Zarządzanie reklamacjami, analiza reklamacji

Spis treści Zarządzanie reklamacjami, analiza reklamacji

System RMA

Reklamacje.net od SoftwareStudio oferuje możliwość kompleksowej obsługi procesu reklamacyjnego zarówno w chmurze prywatnej jak i na własnych serwerach. Oprogramowanie reklamacyjne dostarcza wiele transakcji przydatnych w procesie reklamacyjnym. Dzięki Internetowym rozwiązaniom oprogramowanie reklamacyjne umożliwia szybkie przyjęcie reklamacji i sprawne jej rozpatrzenie. Historia zapisanych zdarzeń pozwala kontrolować powtarzalność zgłoszeń oraz częstotliwość występowania. Analiza reklamacji pozwala na dostrzeżenie wielu istotnych czynników wpływających na straty finansowe firmy.

Program do obsługi reklamacji

Numer #RMA w systemie reklamacyjnym, czyli . Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru #RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje.

Oprogramowanie reklamacyjne przechowuje wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu lub w podziale na poszczególne rejestry. Program monitoruje terminy realizacji reklamacji oraz udostępnia klientom informacje o statusie reklamacji przez stronę www. Wykorzystanie oprogramowania reklamacyjnego pozwala oszczędzić czas i zmniejszyć koszty, a przede wszystkim podwyższa standard obsługi klienta.

Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA). Zapisany formularz posiada status niezatwierdzony i czeka na zatwierdzenie przez osobę składającą reklamację – jest to proces uwierzytelnienia mający na celu uwiarygodnienie, że formularz został wypełniony przez człowieka. Procedura polega na wysyłaniu wygenerowanego maila na wskazany przez osobę wypełniającą formularz adres mailowy. Mail zawiera krótką informację o przyjętym zgłoszeniu oraz link aktywacyjny po jego kliknięciu wyświetla się specjalna strona internetowa, która aktywuje dane zgłoszenie reklamacyjne.

W tym momencie następuje zmiana statusu zgłoszenia, które jest widoczne dla pracowników serwisu i mogą oni podjąć odpowiednie czynności zgodnie z przyjętymi procedurami. Formularz składa się z następujących danych: Dane ewidencyjne osoby zgłaszającej reklamacje. Dane adresowe osoby zgłąszającej reklamacje. Dane ewidencyjne dotyczące reklamowanego przedmiotu w tym numeru seryjnego i opisu. Informacje o sposobie dostarczenia reklamowanego przedmiotu Określenie żądania klienta czy jest to zgłoszenie reklamacyjne czy też niezgodność z umową.

Reklamacje.net

W systemie #RMA. Numer #RMA pozwala usprawnić procedurę zwrotów zarówno po stronie partnerów jak i gwaranta. Poprzez numer #RMA również serwis techniczny i dział obsługi klienta szybko zidentyfikują zawartość przesyłki. Numer #RMA reklamacji

Za pomocą formularza internetowego można także dokonać weryfikacji statusu realizacji zgłoszenia, wystarczy wybrać opcję za pomocą której podamy numer referencyjny reklamacji. Po utworzeniu zgłoszenia zostaje nadany numer RMA, który można wydrukować jako etykietę i nakleić na przesyłce wysyłanej do serwisu gwarancyjnego.

ANALIZA REKLAMACJI, a więc Program do obsługi reklamacji.

Program-do-obsługi-reklamacji

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI

Analiza reklamacji
Analiza reklamacji

Analiza reklamacji czyli, program do obsługi reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami

System do obsługi reklamacji

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji. Program do obsługi reklamacji (program do reklamacji) skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Numer RMA należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Program do reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, ale również do monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej.

System do obsługi reklamacji
System do obsługi reklamacji
Program do obsługi reklamacji

Obsługa reklamacji

RMA system od SoftwareStudio to oprogramowanie do obsługi reklamacji. Jest to rozwiązanie wygodne zarówno dla pracowników zajmujących się ich rozpatrywaniem czy edycją, ale też dla klientów. Prosty dostęp internetowy pozwala zarządzać reklamacjami zgodnie z nadanymi uprawnieniami. Nasz Program do obsługi reklamacji to platforma webowa. Dostęp zapewnia dowolna przeglądarka lub smartphone.

Obsługa reklamacji
Obsługa reklamacji
Program do obsługi reklamacji

Skorowidze w programie do reklamacji

Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza. Definiowanie skorowidzy pozwala zaplanować oraz ujednolicić system rejestracji zdarzeń. Przykładowe Skorowidze to: wydziały, miejsca składowania, stanowiska kosztowe MPK, status, działania korygujące.

Skorowidze w programie do reklamacji
Skorowidze w programie do reklamacji

Zarządzanie reklamacjami poprzez system od SoftwareStudio pozwala koordynować wszystkie działania związane z weryfikacją reklamacji, a często w wyniku tego naprawy przedmiotu zakupionego przez klienta. Poprzez oprogramowanie wyznacza się konkretne osoby, albo działy, które zarządzają osobnymi procesami dotyczącymi reklamacji, np. weryfikacją opisu wady, czy naprawą serwisową. Pracownicy obsługujący oprogramowanie mogą tworzyć raporty zawierające określone dane dotyczące przyjętych reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami system
Zarządzanie reklamacjami system

Analiza reklamacji

ANALIZA REKLAMACJI,
czyli Program do obsługi reklamacji.

