklamacji, a informacje w niej zawarte będą podstawą do rozstrzygnięcia, czy klient ma rację, domagając się np. wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.…

Galeria programu Reklamacje

Strona z galerią zrzutów ekranu programu reklamacyjnego RMA pozwala szybko zapoznać się z jego wyglądem i funkcjonalnością. Zapraszamy więc do oglądania.

System do reklamacji

System do reklamacji

System do reklamacji

System do reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym.

Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami.

Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń.

Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej.

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem.

Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie.

Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały.

Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne i umożliwia sprawną komunikację wszystkich oddziałów.

System do reklamacji pozwala na dodawanie wszystkich informacji ważnych dla reklamacji złożonych przez klientów.

Niezwykle istotne jest również dostosowanie funkcjonalności systemu do wewnętrznych procedur reklamacyjnych przestrzeganych w danej firmie.

Program RMA


system reklamacyjny

System informowania klientów o statusie reklamacji

Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta. We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych. Przede wszystkim ważne jest, aby klient miał stały dostęp do ważnych informacji dotyczących jego zgłoszenia reklamacyjnego. Dlatego też…
administrator

Administrator

ADMINISTRATOR Administrator systemu Studio Reklamacje posiada specjalne uprawnienia do wprowadzania zmian konfiguracyjnych programu z poziomu interfejsu aplikacji. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Demo Sklepu Internetowego DEMO SKLEPU INTERNETOWEGO Wersja demonstracyjna programu Sklep Internetowy pozwala poznać szereg standardowych funkcjonalności systemu…. Nowoczesny sklep internetowy NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP.net Sklep internetowy…