Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania (wiersz podświetlony na poniższym rysunku). W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania operacji.
Wprowadzenie warunku filtrowania wymaga edycji pola, dla którego filtrowanie będzie wykonywane. Pole edytowane jest przez kliknięcie.
Deklaracja warunków filtrowania oraz dostępne warunki filtrowania są zależne od typu pola. W polu znakowym należy zapisać znak lub ciąg znaków, w polu numerycznym – liczbę. Kliknięcie ikony filtrowania wyświetla listę przewidywanych warunków filtrowania oraz dostępne funkcje.
Wybrany warunek filtrowania należy zaznaczyć przez kliknięcie. Po zdefiniowaniu warunku filtrowania należy wybrać operację, która ma zostać wykonana.
Warunki filtrowania pól znakowych:
- NIE USTAWIONE – brak określenie warunku filtrowania.
- RÓWNY – filtrowanie wartości równych z zdefiniowanym znakiem lub ciągiem znaków.
- RÓŻNY OD – Filtrowanie wartości różnych od zdefinowanego znaku lub ciągu znaków.
- PASUJĄCY DO WZORCA – filtrowanie wartości zaczynających się od podanego znaku lub ciągu znaków.
- NIE PASUJĄCY DO WZORCA – filtrowanie wartości niezaczynających się od podanego znaku lub ciągu znaków.
- ZAWIERAJĄCY –Filtrowanie wartości zawierający znak lub ciąg znaków.
- NIE ZAWIERAJĄCY -Filtrowanie wartości Nie zawierających znaku lub ciągu znaków.
- BRAK – filtrowanie pustych pól.
- JEST -Filtrowanie niepustych wartości.
- PUSTE – filtrowanie pól pustych.
- NIE PUSTE – filtrowanie pól niepustych.
Wykonanie filtrowania wymaga potwierdzenia polecenia URUCHOM FILTROWANIE.
Warunki filtrowania dla pól numerycznych różnią się od filtrowania pól znakowych.
Poniżej charakterystyka warunków filtrowania pól numerycznych:
- NIE USTAWIONE – bez warunku filtrowania.
- WIĘKSZY LUB RÓWNY – filtrowanie wartości większych lub równych zdefiniowanej.
- WIĘKSZY – Filtrowanie wartości większych od zdefiniowanej.
- RÓWNY-filtrowanie wartości równych zdefiniowanej.
- RÓŻNY OD – filtrowanie wartości różnych od zdefiniowanej.
- MNIEJSZY LUB RÓWNY – filtrowanie wartości mniejszych lub równych zdefiniowanej.
- MNIEJSZY – filtrowanie wartości mniejszych od zdefiniowanej.
- POMIĘDZY – Filtrowanie wartości z podanego przedziału liczbowego. Warunek filtrowania zapisywany jest w postaci 1 and 2, gdzie pierwsza liczba do dolna granica przedziału a druga to górna granica przedziału liczbowego.
- POZA – Filtrowanie wartości poza zdefiniowanym przedziałem liczbowym.
- Warunek filtrowania zapisywany jest w postaci 1 and 2, gdzie pierwsza liczba do dolna granica przedziału a druga to górna granica przedziału liczbowego.
- BRAK – filtrowanie pól pustych.
- JEST – filtrowanie wartości niepustych, w tym 0.
Wprowadzenie złożonego warunku filtrowania (wg więcej niż jednego pola i różnych warunków) wymaga:
- edycji wybranych pól w pasku funkcji filtrowania,
- wyświetlenia i wybrania z listy warunków filtrowania właściwych parametrów,
- uruchomienia warunku filtrowania.
Usunięcie warunku lub warunków filtrowania wymaga wybrania z listy warunków filtrowania polecenia USUŃ FILTR lub USUŃ WSZYSTKIE FILTRY. Pierwsze polecenie usuwa wartość warunku filtrowania dla pola, dla którego wyświetlona zastała lista. Polecenie USUŃ WSZYSTKIE FILTRY usuwa wszystkie zdefiniowane wartości filtrowania.