Usługi IT dla firm Poznań

Aplikacje webowe nazywane też aplikacjami internetowymi to takie programy, do których obsługi potrzebujesz jedynie przeglądarki internetowej. Nieważne czy używasz komputera, tabletu czy smartfona. Dostęp do aplikacji możliwy jest przy użyciu każdego urządzenia z przeglądarką internetową. SoftwareStudio oferuje usługi IT dla firm w mieście Poznań. System dedykowany to taki, który jest …

Oprogramowanie do obsługi reklamacji – jakie powinno być?

Oprogramowanie do obsługi reklamacji jest doskonałym narzędziem do zarządzania reklamacjami i kontrolowania wszystkich procesów reklamacyjnych. Odpowiedni system powinien jednak spełniać kilka najistotniejszych wymagań. Oprogramowanie reklamacyjneRodzaje oprogramowania Oprogramowanie do obsługi reklamacji – dane dotyczące reklamacjiKomunikacja z klientem Rodzaje oprogramowania Na rynku istnieje wiele systemów do zarządzania reklamacjami. Wiele z nich to programy, które …

System obsługi reklamacji

Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny oraz czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie oraz zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji.

RMA szukam oprogramowania do nadzorowania reklamacji

Dobry program do nadzorowania reklamacji proponowany przez SoftwareStudio umożliwia łatwe dodawanie nowych zgłoszeń oraz bieżący wgląd w ich status. Ponadto jest dostępny poprzez przeglądarkę internetową, co umożliwia wdrożenie programu w każdym oddziale firmy. Pracownicy mogą z łatwością śledzić zmiany, które wprowadzają w zgłoszeniu inne działy. Sortowanie reklamacji ze względu na …

Usterki i uszkodzenia

USTERKI I USZKODZENIA Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie. Uszkodzenie usterka wada towaru reklamacja artykułu spożywcze, żywność, usterki i uszkodzenia Podział zgłoszonych wad na usterki, a także uszkodzenia pozwala na odpowiednie raportowanie i analizowanie danych statystycznych związanych z wykonywanymi ;naprawami. Uzyskuje się w ten sposób dane, a …

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mogą składać zgłoszeń reklamacyjnych osobiście. W jakich sytuacjach najlepsze będzie oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych? Wydaje się, że w przypadku małych sklepów internetowych wdrożenie systemu reklamacyjnego nie jest konieczne. …

Wysyłanie e-mail

WYSYŁANIE E-MAIL w systemie reklamacyjnym. Przesyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej – wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami. Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości. Związane są one z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje. Pracownicy …
System RMA

System do obsługi reklamacji

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji. Program do obsługi reklamacji (program do reklamacji) skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Numer RMA należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Program do reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, ale również do monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej.

Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń reklamacyjnych od klientów. Dlatego tak ważne jest, aby zainwestować w odpowiedni program reklamacyjny. Oprogramowanie od SoftwareStudio pomaga w terminowym, a także dokładnym zarządzaniem reklamacjami. Pracownik może w szybki sposób wyszukać konkretne zlecenie po numerze RMA, albo dzięki innym danym. Ponadto wygodne jest monitorowanie tego, jaki procent reklamacji jest rozpatrzonych i zakończonych, ile zostało dodanych nowych zgłoszeń, a także jak wiele z nich jest w realizacji. Oprogramowanie (system reklamacji) to szybkie analizowanie danych według wybranych kategorii i opcji.

Systemrma

RMA oprogramowanie

Oprogramowanie RMA to system, który pozwala na szybkie dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych. Zarówno przez klienta (poprzez formularz na stronie internetowej), jak i pracownika. Przy każdej zarejestrowanej reklamacji generuje się kod RMA. Jest to automatycznie stworzony przez system numer, który pozwala na sprawdzanie statusu reklamacji, ale też uzyskania szczegółowych informacji na temat danego zgłoszenia. RMA System to oprogramowanie, które bazuje na solidnych i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Program do obsługi reklamacji przez Internet.

Program do obsługi reklamacji

Urządzenia elektryczne

Zgłoszenia reklaamcyjne dotyczące urządzeń elektrycznych lub elektronicznych charaketryzuje bardzo dokłądna ewidnecja związana z opisem danego urządzenia. Wynika to z faktu, że urządzenia takei są zwykle dość kosztowne w związku z tym zaróno producenci jak i dystrybutrozy są zainteresowani dokładną wiedzą ile razy dane urządzenie było naprawiane w określonym czasie. Ponadto serwis napraw urządzeń elektronicznych często zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji uszkodzeń wg standardu IRIS, pozwalającego na raportowanie i analizowanie uszkodzeń wg zgrupowanych cech.

