Zarządzanie reklamacjami poprzez system od #SoftwareStudio pozwala koordynować wszystkie działania związane z weryfikacją reklamacji, a często w wyniku tego naprawy przedmiotu zakupionego przez klienta.

Reklamacje aplikacja

Zarządzanie reklamacjami system

Zarządzanie reklamacjami system Reklamacje aplikacja

Zarządzanie reklamacjami system

Poprzez oprogramowanie wyznacza się konkretne osoby, albo działy, które zarządzają osobnymi procesami dotyczącymi reklamacji, np. weryfikacją opisu wady, czy naprawą serwisową. Pracownicy obsługujący oprogramowanie mogą tworzyć raporty zawierające określone dane dotyczące przyjętych reklamacji.

Reklamacje aplikacja

Usprawnienie procesu reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami. #Reklamacje.net jest systemem obsługi reklamacji on-line. To prosty w obsłudze oraz bogatym w możliwości konfiguracji i personalizacji program. Gwarantuje on usprawnienie procesu reklamacji i prawidłowe zarządzanie reklamacjami. Pozwala on na obsługę wielu oddziałów firmy, umożliwia integracje ze sklepami internetowymi. Obsługuje czytniki kodów kreskowych i kolektory danych.

Zarządzanie reklamacjami online

Program do obsługi reklamacji

Program do obsługi reklamacji Zarządzanie reklamacjami online

Zarządzanie reklamacjami online

Reklamacje przez internet, czyli protokół reklamacyjny.

Program Studio Reklamacje.

net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet.

Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji.

Istnieje możliwość wykorzystania anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji.

Formularz składa się z kilku sekcji: Dane reklamującego: nazwisko i imię, kod i miejscowość, ulica, numer telefonu, adres mailowy.

Informacje o reklamowanym towarze: data powstania wady, data zakupu, numer dowodu zakupu, kod artykułu, nazwa artykułu, numer seryjny, opis problemu.

Reklamacje oprogramowanie

Program do obsługi reklamacji

Program do obsługi reklamacji Reklamacje oprogramowanie

Reklamacje oprogramowanie

Załączniki do serwisu i reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami.

Standardowa funkcja programu Reklamacje.

net przeznaczona jest do kopiowania dowolnych plików i kojarzenia ich z danym dokumentem.

W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego JPG, załącznikiem może być dowolny plik zapisany w komputerze.

Pliki zapisane w ten sposób na serwerze i skojarzone z dokumentem pozwalają na łatwe i szybkie udostępnianie ich wybranym osobom.

Należy pamiętać, że ustawienia serwera mogą ograniczać wielkość plików transferowanych na serwer.

W zależności od szybkości łączy należy przyjąć zasadę, że pojedynczy plik kopiowany jako załącznik powinien być wielkości do 5 MB.

Oprogramowanie reklamacje

System do reklamacji

System do reklamacji Oprogramowanie reklamacje

Oprogramowanie reklamacje

Zarządzanie reklamacjami online, czyli program do obsługi reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces.

Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych.

Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne.

Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji.

Program do reklamacji RMA

Numer RMA

Numer RMA Program do reklamacji RMA

Program do reklamacji RMA

Program do reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami.

Obsługa reklamacji w systemie Studio Reklamacje to szybkie i sprawne przetwarzanie danych związanych z reklamacjami według ustalonych ścieżek.

Zastosowanie nowoczesnych technologii informatycznych pozwala na automatyczną wymianę danych z systemem ERP (np.

SAP) przez co przyspiesza dostęp do informacji o kliencie, dokumentach sprzedaży (zakupionych przez niego produktach).

Poznaj nasz system do obsługi reklamacji, zapraszamy do DEMO.

program reklamacje szerokosc kolumny

Zmiana szerokości kolumn

Użytkownik może zmieniać szerokość poprzez: Przesunięcie krawędzie kolumny za pomocą myszki Wybranie funkcji automatycznie dopasowującej szerokość kolumny, aby wyświetlić dane Ponadto istnieje możliwość skorzystania z funkcji automatycznego dopasowania (dostosowania) szerokości kolumny do jej zawartości.

Najnowsze wpisy

Co nowego w programie do reklamacji ? Program do reklamacji – tagi Historia zmian Program do obsługi reklamacji – kategorie

Program do reklamacji obuwia

Program do reklamacji obuwia

Program do reklamacji obuwia

Firmy zajmujące się sprzedażą obuwia są obciążone wielością reklamacji.

Szczególny problem z ilością zgłoszeń reklamacyjnych mają duże przedsiębiorstwa, posiadające kilka oddziałów, albo zajmujące się sprzedażą hurtową.

Zarządzanie reklamacjami z kilku oddziałów może być problematyczne.

Wymaga przypisania konkretnych pracowników do danych reklamacji oraz kontrolowania terminowości i słuszności wydanych decyzji.

Narzędziem, które znacznie ułatwia i pozwala na segregowanie oraz analizowanie danych jest oprogramowanie Reklamacje.

net od SoftwareStudio.

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem.

Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie.

Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały.

Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne i umożliwia sprawną komunikację wszystkich oddziałów.

System do reklamacji pozwala na dodawanie wszystkich informacji ważnych dla reklamacji złożonych przez klientów.

Niezwykle istotne jest również dostosowanie funkcjonalności systemu do wewnętrznych procedur reklamacyjnych przestrzeganych w danej firmie.

Program RMA


Oprogramowanie Reklamacje.net

Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Jeżeli można udowodnić, że produkt jest zgodny, masz pełne prawo do odrzucenia reklamacji. Aby zrobić to skutecznie, należy za każdym razem przedstawić dokładne…

Numer RMA w systemie reklamacyjnym

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA). Zapisany formularz posiada…