10 powodów, aby wdrożyć program do obsługi reklamacji !
Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje.net to system obsługi reklamacji i serwisu, który pozwala zarządzać reklamacjami. Pierwszym krokiem jest przyjęcie reklamacji od konsumenta. Następnie odbywa się rozpatrzenie zasadności zgłoszenia reklamacji na poziomie formalnym i merytorycznym. Z powodu braków formalnych następuje odrzucenie reklamacji bez jej rozpatrywania. Poznaj więc filtrowanie danych !
Skomplikowany proces reklamacji można opanować stosując odpowiednie systemy RMA. Rozwiązanie do prowadzenia reklamacji pozwoli Ci ustawić odpowiednie reguły. Zasady definiują co ma się wydarzyć po wpłynięciu reklamacji do systemu. Aplikacja automatycznie powiadomi odpowiednie osoby w firmie. Wyznaczy im terminy na wykonanie zadań. Jeżeli chcesz, aby Twój Klient był zadowolony to zapewnij mu dostęp do informacji. Może być powiadamiany, gdy coś się dzieje z jego reklamacją. Oprogramowanie reklamacyjne możesz ustawić w taki sposób, aby informował klientów przy każdej zmianie statusu. Rozwiązanie do prowadzenia reklamacji.
Zgłoszenia reklaamcyjne dotyczące urządzeń elektrycznych lub elektronicznych charaketryzuje bardzo dokłądna ewidnecja związana z opisem danego urządzenia. Wynika to z faktu, że urządzenia takei są zwykle dość kosztowne w związku z tym zaróno producenci jak i dystrybutrozy są zainteresowani dokładną wiedzą ile razy dane urządzenie było naprawiane w Rozwiązania branżowe, czyli urządzenia elektryczne .
Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje obejmują konfigurację i dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb użytkowników systemu. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje.
Co znaczy system reklamacji ?
Gdy okazuje się, że reklamacja klientowska jest uzasadniona, musimy podjąć szereg działań. W celu ich realizacji np. zniwelować straty u klienta z powodu niezgodności z umową należy wdrożyć procedury jakie zapewnia system reklamacji. System reklamacyjny został wykonany i wdrożony przez polski software house. Oprogramowanie od SoftwareStudio do zarządzania reklamacjami posiada wiele funkcjonalności. Dostępne jest na urządzenia z system Android, Apple iOS oraz oczywiście na systemy Microsoft Windows. Poznaj więc filtrowanie danych !
Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program do reklamacji.
Dane kartotek z plików excela do bazy MS SQL 2008 server Programy SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystają standardowo jako bazę danych Microsoft SQL 2008 server. Ponieważ w trakcie wdrożeń oraz zwykłej eksploatacji systemu pojawiają się potrzeby szybkiej aktualizacji lub uzupełniania danych dostępny może być moduł za pomocą którego można w łatwy s System RMA, czyli dane z excela.
Opcja numeracja dokumentów pozwala za pomocą tabeli definiować kody rodzajów dokumentów wykorzystywanych w systemie, ich daty wazności oraz formaty. Numeracja w procesie obsługi reklamacji.
Czy wiesz, że nadzorowanie reklamacji to ważny element obsługi klientów?
Program Reklamacje.net można skonfigurować według potrzeb danej organizacji. W programie możliwe jest definiowanie cech opisujących sprzęt, statusów napraw czy kroków w postępowaniu reklamacyjnym. Elastyczność oprogramowania umożliwia odpowiednie nadzorowanie reklamacji. Dokładna analiza określenia powodów wystąpienia reklamacji wiąże się z podjęciem prób wyeliminowania ich powstania. Możemy zastosować metodę 8D. Jest ona uniwersalna do określania przyczyn, akcji tymczasowych, korekcyjnych i korygujących oraz przeprowadzania ich weryfikacji. Poznaj więc filtrowanie danych !