Zarządzanie reklamacjami

System zarządzania reklamacjami

System zarządzania reklamacjami Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu zarządzania reklamacjami informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Oprogramowanie reklamacyjneSystem zarządzania reklamacjamiKażde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu zarządzania reklamacjami informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa …
szukam programu do nadzorowania reklamacji

Zarządzanie reklamacjami, parametry programu reklamacyjnego

Opcja parametry programu reklamacyjnego pozwalają zdefiniować podstawowe parametry systemowe. Są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, telefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone przed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połączenie z bazą SQL definiuje się w pliku web.config Poznaj parametry programu reklamacyjnego Program do obsługi serwisu i reklamacji, czyli . …
program do obsługi reklamacji

Program do reklamacji

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji. Program do reklamacji skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Numer RMA  należy umieścić na paczkę oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i …
system do reklamacji

Obsługa reklamacji – Reklamacje.net

RMA system od SoftwareStudio to oprogramowanie do obsługi reklamacji. Jest to rozwiązanie wygodne zarówno dla pracowników zajmujących się ich rozpatrywaniem czy edycją, ale też dla klientów. Prosty dostęp internetowy pozwala zarządzać reklamacjami zgodnie z nadanymi uprawnieniami. Nasz program do obsługi reklamacji to platforma webowa. Dostęp zapewnia dowolna przeglądarka lub smartphone. Program …

ANALIZA REKLAMACJI, program do obsługi reklamacji.

  • Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje;
  • Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA);
  • Zapisany formularz posiada status niezatwierdzony i czeka na zatwierdzenie przez osobę składającą reklamację – jest to proces uwierzytelnienia mający na celu uwiarygodnienie, że formularz został wypełniony przez człowieka;
  • Procedura polega na wysyłaniu wygenerowanego maila na wskazany przez osobę wypełniającą formularz adres mailowy;
  • Mail zawiera krótką informację o przyjętym zgłoszeniu oraz link aktywacyjny po jego kliknięciu wyświetla się specjalna strona internetowa, która aktywuje dane zgłoszenie reklamacyjne;
  • W tym momencie następuje zmiana statusu zgłoszenia, które jest widoczne dla pracowników serwisu i mogą oni podjąć odpowiednie czynności zgodnie z przyjętymi procedurami;
  • Formularz składa się z następujących danych: Dane ewidencyjne osoby zgłaszającej reklamacje;
  • Dane adresowe osoby zgłąszającej reklamacje;
  • Dane ewidencyjne dotyczące reklamowanego przedmiotu w tym numeru seryjnego i opisu;
  • Informacje o sposobie dostarczenia reklamowanego przedmiotu Określenie żądania klienta czy jest to zgłoszenie reklamacyjne czy też niezgodność z umową;

System

  • Za pomocą formularza internetowego można także dokonać weryfikacji statusu realizacji zgłoszenia, wystarczy wybrać opcję za pomocą której podamy numer referencyjny reklamacji;
  • Po utworzeniu zgłoszenia zostaje nadany numer RMA, który można wydrukować jako etykietę i nakleić na przesyłce wysyłanej do serwisu gwarancyjnego;
  • W systemie Reklamacje;
  • net można przeglądać i wyszukiwać dodane wcześniej zgłoszenia podając ich unikalny numer referencyjny lub numer RMA;
  • Numer RMA pozwala usprawnić procedurę zwrotów zarówno po stronie partnerów jak i gwaranta;
  • Poprzez numer RMA również serwis techniczny i dział obsługi klienta szybko zidentyfikują zawartość przesyłki;
  • Reklamacje.net od SoftwareStudio oferuje możliwość kompleksowej obsługi procesu reklamacyjnego zarówno w chmurze prywatnej jak i na własnych serwerach;
  • Oprogramowanie reklamacyjne dostarcza wiele transakcji przydatnych w procesie reklamacyjnym;
  • Dzięki Internetowym rozwiązaniom oprogramowanie reklamacyjne umożliwia szybkie przyjęcie reklamacji i sprawne jej rozpatrzenie;
  • Historia zapisanych zdarzeń pozwala kontrolować powtarzalność zgłoszeń oraz częstotliwość występowania;
  • Oprogramowanie reklamacyjne przechowuje wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu lub w podziale na poszczególne rejestry;
  • Program monitoruje terminy realizacji reklamacji oraz udostępnia klientom informacje o statusie reklamacji przez stronę www;
  • Wykorzystanie oprogramowania reklamacyjnego pozwala oszczędzić czas i zmniejszyć koszty, a przede wszystkim podwyższa standard obsługi klienta;
SoftwareStudio system RMA online
SoftwareStudio system RMA online

Jest wiele powodów, aby wdrożyć softwarestudio system rma online ! Wdrożenie SoftwareStudio system r…

SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji
SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji

Kilka argumentów za tym, aby wdrożyć softwarestudio oprogramowanie do reklamacji ! Licencjonowanie o…

Producent programów informatycznych
Prosty program do obsługi reklamacji

Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń …

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?