Instrukcja

Przedstawiona dokumentacja dotyczy komercyjnych systemów oferowanego pod nazwą handlową Studio Reklamacje.net dla wersji 32 lub 64 bitowej z interfejsem WWW (obsługa przez przeglądarkę internetową). Przedstawione przykłady zastosowań zostały przygotowane na podstawie materiałów z wdrożonych systemów, a zawarte w nich informacje są przykładowe dla zilustrowania procesów, ich zbieżność z danymi rzeczywistymi może być przypadkowa i nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń bądź pretensji.

Reklamacje software house

Kolejnym przydatnym narzędziem w firmie jest RMA. Daje ono Twoim klientom możliwość rozpoczęcia procesu zwrotu na podstawie uprzednio zdefiniowanego zestawu reguł. W zarządzaniu reklamacjami pomoże dobry software house. SoftwareStudio od 2008 roku oferuje aplikacje do reklamacji.

Proces RMA umożliwia kontrolę nad konfiguracją licznych elementów. Zdefiniowanie powodów zwrotu towaru oraz opcji rozwiązania problemu. Cały proces reklamacyjny, zwrotu towaru i/lub pieniędzy staje się zautomatyzowany. Ponieważ oferowany system reklamacji od software house obejmuje wysyłanie do klienta szczegółowej instrukcji zwrotu.

Oferta systemu reklamacje

Kolejnym przydatnym narzędziem w firmie jest RMA. Daje ono Twoim klientom możliwość rozpoczęcia procesu zwrotu na podstawie uprzednio zdefiniowanego zestawu reguł. W zarządzaniu reklamacjami pomoże dobry software house. SoftwareStudio od 2008 roku oferuje aplikacje do reklamacji.

Proces RMA umożliwia kontrolę nad konfiguracją licznych elementów. Zdefiniowanie powodów zwrotu towaru oraz opcji rozwiązania problemu. Cały proces reklamacyjny, zwrotu towaru i/lub pieniędzy staje się zautomatyzowany. Ponieważ oferowany system reklamacji od software house obejmuje wysyłanie do klienta szczegółowej instrukcji zwrotu.

Program RMA on-line

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, bądź uwag do przedstawionych informacji prosimy o niezwłoczne pisemne zgłoszenie, które pozwoli nam wprowadzić stosowne poprawki do niniejszej dokumentacji.

Podjęto wszelkie wysiłki, by w przekazywanym do rąk Państwa dokumencie przedstawić pewne i sprawdzone informacje wg stanu na dzień przygotowania niniejszego opracowania. Zawarty w opisie zakres funkcjonalny jest obrazem możliwości systemu, natomiast dostarczane indywidualne rozwiązania są różne w zależności od zakupionych i wdrożonych modułów.

Producent nie bierze na siebie żadnej odpowiedzialności za wynikłe błędy powstałe poza jego kontrolą i informuje, że nie może także zagwarantować, że zmiany w oprogramowaniu oraz wyposażenie komputerów wykonane przez innych producentów nie wpłyną na jakość działania produktu (produkt będzie funkcjonować niezgodnie z informacjami zawartymi w opisie).

Producent nie ponosi również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w niniejszej dokumentacji. Informacje zawarte w dokumentacji odzwierciedlają aktualne stanowisko producenta w sprawie zagadnień tu przedstawionych w dacie publikacji.

Ponieważ producent reaguje na zmienne warunki rynku tym samym klientów producenta i użytkowników systemów, nie należy interpretować instrukcji jako zobowiązanie. Producent nie może gwarantować zgodności przedstawionych  informacji po dacie ich publikacji. Producent nie udziela żadnych gwarancji co do informacji zawartych w dokumentacji.

Przestrzeganie wszystkich stosownych praw autorskich leży w gestii użytkownika, bez zgody producenta żadnej części dokumentacji nie wolno kopiować, przechowywać w systemach przetwarzania danych ani przekazywać w żadnej formie za pomocą nośników elektronicznych.

Instrukcja

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?