Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań:

  • Budowa oparta o szablony dająca możliwość rozbudowy systemu o dodatkową funkcjonalność gwarantująca jego stałe dostosowanie do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa.
  • Personalizacja układu Menu dla poszczególnych grup użytkowników (ról) – za pomocą szablonu konfiguracyjnego XML.
  • Możliwość wyboru układu menu: standardowe MENU, Office 2007, Outlook.
  • Dostosowanie układu formatek wyświetlanych na ekranie – za pomocą szablonu – format HTML
  • Dostosowanie układu widoków tabel – szerokości, opis etykiet, edycji poszczególnych kolumn, formatu wyświetlania danych – za pomocą szablonu aspx.
  • Zmiana szablonów wydruków dokumentów drukowanych przez system i eksportowanych do PDF – format szablonu XML – rdlc oraz szablony RDL zapisywane w serwerze raportów SQL (reporting services)
personalizacja programu reklamacyjnego
program reklamacje parametry
program-reklamacje-definicje-rejestrow

Kiedy możesz system-rma wdrożyć u siebie w firmie?

Nawet w przypadku, gdy oferowane produkty i usługi są doskonałe, a obsługa klienta stoi na niezwykle wysokim poziomie, może dojść do zgłoszenia reklamacji. Potrzebny jest wówczas wdrożony system RMA. Jego celem jest utrzymanie dobrych relacji i spełnienie oczekiwań klienta. Jednocześnie może on pomóc uniknięcia potencjalnych strat dla Twojego przedsiębiorstwa. Obsługa reklamacji poprzez system-RMA polega na błyskawicznym rozpatrywaniu reklamacji, jej ocenieniu – zarówno pod kątem formalnym, jak i prawnym. Poznaj więc personalizacja programu !

Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Na podstawie zapisów w Rejestrze odwołań, skarg i reklamacji pełnomocnik do spraw jakości sporządza okresowe sprawozdania dla zarządu. W przypadku, gdy jest to uzasadnione uzupełnia je o analizę i określa plan działań zapobiegawczych i naprawczych. Brane są także pod uwagę zapisy zgodnie z procedurą „Działania korygujące i zapobiegawcze”. Reklamacje online.

Moduł dedykowany do obsługi magazynu w zakresie spedycji w oparciu o firmy kurierskie. Praca z programem Spedycja .net polega na rejestracji numerów listów przewozowych, która kojarzone są z dokumentami wydania z magazynu Wz wraz z możliwością wydrukowania dokumentów na zwykłej drukarce laserowej lub atramentowej oraz opcją drukowania etykiet z kod Reklamacje internetowe, czyli spedycja.

Rola przeznaczona dla pracowników serwisu zajmujących się naprawami. W ramach tej roli pracownicy przyjmują reklamacje z działu przyjęć, wykonują ocenę zgodności zgłoszenia oraz wykonują naprawę lub weryfikację. Na tej podstawie rejestrują wykonane usługi, zużyte części do naprawy i wystawiają dokument KARTA NAPRAWY. Rola Technik.

Dlaczego jeszcze nie widziałeś demo aplikacja do nadzorowania reklamacji ?

Systemowe rozwiązanie reklamacyjne ma kilka zalet. Po pierwsze znacząco skraca i pozwala automatyzować elementy procesu reklamacji. Przykładowo aplikacja do nadzorowania reklamacji odpowiedzialna jest za przyjmowanie, weryfikację, lub kierowanie zgłoszeń do odpowiednich działów. W efekcie gromadzone dane i generowane raporty z czasem stają się bogatą skarbnicą wiedzy. Posiadać więc będziesz informacje dotyczące jakości produktów, pojawiających się problemów oraz ilości według kategorii. Poznaj więc personalizacja programu !

Działania podjęte wskutek zgłoszonej reklamacji mają skutek często nie mniejszy niż realizacja procesu sprzedażowego. Źródłem reklamacji może być efekt rozpatrywania i analizy oferty oraz kontakt informacyjny z klientem. Sprawdź więc czy Twój system do obsługi reklamacji pozwala na umieszczenie formularza reklamacyjnego bezpośrednio na Twojej stronie www. Oferowane przez nas rozwiązanie reklamacyjne posiada taki formularz. Po jego wypełnieniu system nadaje numer RMA, a reklamacja od razu trafia do systemu. Klient otrzymuje powiadomienie e-mail lub SMS o przyjęciu reklamacji. Rozwiązanie reklamacyjne.

