ERP system reklamacji

Reklamacje.net system do obsługi serwisu

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z rozwiązania, jakim jest system do obsługi reklamacji. Pozwala on na szybki dostęp do wszystkich danych dotyczących reklamacji o różnym statusie realizacji. Zapewnia to wdrożenie systemu do obsługi reklamacji. System do obsługi serwisu.

(więcej…)
Office job

Reklamacje klientów – program reklamacje.net

Program Reklamacje.net przeznaczony jest do dokumentowania oraz bieżącej kontroli stanu realizacji, a także działań związanych z reklamacjami klientów.

Program Reklamacje.net umożliwia dokumentowanie działań związanych z procesem reklamacji w formie tradycyjnej, czyli wyłącznie nadzorowanie reklamacji lub w formie wynikającej ze standardu Norma ISO 9001. Norma dotyczy nadzorowania niezgodności zaistniałych w systemie zarządzania jakością.

(więcej…)
dokumenty

Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego – Reklamacje.net

W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient, inaczej interpretuje wymagania i poddaje w wątpliwość produkt zgodny. Prace wdrożeniowe programu reklamacyjnego RMA obejmują konfigurację i dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb użytkowników systemu. Wdrożenie realizowane jest na podstawie dokumentacji ANALIZA PRZEDWDROŻENIOWA.

(więcej…)
szukam programu do nadzorowania reklamacji

System IT do obsługi reklamacji w retail – Reklamacje.net

Branża retail jest bardzo dynamiczna, szybko się rozwija, ale jest także związana z dużym ryzykiem. Jedną z najważniejszych kwestii, która pozwala na rozwój firmy jest wizerunek danej marki. Największy wpływ mają na niego opinie klientów. Dlatego właśnie na tym warto się najbardziej skupić. Duża liczba negatywnych komentarzy na temat różnych firm związana jest z obsługą reklamacji.

Aby zapewnić klientom jak największy komfort składania zgłoszeń reklamacyjnych oraz ułatwić dostęp do informacji na temat zgłoszenia, najlepiej jest wdrożyć dostosowane do tego oprogramowanie reklamacyjne. SoftwareStudio z myślą o branży retail stworzyło oprogramowanie reklamacyjne uzupełnione o moduły, które mają szczególne znaczenie w retail.

(więcej…)