System do reklamacji od SoftwareStudio wyróżnia się innowacyjnym i intuicyjnym interfejsem. Standardem jest zapis i obsługa plików w formacie xls (excel) oraz generowanie dokumentów w formacie PDF. Nasz program reklamacyjny jest zgodny z aktualnym przepisami dotyczącymi praw konsumentów. Jego wdrożenie oznacza usprawnienie obsługi posprzedażowej. Dzięki temu możesz zaoszczędzić czas i pieniądze, a pracownicy mogą skupić się na sprzedaży i promocjach. Program reklamacyjny.
EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, zastosowanie tego rozwiązania podzcas rejestrowaia zgłoszęń reklamacyjnych przyśpiesza i ułatwia pracę w serwisie. osoba zgłaszająca reklamację przez internet wybiera (informacje za pomocą rozwijanej listy wyboru opisów słownych). kod warunków uszkodzenia,kod objawu. Serwisant po otrzymaniu urządz Oprogramowanie reklamacyjne, czyli kody IRIS.
W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient inaczej interpretuje wymagania i poddaje w wątpliwość produkt zgodny. Prace wdrożeniowe programu reklamacyjnego RMA obejmują konfigu Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego.
Ponieważ system RMA on-line , dlatego powinieneś wdrożyć program do reklamacji od SoftwareStudio!
Skuteczniejsza realizacja reklamacji do dostawców jest możliwa dzięki włączeniu dostawców do procesu reklamacyjnego. Zapewnia to system RMA on-line od SoftwareStudio. Dostęp do bazy danych systemu RMA on-line powinien być łatwy oraz intuicyjny. Dlatego wybór odpowiedniego oprogramowania powinno zająć trochę czasu. Ponieważ System RMA on-line pozwala na wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem dowolnych kryteriów, tak więc masz możliwość filtrowania danych. Zawsze szybko i łatwo odszukasz informacje, które Cię interesują. Poznaj więc filtrowanie danych !
Reklamacja to nie tylko wydźwięk roszczeniowo-odszkodowawczy klienta. Reklamacja jest jednym z ważnych źródeł pozyskiwania przez Twoją firmę informacji o jakości sprzedawanych wyrobów. Bardzo często uznajesz, że fakt powstania reklamacji jest problemem dla Twojej organizacji. A jako świadomy menadżer powinieneś dostrzec, jakie korzyści przynosi wiedza o powstających problemach związanych z użytkowaniem produktu. Reklamacja nie oznacza powstania problemu jednostkowego, który doraźnie należy wyeliminować. Ponieważ, każde zgłoszenie niezgodności to możliwość tworzenia statystyk na potrzeby usprawnienia produktów. Proces reklamacyjny.
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który został zaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji. W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku. Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia: przejście Program reklamacyjny, czyli drukowanie dokumentów.
Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika, jego imieniu i nazwisku oraz przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnie Użytkownicy programy do reklamacji.
Kto potrzebuje aplikacja RMA ?
Dzięki zastosowaniu profesjonalnej bazy danych i platformy od Microsoft, aplikacja RMA idealnie nadaje się do wdrożenia w firmach wielostanowiskowych, wielooddziałowych. W wyniku zastosowania interfejsu webowego, program jest niezwykle intuicyjny, co przekłada się na większą efektywność pracy. Oferowana aplikacja RMA działa także na telefonach z systemem Android czy Apple. Może być używana jednocześnie przez tysiące pracowników nie tylko w Polsce, ponieważ dostępna jest online. Poznaj więc filtrowanie danych !
Nawet w przypadku, gdy oferowane produkty i usługi są doskonałe, a obsługa klienta stoi na niezwykle wysokim poziomie, może dojść do zgłoszenia reklamacji. Potrzebny jest wówczas wdrożony system RMA. Jego celem jest utrzymanie dobrych relacji i spełnienie oczekiwań klienta. Jednocześnie może on pomóc uniknięcia potencjalnych strat dla Twojego przedsiębiorstwa. Obsługa reklamacji poprzez system-RMA polega na błyskawicznym rozpatrywaniu reklamacji, jej ocenieniu – zarówno pod kątem formalnym, jak i prawnym. System-RMA.
Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz Oprogramowanie reklamacyjne, czyli cechy rozwiązania Reklamacje.
Naturalne zużycie obuwia nawet w okresie dwóch lat od daty zakupu ( np. zużycie się fleczków ); Obuwie z wadami jawnymi ( widocznymi w momencie zakupu ) co do których można przyjąć , że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu; Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania ( obicia, otarcia , uszkodzenia mechaniczne); Wygoda obuwia – ob Kiedy obuwie nie podlega reklamacji.
Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie SoftwareStudio, aby wdrożyć moduł RMA w swojej firmie.
Zapewnij zadowolenie klientów dzięki wysokiemu standardowi obsługi posprzedażnej. Możesz to osiągnąć, dzięki modułowi RMA. Aplikacja od SoftwareStudio działa na webowej platformie. Ponieważ moduł RMA oznacza prawidłową obsługę procesów reklamacyjnych, dlatego nie tylko spowoduje to zadowolenie, ale także jego utrzymanie. Sprawna obsługa procesu reklamacji to ważne zadanie działu handlowego. Pojawianie się zgłoszeń reklamacyjnych jest nieuniknione, dlatego ważne jest aby ich nie marginalizować i skutecznie nimi zarządzać. Poznaj więc filtrowanie danych !
Moduł klienta sklepu oznacza dostęp całą dobę. Klienci B2B mogę się logować do platformy, ale klienci B2C nie muszą tego robić. Ponieważ użytkownicy B2C mogę zgłaszać reklamacje anonimowo. Moduł reklamacyjny zapewnia dynamiczne wyszukiwanie zleceń, klientów oraz towarów. Nie straszne mu są duże ilości danych. Duże firmy gromadzą miliony rekordów w bazie danych systemu reklamacyjnego. Moduł reklamacyjny.
EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, zastosowanie tego rozwiązania podzcas rejestrowaia zgłoszęń reklamacyjnych przyśpiesza i ułatwia pracę w serwisie. osoba zgłaszająca reklamację przez internet wybiera (informacje za pomocą rozwijanej listy wyboru opisów słownych). kod warunków uszkodzenia,kod objawu. Serwisant po otrzymaniu urządz Oprogramowanie reklamacyjne, czyli kody IRIS.
Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika, jego imieniu i nazwisku oraz przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnie Użytkownicy programy do reklamacji.
Jakimi cechami system do zarządzania reklamacjami RMA wyróżnia się na tle innych rozwiązań?
Zapewnij zadowolenie klientów poprzez dostępny online system do zarządzania reklamacjami RMA. Prawidłowa obsługa procesu reklamacji powoduje zadowolenie i utrzymanie klienta. Ponieważ w bazie danych możesz gromadzić wiele ważnych informacji, a to znacznie poprawia kluczowe procesy obsługi posprzedażowej. Oferowane rozwiązanie SoftwareStudio to system zarządzania reklamacjami RMA, który będzie nadzorował cały proces reklamacji. Dzięki niemu możesz zapewnić najwyższy standard obsługi swoich klientów. Poznaj więc filtrowanie danych !
Twoja firma ma problem z oprogramowaniem RMA? Czy aktualne oprogramowanie RMA posiada zgłoszenia oraz przyjmowanie zgłoszeń o interwencjach; dodawanie zgłoszeń przez klientów na stronie www; obsługa stanów zgłoszeń; planowanie wizyt serwisowych i prowadzenie kalendarzy; ustalanie priorytetów, praca w oparciu o SLA. Oprogramowanie RMA od SoftwareStudio to w pełni niezależny, rozbudowany system zarządzania serwisem urządzeń zapewniający niezbędną funkcjonalność do obsługi serwisu urządzeń. Oprogramowanie RMA.
Podział zgłoszonych wad na usterki i uszkodzenia pozwala na odpowiednie raportowanie i analizowanie danych statystycznych związanych z wykonywanymi naprawami. Uzyskane w ten sposób dane raportowane są do producenta, aby ten mógł odpowiednio kontrolować i modyfikować produkty eliminując wady. Usterki Tabela usterek zawiera ogólną listę kodów związ Oprogramowanie reklamacyjne, czyli usterki i uszkodzenia.
Oprogramowanie STUDIO REKLAMACJE.net może współpracować z aplikacją Studio Spedycja.net w zakresie przygotowywania i wysyłania przesyłek kurierskich. Mimo, że program Spedycja.net działa na osobnej bazie Microsoft SQL server to dane są między bazami czytane i zapisywane OnLine. Współpraca może polegać na wykorzystaniu aplikacji Windows do tworzenia Integracja Spedycja.
W jaki sposób rozpatrywanie reklamacji, skarg i odwołań mogę wdrożyć w swojej firmie?
Osoba odpowiedzialna za proces reklamacji np. pełnomocnik do spraw jakości, w pierwszym kroku weryfikuje czy odwołanie, skarga lub reklamacja wpłynęła w terminie. Sprawdza poprawność danych dotyczących odwołania, skargi lub reklamacji. W przypadku stwierdzenia, że dane przedstawione przez składającego reklamację są niewystarczające do rozpatrzenia sprawy występuje pisemnie do składającego z prośbą o uzupełnienie. Jeżeli dane na reklamacji są poprawne, to konsument otrzymuje potwierdzenie przyjęcia reklamacji. Poznaj więc filtrowanie danych !
Im więcej pojawia się zgłoszeń reklamacyjnych tym trudniej zachować odpowiedni poziom ich obsługi klienta. W takim wypadku konieczne staje się wdrożenie systemu reklamacyjnego. System, który pozwoli zarządzać obsługą zgłoszeń oraz przyjmuje protokoły reklamacyjne. Najlepiej jeżeli protokół reklamacyjny wspomagać będzie wyciąganie wniosków z każdej reklamacji. Poznawanie problemów ułatwia eliminowanie sytuacji, na których wystąpienie mamy jakiś wpływ. Protokół reklamacyjny.
Reklamacje urządzeń przemysłowych rejestrują stosunkowo niewiele ifnroamcji dodatkowych dotyczących urządzenia, i ograniczają się zwykle tylko do informacji odnośnie numerów seryjnych np. silników zamontowanych w danym urządzeniu. Rozwiązania branżowe, czyli urządzenia przemysłowe.
Microsoft SQL Server (MS SQL) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację Microsoft. Jest to główny produkt bazodanowy tej firmy, który charakteryzuje się tym, iż jako język zapytań używany jest przede wszystkim Transact-SQL, który stanowi rozwinięcie standardu ANSI/ISO. MS SQL Server jest platformą bazodanową t SQL Server, program do obsługi reklamacji.
- Aplikacja reklamacje
- Oprogramowanie reklamacyjne
- Program do obsługi reklamacji
- Program do reklamacji
- Program reklamacje
- Reklamacje.net
- System reklamacji
- System RMA
System RMA
Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych
Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mogą składać zgłoszeń reklamacyjnych osobiście. W jakich sytuacjach najlepsze będzie oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych? Wydaje się, że w przypadku małych sklepów internetowych wdrożenie systemu reklamacyjnego nie jest…
Statusy reklamacji. System RMA
Oprogramowanie do obsługi reklamacji – jakie powinno być?
Oprogramowanie do obsługi reklamacji jest doskonałym narzędziem do zarządzania reklamacjami i kontrolowania wszystkich procesów reklamacyjnych. Odpowiedni system powinien jednak spełniać kilka najistotniejszych wymagań. Oprogramowanie reklamacyjneRodzaje oprogramowania Oprogramowanie do obsługi reklamacji – dane dotyczące reklamacjiKomunikacja z klientem Rodzaje oprogramowania Na rynku istnieje wiele systemów do zarządzania reklamacjami. Wiele z nich to…