Dane kartotek z plików excela do bazy MS SQL 2008 server Programy SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystają standardowo jako bazę danych Microsoft SQL 2008 server. Ponieważ w trakcie wdrożeń oraz zwykłej eksploatacji systemu pojawiają się potrzeby szybkiej aktualizacji lub uzupełniania danych dostępny może być moduł za pomocą którego można w łatwy s System RMA, czyli dane z excela.

Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości związanych z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje. net. Pracownicy serwisu korzystając z aplikacji mogą w łatwy i szybki sposób przesłać wiadomości do innych pracowników oraz klientów korzystając ze standardo Wysyłanie e-mail w systemie RMA.

Powinieneś rozważyć, czy nie potrzebujesz program do nadzorowania reklamacji ?

Narzędzia informatyczne jakim jest program do obsługi reklamacji wspiera dział serwisu. Program do nadzorowania reklamacji od SoftwareStudio pomaga w prowadzeniu procesu reklamacyjnego. System do reklamacji pozwala obsługiwać cały proces reklamacyjny. Posiada także elementy wspierające komunikację z klientem za pomocą powiadomień e-mail oraz SMS. W sytuacjach konfliktowych na linii nabywca – organizacja to właśnie konsumenci, w odróżnieniu od klientów instytucjonalnych, są podmiotem znajdującym się w gorszej sytuacji. Zakup kolejnego produktu będzie działaniem sprawniejszym. W konsekwencji jednak zbuduje się zła opinia o produkcie i marce. Dlatego ważne jest stworzenie, przygotowanie procesu, który uspokoi klienta. Dobry proces i odpowiednie oprogramowanie to ważne elementy, które powinny ze sobą koegzystować. Poznaj więc personalizacja programu !

Czy często zastanawiasz się w jaki sposób system do obsługi reklamacji może pomóc mojej firmie? System do prowadzenia RMA oznacza, że przyjmiesz reklamację w dowolny sposób. Taki , który będzie wygodny dla klienta (telefonicznie, emailem, formularz www). Dzięki platformie reklamacyjnej zintegrujesz całą korespondencję oraz dokumenty w jeden wątek. Opcje załączników pozwalają na przechowywanie skanów, zdjęć, filmów czy opisów dźwiękowych itp. System do prowadzenia RMA.

Od tego, co jemy, zależy nasze zdrowie i dobre samopoczucie, czasami zdarza się kupić produkt niesmaczny, niezdrowy – trudny do spożycia. Jeżeli kleint dokona nieudanego zakupu, nie waha się złożyć reklamacji, gdyż na podstawie Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (DzU nr 1 Rozwiązania branżowe, czyli reklamacje w branży spożywczej.

Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, marketów) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji Zgłoszenie internetowe.

Sprecyzujemy, tak więc proces reklamacyjny jest niezbędny w Twojej firmie.

Reklamacja to nie tylko wydźwięk roszczeniowo-odszkodowawczy klienta. Reklamacja jest jednym z ważnych źródeł pozyskiwania przez Twoją firmę informacji o jakości sprzedawanych wyrobów. Bardzo często uznajesz, że fakt powstania reklamacji jest problemem dla Twojej organizacji. A jako świadomy menadżer powinieneś dostrzec, jakie korzyści przynosi wiedza o powstających problemach związanych z użytkowaniem produktu. Reklamacja nie oznacza powstania problemu jednostkowego, który doraźnie należy wyeliminować. Ponieważ, każde zgłoszenie niezgodności to możliwość tworzenia statystyk na potrzeby usprawnienia produktów. Poznaj więc personalizacja programu !

Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Program reklamacje.

Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk w dolnym pasku ekranu. Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana jest lista parametrów eksportu danych. W parametrach wyboru zakresu eksportowanych danych domyślnie akt Program reklamacyjny, czyli eksport danych.

