Reklamacyjne oprogramowanie RMA posiada szereg standardowych funkcji. Ich poznanie w jednym miejscu ułatwia korzystanie z całego systemu RMA.
Autosugestia
Program Reklamacje może proponować warunek filtrowania na podstawie danych zawartych w aktywnej komórce tabeli. Opcję autosugestii filtrowania wyświetla się z menu kontekstowego – prawy przycisk myszki.
Eksport danych
Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk w dolnym pasku ekranu.
Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana j...
Filtrowanie
Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania (wiersz podświetlony na poniższym rysunku). W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania operacji...
Grupowanie
Operacje dotyczące grupowania wykonywane są przez wybór poleceń:
Grupuj wg tej kolumny, Cofnij grupowanie, Pokaz panel grupowania.
Grupowanie wykonywane jest przez wybór polecenia GRUPUJ WG TEJ KOLUMNY dla kolumny, dla której wyświetlono parame...
Sortowanie danych
Większość danych wyświetlana jest za pomocą specjalnych tabel w formie zestawień, które pozwalają na dowolne określenie warunku sortowania.
Parametry sortowania dostępne w ramach personalizacji ustawień to:
Sortuj od A do Z,
Sortuj od Z do A....
Ukrywanie kolumn
Z menu kontekstowego możemy wybrać opcję pozwalającą nam na wyłączenie/ włączenie kolumn tabeli.
Po wyłączeniu (ukryciu kolumny) rejestr nie wyświetla już kolumny Nazwisko i Imię
Zmiana kolejności kolumn
W celu zmiany kolejności kolumn należy zaznaczyć kolumnę i przenieść ją na nowe miejsce, po zmianie kolumn tabela wyświetla nowy układ - kolejność kolumn.
Zmiana szerokości kolumn
Użytkownik może zmieniać szerokość poprzez:
Przesunięcie krawędzie kolumny za pomocą myszki Wybranie funkcji automatycznie dopasowującej szerokość kolumny, aby wyświetlić dane
Ponadto istnieje możliwość skorzystania z funkcji automatycznego ...
Oprogramowanie reklamacyjne (RMA software) pozwala zautomatyzować obsługę serwisu. Korzyści płynące z wdrożenia systemu do serwisu przekonały już wielu przedsiębiorców. Czy czytałeś na temat rma software ?
Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje. Dowiedz się jak wdrożyć program do obsługi reklamacji online w swoim przedsiębiorstwie.
Im więcej pojawia się zgłoszeń reklamacyjnych tym trudniej zachować odpowiedni poziom ich obsługi klienta. W takim wypadku konieczne staje się wdrożenie systemu reklamacyjnego. Czy na protokół reklamacyjny otrzymałeś już ofertę ?? Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Protokół reklamacyjny PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego…
Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje.net to system obsługi reklamacji oraz serwisu, który pozwala zarządzać reklamacjami. Program do obsługi reklamacji. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program…