Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru.

Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym, który umożliwi wyszukiwanie towaru na dalszych etapach procesu reklamacji za pomocą urządzeń skanujących kod kreskowy. Podczas wprowadzania dokumentu reklamacji (protokół reklamacyjny) program nie wymaga szczegółowego wypełniania danych.

Reklamacje.net – zwroty, wymiany

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności. Dla treści cyfrowych termin rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Protokół reklamacyjny

Protokół reklamacyjny – możliwości zarejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego z wykorzystaniem internetowego formularza. Pozwala on na precyzyjny opis przypadku jak i zebranie wszystkich niezbędnych danych związanych z reklamacją. Platforma zapewnia możliwość obsługi procesu reklamacji na poziomie organizacji. Od momentu przyjęcia zgłoszenia, poprzez ustalenie przyczyn i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji. W końcu do rozwiązania problemu i udzielenia informacji zwrotnej.

Możliwość przydzielenia zasobów do obsługi zgłoszenia reklamacyjnego w sposób automatyczny lub poprzez wskazanie osoby (także kolejnych osób prowadzących proces reklamacyjny) odpowiedzialnej za obsługę przez osobę uprawnioną.

Skuteczne zarządzanie procesem, usprawnienie obsługi i skuteczne rozwiązanie problemu. Możliwość ustalenia działań mających rozwiązań problem w zależności od typu reklamacji.

Za pomocą systemu informatycznego do reklamacji istnieje możliwość generowania raportów wskazujących np. najczęstsze przyczyny powstawania reklamacji. Możliwość ustalenia zdarzeń, które przyczyniły się do złożenia reklamacji. Możliwość stałej kontroli postępów prac, a tym samym gotowości do bieżącego informowania klienta o statusie reklamacji.

Protokół reklamacyjny czyli, system reklamacji.

Oprogramowanie reklamacje, czyli system do reklamacji. Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji.

Przede wszystkim program do reklamacji SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery. Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu. Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową. Może to być tablet, telefon, laptop, komputer stacjonarny. Możliwe jest dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb danej firmy. Zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i rozkładu graficznego poszczególnych elementów.


SoftwareStudio system RMA online
SoftwareStudio system RMA online

Jest wiele powodów, aby wdrożyć softwarestudio system rma online ! Wdrożenie SoftwareStudio system rma online w firmie pozwala na sprawne działanie pracownikom w wielu działach. Napisz do nas, na wypa…

program do obsługi reklamacji, program rma
Program RMA

Panel RMA automatycznie generuje etykietę z numerem zgłoszenia i niezbędnymi danymi. Dlatego sugerujemy drukować tę etykietę i przykleić ją na paczkę z reklamacją. Numer RMA musi być widoczny dla obsł…

RMA
Jak szybko wdrożyć rma software do obsługi RMA?

Oprogramowanie reklamacyjne (RMA software) pozwala zautomatyzować obsługę serwisu. Korzyści płynące z wdrożenia systemu do serwisu przekonały już wielu przedsiębiorców. Czy czytałeś na temat software …

RMA
RMA

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy poprzez ujednolicony system obsługi reklamacji. Oprogramowanie RMA nie ogranicza zdefiniowanych procesów, któ…

RMA system
RMA system

Zarządzanie reklamacjami nie jest łatwe. Rozwijające się technologie informatyczne sprzyjają firmom dążącym do lepszej obsługi klientów. Dzięki RMA system możliwa jest sprawna realizacja zleceń napraw…