Rzeczoznawca opiniujący podstawę do rozpatzrenia reklamacji musi być zostać wpisany na listę Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie oraz Polska Izba Przemysłu Skórzanego w Łodzi, które prowadzą listy rzeczoznawców do spraw jakości produktów lub usług. Na liście funkcjonują rzeczoznawcy np. do spraw jakości obuwia. Wpis na listę doko Rzeczoznawca.

Co oznacza przeprowadzanie procesu reklamacyjnego ?

Reklamacja jest sposobem komunikowania się klienta z przedsiębiorstwem w celu poinformowania go o niewłaściwej jakości wyrobów ewentualnie usługi. Reklamacje są często składane w sposób bezzasadny, w sytuacjach, gdy jakość oferowanych wyrobów i usług jest właściwa. Zadaniem przeprowadzania procesu reklamacyjnego jest stwierdzenie zasadności bądź nie takiego zgłoszenia. Niewłaściwa ocena skutkuje naprawą lub wymianą produktu, czyli dodatkowymi kosztami po stronie sprzedawcy lub gwaranta. Poznaj więc personalizacja programu !

Zarządzanie reklamacjami nie jest łatwe. Rozwijające się technologie informatyczne sprzyjają firmom dążącym do lepszej obsługi klientów. Dzięki RMA system, możliwa jest sprawna realizacja zleceń naprawy oraz wysoki poziomu usług gwarancyjnych. Tak więc RMA system to rozpatrywanie reklamacji, prowadzenie procesu analizy, opiniowania, zapisów wniosków oraz uwag/spostrzeżeń. RMA system.

Program Reklamacje.net wykorzystuje autentykację przez Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji. W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdorżeniem wykonać analizę po System RMA, czyli polityka bezpieczeństwa systemu RMA.

Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i r Proces reklamacyjny.

SoftwareStudio oferuje reklamacja, a lojalność klienta !

Świadome działania firmy związane z obsługą reklamacyjną powodują, że klient jest bardziej lojalnym konsumentem. Ponieważ przed sytuacją wystąpienia reklamacji klienta najczęściej nie łączą więzy emocjonalne z producentem czy sprzedawcą. Użytkuje produkt i oczekuje braku awarii. W sytuacji, gdy w procesie reklamacji, klient staje się częścią procesu, ważnym ogniwem, nawiązuje się relacja. Właściwe jej wykorzystanie będzie skutkować większą lojalnością klienta. Nie zmarnuj tej szansy! W przeciwnym razie klient może stać się zagorzałym antagonistą naszej marki. Aby zaangażować klienta w proces reklamacyjny, udostępnij mu platformę do składania reklamacji. Będzie mógł swobodnie i w łatwy sposób rejestrować swoje uwagi i zastrzeżenia. Poprzez platformę reklamacyjną będziesz mógł się także z nim komunikować. Poznaj więc personalizacja programu !

Im więcej pojawia się zgłoszeń reklamacyjnych tym trudniej zachować odpowiedni poziom ich obsługi klienta. W takim wypadku konieczne staje się wdrożenie systemu reklamacyjnego. System, który pozwoli zarządzać obsługą zgłoszeń oraz przyjmuje protokoły reklamacyjne. Najlepiej jeżeli protokół reklamacyjny wspomagać będzie wyciąganie wniosków z każdej reklamacji. Poznawanie problemów ułatwia eliminowanie sytuacji, na których wystąpienie mamy jakiś wpływ. Protokół reklamacyjny.

Standardowa funkcja programu Reklamacje.net przeznaczona jest do kopiowania dowolnych plików i kojarzenia ich z danym dokumentem. W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego JPG, załącznikiem może być dowolny plik zapisnay w komputerze./p> p>Pliki zapisane w ten sposób na serwerze i sko Program reklamacyjny, czyli załączniki do reklamacj.

W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient inaczej interpretuje wymagania i poddaje w wątpliwość produkt zgodny. Prace wdrożeniowe programu reklamacyjnego RMA obejmują konfigu Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego.

