RAPORTY
Program Reklamacje wykorzystuje do raportowania, a zarazem analizowania zapisanych w bazie SQL danych rozwiązanie Microsoft Reporting Services
raporty SQL, reporting services, report builder, microsoft
Pracownicy by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, a te dane rejestrowane są za pomocą różnych programów. Posiadający wszechstronne umiejętności, a zarazem wiedzę pracownicy potrzebują intuicyjnego. A jednocześnie silnego narzędzia, umożliwiającego przeglądanie danych i znajdowanie odpowiedzi na pytania o znaczeniu krytycznym, bez konieczności posiadania szczegółowej wiedzy technicznej na temat firmowych źródeł danych. Report Builder — składnik Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services — umożliwia użytkownikom tworzenie własnych raportów z wykorzystaniem przyjaznego modelu danych.
Program Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Report Builder 2.0 dostarcza intuicyjne, przypominające pakiet Office środowisko tworzenia raportów. Umożliwia firmom, jak również zaawansowanym użytkownikom wykorzystanie doświadczenia w korzystaniu z produktów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office 2007.
Przygotowane szablony raportów, czyli pliki RDL stanowiąxce faktycznie specyficzny format XML. Mozna publikować na serwerze raportów SQL, dzięki czemu raporty te są dostępne z poziomu administratora programu Reklamacje.
W celu udostępnienia raportów należy:
- Przygotować raport za pomocą Report Builder w wersji 2.0
- Przygotowany szablon raportu (plik RDL) należy zainstalwoać na serwerze reportów w folderze REK
- Z poziomu administratora należy wybrać raport z serwera raportów jaki ma być udostępniany pracownikom. A także podać jego przyjazną nazwę, która będzie wyświetlana w menu do wyboru.
Studio Raporty.net
Program Studio Raporty.net to uniwersalny moduł udostępniania raportów zainstalowanych na serwerze MS SQL Server. Raporty wykorzystujące Reporting Services publikowane na serwerze SQL można udostępniać użytkownikom przez przeglądarkę internetową.
Program Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Report Builder 2.0 dostarcza intuicyjne, czyli przypominające pakiet Office środowisko tworzenia raportów. Umożliwiające firmom, jak również zaawansowanym użytkownikom wykorzystanie doświadczenia w korzystaniu z produktów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office. Rozwiązanie oferuje ponadto wiele ciekawych elementów, np.
- możliwość tworzenia elastycznego układu raportu oferowane przez język definicji raportu programu SQL Server;
- wizualizacje danych, w tym wykresy i mierniki;
- pola tekstowe obsługujące tekst sformatowany;
- eksportowanie do formatu programu Microsoft Office Word, Excel, czy też PDF.
Program do składania reklamacji
Reklamacje program
Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych
Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mogą składać zgłoszeń reklamacyjnych osobiście. W jakich sytuacjach najlepsze będzie oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych? Wydaje się, że w przypadku małych sklepów internetowych wdrożenie systemu reklamacyjnego nie jest…
Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji
Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Oprogramowanie reklamacyjneProgram do obsługi reklamacjiNumer RMASystem RMASystem do obsługi reklamacjiOprogramowanie do obsługi reklamacji czyli, numer RMA.Program do obsługi reklamacji…
PROGRAM DO REKLAMACJI:
- Reklamacje w branży spożywczej
Reklamacje w branży spożywczej dotyczą głównie jakości produktów oraz terminów ważności. Klienci mogą składać reklamacje zarówno dotyczące produktów zakupionych w sklepie, jak i tych dostarczanych przez dostawców.... - Program Reklamacje.net
Program Reklamacje.net. Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny.... - Usterki i uszkodzenia
Aby zgłosić usterki lub wady produktów, należy przede wszystkim skontaktować się z działem reklamacji lub działem obsługi klienta danej firmy. Można to zrobić za pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza dostępnego na stronie internetowej. W zgłoszeniu należy podać swoje dane kontaktowe oraz szczegóły dotyczące usterki lub wady produktu, takie jak data... - Zgłoszenie internetowe
ZGŁOSZENIE INTERNETOWE Formularz zgłoszenia internetowego pozwala użytkownikom końcowym, czyli EndUser na zgłoszenie reklamacji przez internet. internetowe zgłoszenie reklamacji reklamacja internet, obuwie, buty...