Przedstawiona dokumentacja dotyczy komercyjnych systemów oferowanego pod nazwą handlową Studio Reklamacje.net dla wersji 32 lub 64 bitowej z interfejsem WWW (obsługa przez przeglądarkę internetową). Przedstawione przykłady zastosowań zostały przygotowane na podstawie materiałów z wdrożonych systemów, a zawarte w nich informacje są przykładowe dla zilustrowania procesów, ich zbieżność z danymi rzeczywistymi może być przypadkowa i nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń bądź pretensji.

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, bądź uwag do przedstawionych informacji prosimy o niezwłoczne pisemne zgłoszenie, które pozwoli nam wprowadzić stosowne poprawki do niniejszej dokumentacji.

Podjęto wszelkie wysiłki, by w przekazywanym do rąk Państwa dokumencie przedstawić pewne i sprawdzone informacje wg stanu na dzień przygotowania niniejszego opracowania. Zawarty w opisie zakres funkcjonalny jest obrazem możliwości systemu, natomiast dostarczane indywidualne rozwiązania są różne w zależności od zakupionych i wdrożonych modułów.

Producent nie bierze na siebie żadnej odpowiedzialności za wynikłe błędy powstałe poza jego kontrolą i informuje, że nie może także zagwarantować, że zmiany w oprogramowaniu oraz wyposażenie komputerów wykonane przez innych producentów nie wpłyną na jakość działania produktu (produkt będzie funkcjonować niezgodnie z informacjami zawartymi w opisie).

Producent nie ponosi również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w niniejszej dokumentacji. Informacje zawarte w dokumentacji odzwierciedlają aktualne stanowisko producenta w sprawie zagadnień tu przedstawionych w dacie publikacji.

Ponieważ producent reaguje na zmienne warunki rynku tym samym klientów producenta i użytkowników systemów, nie należy interpretować instrukcji jako zobowiązanie. Producent nie może gwarantować zgodności przedstawionych  informacji po dacie ich publikacji. Producent nie udziela żadnych gwarancji co do informacji zawartych w dokumentacji.

Przestrzeganie wszystkich stosownych praw autorskich leży w gestii użytkownika, bez zgody producenta żadnej części dokumentacji nie wolno kopiować, przechowywać w systemach przetwarzania danych ani przekazywać w żadnej formie za pomocą nośników elektronicznych.

Program RMA


Dlaczego jeszcze nie widziałeś demo program do rejestracji reklamacji ?

Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych. Ponadto umożliwia monitorowanie jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Właściciel procesu w którym wystąpiła reklamacja analizuje przyczyny jej powstania. Gdy jest to wymagane, inicjuje podjęcie działań korygujących. Są one wykonywane zgodnie z procedurą „Działania korygujące i zapobiegawcze”. Poznaj więc instrukcja

Narzędzia informatyczne jakim jest program do obsługi reklamacji wspiera dział serwisu. Program do nadzorowania reklamacji od SoftwareStudio pomaga w prowadzeniu procesu reklamacyjnego. System do reklamacji pozwala obsługiwać cały proces reklamacyjny. Posiada także elementy wspierające komunikację z klientem za pomocą powiadomień e-mail oraz SMS. W sytuacjach konfliktowych na linii nabywca – organizacja to właśnie konsumenci, w odróżnieniu od klientów instytucjonalnych, są podmiotem znajdującym się w gorszej sytuacji. Zakup kolejnego produktu będzie działaniem sprawniejszym. W konsekwencji jednak zbuduje się zła opinia o produkcie i marce. Dlatego ważne jest stworzenie, przygotowanie procesu, który uspokoi klienta. Dobry proces i odpowiednie oprogramowanie to ważne elementy, które powinny ze sobą koegzystować. Program do nadzorowania reklamacji.

Warto wdrożyć rozwiązanie reklamacyjne do obsługi reklamacji.

Działania podjęte wskutek zgłoszonej reklamacji mają skutek często nie mniejszy niż realizacja procesu sprzedażowego. Źródłem reklamacji może być efekt rozpatrywania i analizy oferty oraz kontakt informacyjny z klientem. Sprawdź więc czy Twój system do obsługi reklamacji pozwala na umieszczenie formularza reklamacyjnego bezpośrednio na Twojej stronie www. Oferowane przez nas rozwiązanie reklamacyjne posiada taki formularz. Po jego wypełnieniu system nadaje numer RMA, a reklamacja od razu trafia do systemu. Klient otrzymuje powiadomienie e-mail lub SMS o przyjęciu reklamacji. Poznaj więc instrukcja

Zarządzanie reklamacjami za pomocą odpowiedniego oprogramowania może przynieść wiele istotnych dla przedsiębiorstwa korzyści. Potrzebny jest jednak rzetelny dostawca oprogramowania RMA, czyli software house. Firma, która zapewnia doskonalenie przedsiębiorstwa poprzez przetwarzanie reklamacji z różnych obszarów. Niezależnie od nakładów finansowych ponoszonych przez przedsiębiorstwo związanych z zarządzaniem jakością, reklamacje będą zgłaszane, nawet bezpodstawne. Kluczowa jest wówczas organizacja pracy, która jest w stanie skutecznie reagować na zgłoszenia klienta. RMA software house.

Dlaczego jeszcze nie widziałeś demo przeprowadzanie procesu reklamacyjnego ?

Reklamacja jest sposobem komunikowania się klienta z przedsiębiorstwem w celu poinformowania go o niewłaściwej jakości wyrobów ewentualnie usługi. Reklamacje są często składane w sposób bezzasadny, w sytuacjach, gdy jakość oferowanych wyrobów i usług jest właściwa. Zadaniem przeprowadzania procesu reklamacyjnego jest stwierdzenie zasadności bądź nie takiego zgłoszenia. Niewłaściwa ocena skutkuje naprawą lub wymianą produktu, czyli dodatkowymi kosztami po stronie sprzedawcy lub gwaranta. Poznaj więc instrukcja

Celem zarządzania jakością jest dostarczenie zgodnego produktu do klienta. Niestety świat nie jest idealny i zdarzają się przypadki, iż klient dostaje wyrób odbiegający od wymagań. W takim przypadku organizacja musi być przygotowana na zarządzanie reklamacjami. Dlatego zarządzanie reklamacjami za pomocą oprogramowania SoftwareStudio uporządkowuje proces związany z obsługą zgłoszeń reklamacyjnych. Zarządzanie reklamacjami.