SoftwareStudio system RMA online

SoftwareStudio system RMA online

Jest wiele powodów, aby wdrożyć softwarestudio system rma online ! Wdrożenie SoftwareStudio system rma online w firmie pozwala na sprawne działanie pracownikom w wielu działach. Napisz do nas, na wypadek, gdybyś potrzebował aplikacji RMA.net! Czy zastosowanie zarządzanie reklamacjami pozwala usprawnić proces reklamacyjny ? Celem zarządzania jakością jest dostarczenie zgodnego produktu do klienta. …
SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji

SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji

Kilka argumentów za tym, aby wdrożyć softwarestudio oprogramowanie do reklamacji ! Licencjonowanie oprogramowania RMA.net jest elastyczne. Oferujemy kilka modeli licencjonowania oprogramowania dla SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji. Dlatego SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji wymaga właściwych rozwiązań informatycznych. Dlaczego jeszcze nie widziałeś demo reklamacje online ? Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to …
Producent programów informatycznych

Prosty program do obsługi reklamacji

Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń reklamacyjnych od klientów. Dlatego tak ważne jest, aby zainwestować w odpowiedni program reklamacyjny. Oprogramowanie od SoftwareStudio oznacza prosty program do obsługi reklamacji. Pracownik może w szybki sposób wyszukać konkretne zlecenie po numerze RMA, albo dzięki innym …
obsługa reklamacji online

SoftwareStudio system obsługi reklamacji

10 powodów, aby wdrożyć softwarestudio system obsługi reklamacji ! Zastosowanie interfejsu webowego skutkuje, że program RMA.net jest intuicyjny. Trudno sobie wyobrazić SoftwareStudio system obsługi reklamacji bez wdrożonego programu RMA.net do jego obsługi. Czy widziałeś już demo program do reklamacji ? Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i …
SoftwareStudio reklamacje aplikacja internetowa

SoftwareStudio reklamacje aplikacja internetowa

Dowiedz się więcej na temat softwarestudio reklamacje aplikacja internetowa ! Dzięki zastosowaniu profesjonalnej bazy danych i platformy Microsoft, SoftwareStudio reklamacje aplikacja internetowa idealnie nadaje się do wdrożenia w firmach wielooddziałowych. Tak czy inaczej z naszej oferty możesz korzystać cały rok. Platforma RMA.net pracuje dla Ciebie w chmurze prywatnej. Jak wykorzystać system …
SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami

SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami

Dowiedz się więcej na temat softwarestudio program do zarządzania reklamacjami ! Platforma RMA.net to oprogramowanie wykorzystujące nowoczesne technologie informatyczne. Przede wszystkim powinieneś zrozumieć SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami. Czy system RMA on-line jest dostępny na Androida? Skuteczniejsza realizacja reklamacji do dostawców jest możliwa dzięki włączeniu dostawców do procesu reklamacyjnego. Zapewnia to system …
SoftwareStudio aplikacja do nadzorowania reklamacji

Obsługa reklamacji online

Dlatego warto poznać możliwości obsługa reklamacji online! Obsługa reklamacji online takie rozwiązanie oferuje SoftwareStudio. Czy zastosowanie reklamacje online pozwala usprawnić proces reklamacyjny ? Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Na podstawie zapisów …
SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami

System RMA online

Przede wszystkim musisz uruchomić system rma online. Na zakończenie artykułu na temat system rma online proszę skontaktuj się z nami. Poznaj system rma online. W jaki sposób reklamacje online mogę wdrożyć w swojej firmie? Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich …
SoftwareStudio system rejestracji zgłoszeń online

SoftwareStudio system rejestracji zgłoszeń online

Czy zastosowanie softwarestudio system rejestracji zgłoszeń online pozwala usprawnić proces reklamacyjny ? Podstawą dla naszej platformy jest technologia ASP.net, HTML5, CSS3, JQuery. Wykorzystanie arkuszy styli CSS3 pozwala zaprojektować i dostosować wygląd aplikacji RMA.net do indywidualnych oczekiwań pracowników. Kogo interesuje program reklamacyjny ? System do reklamacji od SoftwareStudio wyróżnia się innowacyjnym i intuicyjnym …
System obsługi reklamacji

Program do składania reklamacji

Skargi lub reklamacje dotyczące dostarczonych przez firmę produktów mogą być zgłaszane przez składającego skargę lub reklamację w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem poczty, faksu, poczty elektronicznej. Ponadto konsument ma prawo do zgłoszenia reklamacji w formie ustnej. W celu prowadzenia ewidencji odpowiedz sobie na pytanie jaki potrzebujesz program do składania …