Odpowiednie oprogramowanie dotyczące zarządzania reklamacjami jest bardzo ważną pomocą w prowadzeniu przedsiębiorstwa. To znaczne ułatwienie dla firm z każdej dziedziny. Jednak szczególnie istotnym narzędziem jest system reklamacyjny dla branży odzieżowej.
Dlaczego system reklamacyjny dla branży odzieżowej jest tak potrzebny?
Jednymi z najczęściej reklamowanych produktów są ubrania. Przyczyn zgłoszeń przez klientów jest wiele. Część z nich jest niezasadna, jednak niektóre ujawniają ukryte wady produktów. Posiadanie oprogramowania, które pozwala na sprawną obsługę reklamacji jest ważne z kilku względów. Jeśli program reklamacyjny, tak jak reklamacje.net od SoftwareStudio, posiada opcję sortowania zgłoszeń według wielu kryteriów, to sprzedawca może sprawdzać, jakie modele i wady były najczęściej reklamowane. Może się okazać, iż dany model ubrania ma produkcyjnie źle wszyte suwaki, albo inne często powtarzające się wady. Takie informacje pozwolą firmie wyeliminować przyczyny reklamacji i udoskonalać produkty tak, aby były jak najmniej awaryjne.

Ułatwienie zgłaszania reklamacji dla klientów
Na wizerunek firm sprzedających ubrania największy wpływ mają opinię klientów. Wiele przedsiębiorstw odzieżowych wciąż przyjmuje reklamacje jedynie w sklepach stacjonarnych. To znacznie utrudnia zgłaszanie reklamacji przez klienta. W przypadku, kiedy musi on osobiście udać się do sklepu tylko po to, aby złożyć reklamacje, można spotkać się z negatywną reakcją. Ułatwieniem, które wprowadzają niektóre firmy, jest możliwość wysłania towaru wraz z wydrukowanym, odręcznie wypełnionym formularzem reklamacyjnym. To rozwiązanie jest wygodniejsze, ale wciąż nie jest w pełni komfortowe dla klientów. Przede wszystkim muszą oni wpisywać wszystkie dane ręcznie. Ponadto nie mają wglądu w to, na jakim etapie jest proces reklamacyjny.
Najlepszym rozwiązaniem jest system reklamacyjny dla branży odzieżowej, który może być obsługiwany przez klientów. Reklamacje.net od SoftwareStudio pozwala na zgłoszenie przez klienta reklamacji poprzez przeglądarkę internetową. To niezwykle wygodny sposób. Klient sprawnie i intuicyjne wypełnia formularz, a także otrzymuje wygenerowane dokumenty. Ponadto do zgłoszenia automatycznie przypisuje się numer RMA, czyli numer reklamacji. Klient za jego pomocą może w każdej chwili sprawdzać status zgłoszonej reklamacji.
Obsługa reklamacji przez wielu pracowników
W procesie obsługi reklamacji produktów odzieżowych ma udział kilku pracowników. Są to osoby przyjmujące zgłoszenie, pracownicy podejmujący decyzje, a także serwis (w przypadku, gdy wadę da się usunąć). System reklamacyjny dla branży odzieżowej od SoftwareStudio sprawia, że każdy pracownik może śledzić status reklamacji. Wie, na jakim etapie jest dane zgłoszenie. Ponadto każdy z nich ma możliwość wprowadzania zmian i aktualizacja statusu. Reklamacje.net to także intuicyjne oprogramowanie, które może być z łatwością wdrożone w każdym oddziale stacjonarnym sklepu. Jego obsługa jest łatwa, a więc każdy pracownik za pomocą kilku kliknięć wprowadza zgłoszenie reklamacyjne, wybierając czy jest to: gwarancja, rękojmia, brak zgodności z zamówieniem, szkoda transportowa, czy też naprawa.
- Aplikacja reklamacje
- Oprogramowanie reklamacyjne
- Program do obsługi reklamacji
- Program do reklamacji
- Program reklamacje
- Reklamacje.net
- System reklamacji
- System RMA
SoftwareStudio system RMA online
Posted on by system RMA / 0 comments
System RMA on-line to narzędzie umożliwiające automatyzację i usprawnienie procesu obsługi reklamacj…
SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji
Posted on by system RMA / 0 comments
Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracow…
Prosty program do obsługi reklamacji
Posted on by system RMA / 0 comments
Prosty system do zarządzania zwrotami i reklamacjami, czyli Reklamacje.net od SoftwareStudio. Dzięki…
PROGRAM DO REKLAMACJI:
- Reklamacje w branży spożywczej
Reklamacje w branży spożywczej dotyczą głównie jakości produktów oraz terminów ważności. Klienci mogą składać reklamacje zarówno dotyczące produktów zakupionych w sklepie, jak i tych dostarczanych przez dostawców.... - System reklamacyjny
Informatyczny system reklamacyjny to znaczne ułatwienie pracy wszystkich działów, które zajmują się obsługą reklamacji. Zarówno tych indywidualnych, jak i grupowych (całe partie produktów). Oprogramowanie wyświetla datę wprowadzenia zgłoszenia, a więc można cały czas nadzorować termin jego rozpatrzenia. Reklamacje.net od SoftwareStudio umożliwia obsługę systemu zarówno przez klienta (może on wprowadzać zgłoszenie... - System reklamacyjny
System reklamacyjny RMA dostępny online, czyli w modelu SaaS (Software as a Service), jest rozwiązaniem, które może być szczególnie atrakcyjne dla firm, które nie chcą lub nie mogą instalować oprogramowania na swoich komputerach lokalnych. Oprogramowanie dostępne online jest udostępniane przez dostawcę w formie usługi, a użytkownicy korzystają z niego poprzez... - Statusy reklamacji. System RMA
Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu RMA.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie...