Operacje dotyczące grupowania wykonywane są przez wybór poleceń:

  • Grupuj wg tej kolumny,
  • Cofnij grupowanie,
  • Pokaz panel grupowania.

Grupowanie wykonywane jest przez wybór polecenia GRUPUJ WG TEJ KOLUMNY dla kolumny, dla której wyświetlono parametry personalizacji. W tabeli można wykonywać grupowanie złożone tzn. uruchomić grupowanie według więcej niż jednej kolumny.

Poniżej przedstawiono grupowanie dla kolumny NAZWA i DATA.

Rejestr dokumentów przed uruchomionym grupowaniem.

program reklamacje grupuj wg tej kolumny

Reklamacje pogrupowane wg terminu rozpatrzenia

program reklamacje pogrupowane wg terminu rozpatrzenia

Rejestr reklamacji pogrupowane dane według kodu artykułu (indeksu)

program reklamacje pogrupowane wg kodu artykułu

Cofnięcie grupowania według kolumny wykonywane jest przez potwierdzenie polecenia COFNIJ GRUPOWANIE. Polecenie należy uruchomić odrębnie dla każdej kolumny, dla której wykonane zostało grupowanie informacji.

Obsługę operacji dotyczących grupowania kolumn ułatwia panel grupowania, który jest aktywowany przez wybór polecenia POKAŻ PANEL GRUPOWANIA.

Panel grupowania wyświetlany jest powyżej tabeli danych.

W tabeli, w której nie jest ustawione grupowanie kolumn w panelu grupowania wyświetlana jest informacja: Przeciągnij nagłówek kolumny tutaj, aby grupować po tej kolumnie.

Po przeciągnięciu wybranego pola nazwy komuny do panelu grupowania automatycznie zostaje wykonane grupowanie według kolumny.

Z poziomu panelu grupowania można cofnąć grupowanie dla wybranej kolumny. Przez użycie prawego przycisku myszy na polu z nazwą kolumny wyświetlona zostaje lista poleceń konfiguracji.

Usunięcie grupowania według kolumny wykonywane jest przez wybór polecenia COFNIJ GRUPOWANIE.

Dla kolumn wyświetlonych w panelu grupowania aktywne są funkcje sortowania. Kliknięcie myszką na pole uruchamia sortowanie rosnące, kolejne kliknięcie – sortowanie malejące. Przy następnym kliknięciu warunek sortowania zostaje usunięty. Sortowanie może zostać również wykonane przez wybór polecenia z listy poleceń konfiguracji.

program reklamacje panel grupowania
program reklamacje panel grupowania wg nazwy asortymentu

Dowiedz się jak wdrożyć oprogramowanie do reklamacji w swojej firmie.

Ważna funkcja nowoczesnego systemu reklamacyjnego to możliwość składania wniosków reklamacyjnych za pomocą strony Internetowej. Webowe oprogramowanie do reklamacji musisz móc uruchamiać na komputerze, ale także na tablecie czy telefonie. Platforma Reklamacje.net daje możliwość rejestracji reklamacji przez placówki firmy oraz partnerów handlowych firmy (np. autoryzowane sklepy). Pozwoli to na wysyłanie powiadomień (e-mail i SMS) do pracowników i klientów. Poznaj więc grupowanie danych !

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje.net to system obsługi reklamacji i serwisu, który pozwala zarządzać reklamacjami. Pierwszym krokiem jest przyjęcie reklamacji od konsumenta. Następnie odbywa się rozpatrzenie zasadności zgłoszenia reklamacji na poziomie formalnym i merytorycznym. Z powodu braków formalnych następuje odrzucenie reklamacji bez jej rozpatrywania. Program do obsługi reklamacji.

Analiza przedwdrożeniowa br>/strong>br>Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony. Konsulta Moduł reklamacyjny, czyli analiza przedwdrożeniowa Reklamacje.

Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu. Wdrożenie programu reklamacji .

A gdyby aplikacja do nadzorowania reklamacji mógł przyśpieszyć obsługę klientów?

Systemowe rozwiązanie reklamacyjne ma kilka zalet. Po pierwsze znacząco skraca i pozwala automatyzować elementy procesu reklamacji. Przykładowo aplikacja do nadzorowania reklamacji odpowiedzialna jest za przyjmowanie, weryfikację, lub kierowanie zgłoszeń do odpowiednich działów. W efekcie gromadzone dane i generowane raporty z czasem stają się bogatą skarbnicą wiedzy. Posiadać więc będziesz informacje dotyczące jakości produktów, pojawiających się problemów oraz ilości według kategorii. Poznaj więc grupowanie danych !

Łańcuch dostaw jest pełen przypadków, w których dostarczony produkt niekoniecznie spełnia oczekiwania konsumenta. Kiedy produkt wymaga zwrotu, musi przejść proces zwrotu, zwany reklamacją. Jest to odwrotna logistyka, a uzyskanie autoryzacji zwrotu towaru (RMA) jest zazwyczaj pierwszym krokiem tego procesu. Jednak autoryzacja zwrotu towaru może obejmować kilka różnych aspektów obsługi posprzedażnej, takich jak zarządzanie gwarancjami, umowy serwisowe, analiza zwrotów i zarządzanie sprzętem wycofanym z eksploatacji, zarządzanie dostawcami i wymiana. RMA to skrót od Return Merchandise Authorization. Obecnie większość żądań RMA jest realizowana przez Internet. Jest to coraz popularniejsza metoda składania reklamacji. W związku z tym możliwość przetwarzania RMA stała się kluczowym aspektem świata technologii. Return merchandise authorization.

Microsoft SQL Server (MS SQL) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację Microsoft. Jest to główny produkt bazodanowy tej firmy, który charakteryzuje się tym, iż jako język zapytań używany jest przede wszystkim Transact-SQL, który stanowi rozwinięcie standardu ANSI/ISO. MS SQL Server jest platformą bazodanową t System RMA, czyli sQL 2008 Server.

Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy. Wszystkie części, które zostaną wykorzystane do naprawy reklamowanego towaru w punkcie serwisowym, powinny być u Naprawa towaru .

Jakimi cechami oprogramowanie do zarządzania reklamacjami wyróżnia się na tle innych rozwiązań?

W procesie wdrożenia prowadzimy modelowanie obsługi procesu reklamacji. Dzięki analizie procesu możliwe jest dostosowanie systemu do obowiązujących procedur klienta. Oprogramowanie do zarządzania reklamacjami to także monitorowanie obsługi reklamacji poprzez generowanie przypomnień dla odpowiedzialnego za reklamacje pracownika. Tak więc reklamacje są to naturalne sytuacje w cyklu życia produktów. Poznaj więc grupowanie danych !

Potrzebujesz zgłosić reklamację ? Wystarczy przejść do formularza zgłoszenia online Service RMA (Numer autoryzacji zwrotu). System RMA online jest dostępny całą dobę, każdego dnia. Użyj portalu zleceń naprawy, aby przesłać zlecenie naprawy swojego urządzenia. Standardowym rozwiązaniem w zakresie składania zleceń naprawy RMA jest korzystanie z portalu zleceń naprawy. Producenci i dystrybutorzy zachęcają do korzystania z Internetowego portalu, aby uniknąć opóźnień w przetwarzaniu wniosków reklamacyjnych. Po wypełnieniu formularza w aplikacji reklamacyjnej musisz podać kod lub opis problemu. System RMA online posiada listę takich zgłoszeń, które najlepiej odzwierciedla podstawowy problem z urządzeniem. System RMA online.

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne. Wzbogacone o opis procesu obsługi reklam Oprogramowanie reklamacyjne, czyli zgłoszenia reklamacyjne.

Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z trzech sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; zakładanie nowego konta dostępowego. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego.

10 powodów, aby wdrożyć rozwiązanie do prowadzenia reklamacji !

Skomplikowany proces reklamacji można opanować stosując odpowiednie systemy RMA. Rozwiązanie do prowadzenia reklamacji pozwoli Ci ustawić odpowiednie reguły. Zasady definiują co ma się wydarzyć po wpłynięciu reklamacji do systemu. Aplikacja automatycznie powiadomi odpowiednie osoby w firmie. Wyznaczy im terminy na wykonanie zadań. Jeżeli chcesz, aby Twój Klient był zadowolony to zapewnij mu dostęp do informacji. Może być powiadamiany, gdy coś się dzieje z jego reklamacją. Oprogramowanie reklamacyjne możesz ustawić w taki sposób, aby informował klientów przy każdej zmianie statusu. Poznaj więc grupowanie danych !

Wysokie wymagania konsumentów wobec sprzedawanych wyrobów wymuszają umiejscowienie procesu postępowania z reklamacjami konsumentów w ogólnym schemacie procesów działalności firmy. Celem procedury jest zapewnienie, że postępowanie z odwołaniami, skargami i reklamacjami będzie prowadzone w sposób pozwalający na prawidłowe rozpoznanie przyczyn powstania zgłoszonych przez składającego odwołanie, skargę bądź reklamację nieprawidłowości oraz ustalenie miejsc ich powstania. Ponadto zapewnia, że gwarant rzetelnie i sumiennie rozpatrzy zgłoszone odwołanie, skargę lub reklamację. Postępowanie z reklamacjami zorientowane na konsumenta.

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne. Wzbogacone o opis procesu obsługi reklam Oprogramowanie reklamacyjne, czyli zgłoszenia reklamacyjne.

W systemie Windows Server 2008, należy skonfigurować serwer WWW Report Report Manager lub do wykorzystania puli aplikacji działa na koncie użytkownika domeny. W programie Internet Information Services (IIS), należy skonfigurować Report Manager do wykorzystania puli aplikacji działa na koncie użytkownika domeny. Reporting Services wymaga użycia puli Konfiguracja programu SQL Server Reporting Services .

Więcej informacji o system do prowadzenia RMA znajdziesz klikając na link.

Czy często zastanawiasz się w jaki sposób system do obsługi reklamacji może pomóc mojej firmie? System do prowadzenia RMA oznacza, że przyjmiesz reklamację w dowolny sposób. Taki , który będzie wygodny dla klienta (telefonicznie, emailem, formularz www). Dzięki platformie reklamacyjnej zintegrujesz całą korespondencję oraz dokumenty w jeden wątek. Opcje załączników pozwalają na przechowywanie skanów, zdjęć, filmów czy opisów dźwiękowych itp. Poznaj więc grupowanie danych !

Program Reklamacje.net to aplikacja przeznaczona do wspomagania prowadzenia zgłoszeń reklamacyjnych. Ponieważ program RMA dostępny jest on-line, dlatego nadaje on innego wymiaru pracy serwisów. Masz możliwość ewidencji zgłoszeń reklamacyjnych oraz spisywania protokółów naprawy bezpośrednio u klienta. Za pomocą formularza www oraz wykorzystując mobilne urządzenia np. telefon z dostępem do Internetu dokonasz szczegółowej rejestracji reklamacji. Program RMA on-line umożliwia prowadzenie rejestru napraw, sprzętu klientów oraz rozliczeń pomiędzy serwisem, a klientami. Przebieg naprawy można koordynować poprzez dodawanie notatek (różne typy) oraz ustawianie statusu i postępu naprawy. Program RMA on-line.

Poza edycjami czysto komercyjnymi Microsoft udostępnia również edycje darmowe do dowolnego zastosowania (w tym komercyjnego). Edycje te mają różnorodne ograniczenia i tak np. do wersji 2000 (8.0) włącznie nie były m.in. udostępniane graficzne narzędzia do zarządzania bazami danych oraz były ograniczenia co do możliwej ilości połączeń do bazy. Począ System RMA, czyli sQL express.

Przeznaczona jest do rejestracji przyjęć reklamacji i zawiera następujące sekcje Zgłoszenie reklamacyjne – wyświetla formularz reklamacyjny; Przyjęcie paczek – wyświetla formularz KREATOR PRZYJĘCIA PACZEK; Przyjęcie RMA – wyświetla formularz przyjęcia na podstawie numeru RMA, analityki lub numeru listu przewozowego. Rola Przyjęcia.